حل و فصل مسئله هسته ای برای روحانی سرنوشت ساز است

حل و فصل مسئله هسته ای برای روحانی سرنوشت ساز است

خبرگزاری تسنیم: تحلیل‌گر مسائل سیاسی در مشهد مقدس گفت: حل و فصل مسئله هسته ای برای روحانی بسیار سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، صادق زیبا کلام صبح امروز در همایش تقدیر و تشکر از اعضای ستادهای انتخاباتی حامی حسن روحانی در مشهد اظهار کرد: حل و فصل مسئله هسته ای برای روحانی بسیار سرنوشت ساز است و اگر آقای روحانی به هر دلیلی در مورد مسئله هسته ای موفق نشود امیدی به حل و فصل سایر مشکلات و مسائل نخواهد بود.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه پاشنه آشیل دولت روحانی مسئله هسته ای است، افزود: اگر آقای روحانی موفق بشوند بحث هسته ای را حل و فصل کنند عملا پیروز شده اند و می توانند سایر مشکلات و مسائل راهم حل و فصل کنند.

زیباکلام بیان کرد: بنده معتقدم اگر ایشان در مسئله هسته ای موفق نشود تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند و این امر در حالی است که تا همین جا هم تحریم ها اقتصاد کشور را فلج کرده و عملا دارد آخرین تنفس های اقتصادی ما را هم می گیرد بنابراین اگر روحانی نتواند ظرف هفته های آینده گام مثبتی در جهت مسئله هسته ای بردارد معتقدم همه تلاش هایی که انجام گرفته راه به جایی نخواهد برد.

وی با تاکید بر اینکه بنده معتقدم مسئله هسته ای برای ما و برای اقتصاد ملی وبال بوده، افزود: هزینه هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم صرف انرژی هسته ای شده بسیار سنگین بوده و در این راه تحریم های بسیاری بر اقتصاد وارد شد و راه کمک حسن روحانی این است که گره کور انرژی هسته ای را باز کند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon