راه‌اندازی خطوط پروازی بوشهر به عراق و روسیه

راه‌اندازی خطوط پروازی بوشهر به عراق و روسیه

خبرگزاری تسنیم:استاندار بوشهر خواستار راه‌اندازی خطوط پروازی بوشهر به عراق و روسیه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فریدون حسنوند در نشست با مدیر کل فرودگاه های استان بوشهر و قائم مقام هواپیمایی اترک اظهار کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی است و استفاده از این ظرفیت‌ها سبب رشد و پیشرفت استان می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه استان بوشهر افزود: توسعه فرودگاه و افزایش خطوط پروازی اهمیت زیادی دارد و باید در این راستا اقدامات اساسی و لازم انجام شود.

استاندار بوشهر خواستار راه‌اندازی خطوط پروازی بوشهر به عراق و روسیه شد و خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط هوایی با حوزه خلیج فارس و همچنین ارتباط هوایی با عراق و روسیه از نیازهای استان است و برقراری این خطوط گامی در راستای توسعه و پیشرفت استان است.

حسنوند گفت: راه‌اندازی خط پروازی بوشهر به نجف یا بغداد مسئله مهمی است که انتظار داریم انجام شود و استانداری بوشهر همکاری لازم برای صدور مجوز از طریق حج و زیارت را انجام می‌دهد.

وی گفت: ایجاد خطوط پروازی بوشهر - اهواز و بوشهر- اصفهان و همچنین بوشهر - قشم اهمیت زیادی دارد و بخش زیادی از نیازهای مردم استان را مرتفع می‌کند و از مسئولان فرودگاه استان می‌خواهیم این مسئله را عملیاتی کنند.

استاندار بوشهر بر لزوم ساماندهی و کیفیت‌بخشی به پرواز بوشهر - مشهد تاکید و اظهار کرد: افزایش تعداد پروازهای بوشهر به مشهد به ویژه در تابستان موجبات رضایت‌مندی مردم می‌شود و باید تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

حسنوند تصریح کرد: افزایش کیفیت خدمات پروازی و رضایتمندی مسافران امر مهمی است که باید مورد توجه شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و به هر میزان کیفیت خدمات پرواز افزایش یابد، استقبال مسافران بیشتر می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ارائه آموزش‌های لازم به مهمانداران هواپیما و سایر کارکنان فرودگاه گفت: ارائه آموزش‌های مهمانداری، دیسپاچینگ، خدمات فرودگاهی، خدمات عملیاتی و عملیات پروازی به پرسنل سبب بهبود خدمات‌رسانی می‌شود.

حسنوند افزود: استفاده از اساتید مجرب و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز باید مورد تاکید قرار گیرد و استانداری بوشهر آمادگی کامل برای حمایت و پشتیبانی از این امر مهم را دارد.

وی تاکید کرد: در بحث آموزش، دانشگاه علمی کاربردی استانداری آمادگی همه نوع همکاری را برای پیشرفت روند کار دارد.

انتهای پیام/ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon