ارزیابی قاریان و حافظان قرآن برای اعزام به حج تمتع توسط ۸ داور

ارزیابی قاریان و حافظان قرآن برای اعزام به حج تمتع توسط 8 داور

خبرگزاری تسنیم: آزمون اعزام به حج تمتع ۹۲ قاریان و حافظان ممتاز جمهوری اسلامی توسط هشت داور شاخص کشور و به همت شورای عالی قرآن داوری می‌شود و نتایج آن اواسط ماه رمضان اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آزمون اعزام به حج تمتع 92 قاریان و حافظان ممتاز جمهوری اسلامی ایران، هشتم تیرماه سال جاری و به مدت سه روز در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

مسئولیت برگزاری این آزمون‌ها هر ساله با کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم است که با همکاری مرکز مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه این مسابقات را برگزار می‌شود. در این آزمون‌ها، نفرات برتر مسابقات سراسری اوقاف همان سال جلوی دوربین قرار گرفته و به تلاوت می‌پردازند و داوری‌ها بدون حضور متسابقان و با پخش فیلم تلاوت‌ها برای داوران صورت می‌گیرد.

داوری و ارزیابی این تلاوت‌های ضبط شده از امروز، 12 تیرماه به مدت سه روز در شورای عالی قرآن و توسط هشت نفر از داوران شاخص و بین‌المللی کشور انجام می‌شود که هر دو نفر، یک رشته را داوری می‌کنند.

اعلام نتایج اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، موسوم به «کاروان نور» اواسط ماه مبارک رمضان اعلام می‌شود، این کاروان شامل قاریان پیش‌کسوت، جوان، حافظان، مبتهلان ممتاز و دو گروه تواشیح خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران