کوچکترین بی‌حرمتی به حرم حضرت زینب(س) برابر با نابودی دشمن تا قعر کاخ سفید است

کوچکترین بی‌حرمتی به حرم حضرت زینب(س) برابر با نابودی دشمن تا قعر کاخ سفید است

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام پناهیان گفت: یک عده نادان و احمق مستقیما حرم اولیا الهی را هدف قرار داده‌اند؛ این‌ها باید بدانند اگر کوچک‌ترین هتک حرمتی به حرم حضرت زینب(س) صورت بگیرد، دشمن را تا قعر کاخ سفید نابود خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تجمع مدافعان حرم 3 عصر دیروز 14 تیر با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مداحی عبدالرضا هلالی در حسینیه حضرت موسی‌بن‌جعفر(ع) واقع در میدان خراسان برگزار شد.

در این تجمع که تعداد زیادی از هواداران اهل بیت گردهم ‌آمده بودند، حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به اوضاع کنونی جهان گفت: شما هم اکنون در خط مقدم جبهه قرار دارید. چنین فرض نکنید که قرار است در آینده پای‌ رکاب حضرت امام زمان(عج) به مبارزه بپردازید و با اسلحه به مصاف سنگرهای نفاق و ظلم بروید، خیر! شما هم‌اکنون در خط مقدم جبهه و پای‌ رکاب امام زمان(عج) حضور دارید.

وی عزم و اراده را ابزار مبارزه حال حاضر شیعه خواند و خاطرنشان کرد: شما امروز با شلیک اراداه و محبت بر علیه سنگر‌ها نفاق و ظلم و در حال جنگ هستید که اثرش به مراتب از جنگ مسلحانه و رودررو  بیشتر است. فکر می‌کنید این‌همه حدیثی که به اهمیت اشک شیعیان برای امام حسین(ع) تاکید کرده است چه دلیلی دارد؟ جز این است که با اشک سیلی درست شده و تمام دشمنان اهل‌بیت(ع) را غرق خواهدکرد؟

وی با اشاره به فلسفه عزاداری برای امام حسین(ع) گفت: در روایات آمده است که دشمنان از ترس یاران امام زمان(عج) و عزاداران امام حسین(ع) جرأت نزدیک شدن به سنگر‌های حق را نخواهند داشت. شما اکنون همان اراده و عزم را به منصه ظهور آورده‌اید؛ با این حال دیگر جنگ مسلحانه در رکاب امام زمان(عج) نیز کار سختی نخواهد بود.

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به اوضاع کنونی سوریه و کشور‌های در حال نبرد حق علیه باطل یاد‌آور شد: همانطور که جنگ در لبنان موجب شد که بسیاری از جوانان و خانواده‌های لبنانی نسبت به مقام معظم رهبری علاقه‌‎مند شوند، هم‌اکنون نیز خبر دارم که خانواده‌های سنی مذهبی نیز به رهبری علاقه‌مندی شدیدی پیدا کردند و یکی از مسئولین در صحت این اظهار علاقه‌مندی به مقام معظم رهبری در کشور‌های دیگر می‌گفت که اگر شما یمن را از نزدیک ببینید و علاقه آنها را به رهبری مشاهده کنید، سوریه را فراموش خواهید کرد.

سخنران سومین تجمع مدافعان حرم با تاکید به قدرت عزاداری امام حسین(ع) تصریح کرد: خاطرم است در زمان مبارزات انقلاب نیز کسانی بودند که با عزاداری در خیابان‌ها مخالفت کرده و تظاهرات را بهتر از دسته‌های عزاداری می‌دانستند. در حالی که این دسته‌جات عزاداری تظاهرات اصلی ماست. من می‌شناختم کسانی که اعتقادی به این عزاداری‌ها نداشتند هم اکنون هم معتقد به این حرکت‌ها نیستند و با مشاهده آثار این حرکت‌ها به حاشیه رانده شده‌اند.

وی افزود: برخی در آن موقع هم می گفتند که عزاداری افیون توده‌هاست. بر پایه همین نظر روضه‌خوان می‌کشتند، اما وقتی در جبهه‌ها دیدند که هر کسی خوب گریه می‌کند خوب هم می‌جنگد دیگر حرفی برای گفتن نداشتند.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق ادامه داد:به هر نحوی که می‌توان باید برای امام حسین(ع) عزاداری کرد و مجلس امام را مزین کرد؛ چراکه این چشم‌های گریان و این سینه‌های سوزان در کنار حوض کوثر سیراب خواهند شد.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به حماقت دشمنان اسلام در هتک حرمت حرم معصومین و اولیای الهی گفت: وقتی همه دنیا پشت صدام جمع شدند و به ایران حمله کردند هم صدام جرات نکرد که به حرم معصومین(ع) بی‌احترامی کند. چنانکه وقتی به حرم حضرت عباس(ع) وارد می‌شد کفش‌هایش را در‌می‌آورد؛ با این حال همین اراده و عزاداری‌ها در جبهه‌ها بر علیه صدام او را از پا در‌آوردند.

وی با تاکید بر حرمت حرم‌ معصومین و اولیای الهی خطاب به دشمنان اسلام گفت: یک عده نادان و احمق مستقیما حرم اولیا الهی را هدف قرار داده‌اند. این‌ها باید بدانند اگر کوچک‌ترین هتک حرمتی به‌طور مستقیم به حرم حضرت زینب صورت بگیرد و فقط یک شلیک اتفاق بیفتد، این‌بار دشمن را تا قعر کاخ سفید نابود خواهیم کرد.

وی در نهایت با وهابیت را دست پرورده انگلیس پیر خواند و تصریح کرد: ما خود انگلیس پیر، این روباه پیر را از پا درآورده‌ایم چه رسد به دست پروده‌ آن وهابیت که اگر کوچک‌ترین بی‌حرمتی را به اعتقادات شیعه انجام دهد کفر را برای همیشه ریشه‌کن خواهیم کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران