پچ‌پچ‌های سرپرست پرسپولیس، شب‌نشینی و حالت غیرعادی برخی پیشکسوتان باشگاه

پچ‌پچ‌های سرپرست پرسپولیس، شب‌نشینی و حالت غیرعادی برخی پیشکسوتان باشگاه

خبرگزاری تسنیم: هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از عملکرد سرپرست این تیم، گفت: اگر حرف بزنم آبرو و حیثیت خیلی‌ها می‌رود.

عادل کلاه‌کج در گفت‎‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص علت جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: تا روز آخر منتظر پرسپولیس ماندم اما هیچ خبری نشد. رویانیان دوست داشت من در پرسپولیس بمانم اما دایی نتوانست با من کنار بیاید و در نهایت رضایتنامه گرفتم. فوتبال حرفه‌ای است و هیچ مشکلی با آقای دایی ندارم. ضمن اینکه مقداری از طلبم از پرسپولیس مانده که با آقای رویانیان صحبت کردم و ایشان قول پرداخت آن را داده است.

هافبک پیشین پرسپولیس درباره اینکه آیا هنوز از سعید شیرینی ناراحت است یا خیر، اظهار داشت: تا آخر عمر شیرینی را نمی‌بخشم. اگر با او روبه‌رو می‎شدم یا من او را می‌کشتم یا شیرینی مرا ، هرچند من او را می‌کشتم. شیرینی با آن پچ پچ کردن‌ها و حرف‌های در گوشی خیلی به من ضرر زد و داشت فوتبالم را نابود می‌کرد. من با کتف شکسته برای پرسپولیس در دربی بازی کردم اما می‌خواستند پولم را ندهند.

کلاه‌کج ادامه داد: تمام کارهای شیرینی برای این بود که پولم را ندهد یا برایم خانه نگیرد. متاسفانه آقایانی که اتفاقا فوتبالی هم بودند به حرف این آقا گوش می‌دادند. اصلا  دلم نمی‌خواهد با این آقا برخوردی داشته باشم. حرف برای گفتن زیاد دارم که اگر بزنم آبرو و حیثیت خیلی‌ها می‌رود؛ از کارهایی که که انجام دادند تا نشست‌هایی که با بعضی از بازیکن‌ها داشتند.

وی ضمن انتقاد از برخی پیشکسوتان پرسپولیس، عنوان کرد: آن زمانی که در پرسپولیس بودم یکسری از آقایان صحبت‌هایی را مطرح می‌کردند که اصلا به آنها ربطی نداشت، البته اشکالی ندارد چون زمانی این صحبت‌ها را  می‌کردند که حالت عادی نداشتند. من هم به خاطر همین جوابشان را ندادم چون اهل هیچ خلافی نبودم.

کلاه کج در خصوص علت حضورش در استقلال خوزستان، اظهار داشت: امسال دوست داشتم تحت هر شرایطی در خوزستان بازی کنم، اگر شرایط بازی در خوزستان مهیا نمی‌شد این فصل بازی نمی‌کردم.

وی افزود: خوزستان را برای این انتخاب کردم که چون در شهر خودم هیچ ظلمی وجود ندارد و همه صاف و صادق هستند. خیلی جاها چون در شب نشینی‌ها شرکت نکردم به من ظلم شد، من با آنها نمی‌رفتم چون دوست نداشتم با آنها باشم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon