مدارس عمومی آمریکایی به مراکز انحراف جنسی تبدیل شده اند

مدارس عمومی آمریکایی به مراکز انحراف جنسی تبدیل شده اند

خبرگزاری تسنیم: یک پایگاه اینترنتی آمریکایی ،در مقاله ای انتقادی از وضعیت مدارس آمریکا نوشت: چرا زنان و مردان در رابطه با یکدیگر به طرز معنی داری دوران سختی را می گذرانند؟ آیا فرهنگ شهوتران ما با این شرایط مرتبط است؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از پایگاه اینترنتی آمریکایی « دِ آمریکن دریم» نوشت:امروزه، ما در آمریکا دائما با پیام های جنسی بمباران می شویم. تنها به این مورد فکر کنید. آیا چند هفته گذشته، «سوپر بول» (مسابقات انتخاب لیگ قهرمان فوتبال ملی آمریکا) را دیدید؟ اکثر تبلیغات بازرگانی آن در سطوح مختلف به سکس می پرداخت. این کار واقعا مایه خجالت است، اما تمامی این اقدامات در آمریکای کنونی «نرمال و عادی» محسوب می شود.
ما به معنای واقعی کلمه، سکس را مورد ستایش قرار می دهیم و هرگز از آن سیر نمی شویم و به آن بسنده نمی کنیم. البته نتیجه چنین جامعه ای قابل پیش بینی است. سالانه 20 میلیون بیماری عفونی آمیزشی جدید در آمریکا وجود دارد، ما بالاترین نرخ بارداری در سنین نوجوانی در کره خاکی را در اختیار داریم و برآورد شده است که از هر 4 دختر آمریکایی یک نفر پیش از رسیدن به سنین بزرگسالی مورد سوء استفاده جنسی قرار می گیرد.
فرهنگی جنسی از سنین بسیار پایین وارد زندگی کودکان ما شده است و می توان گفت مدارس عمومی آمریکا به مراکز آموزش انحراف جنسی تبدیل شده اند. بسیاری بر «آموزش امور جنسی» به عنوان مشکل اصلی تمرکز کرده اند اما واقعیت این است که این مسئله عمیق تر از آنچه به نظر می رسد، است.
آموزش امور جنسی در نهایت چند هفته به طول می انجامد. مشکل بزرگ تر این حقیقت است که دل مشغولی به امور جنسی کاملا در مدارس ما نفوذ کرده است. اگر والدین بتوانند به مکالمات نوجوانان شان گوش دهند، قطعا وحشت خواهد کرد.
به لطف شستشوی مغزی مکرر جریان رسانه ای، نوجوانان ما کاملا به حال و هوای جنسی معتاد شده اند. هر نوع سرگرمی که آنها از آن لذت می برند، پر از تصورات جنسی است و زمانی که با جنس مخالف خود در ارتباط هستند (گاهی هم جنس خود)، شهوت و امور جنسی هرگز از ذهن آنها دور نیست.
بنابراین، آیا ما واقعا می توانیم از اینکه دانش آموزان در راهروی ورودی مدارس ما با یکدیگر روابط جنسی دارند، شگفت زده شویم؟ آیا باید از سوء استفاده جنسی معلمان جوان از دانش آموزان ما در پشت درهای بسته تعجب کنیم؟ ما جامعه ای لبریز از روابط جنسی ساخته ایم و آنچه اکنون شاهد آن هستیم، نتایج قابل پیش بینی تصمیم های بسیار احمقانه ای است که گرفته ایم.
موارد زیر اثبات می کند که مدارس عمومی آمریکا به مراکز آموزش انحراف جنسی تبدیل شده اند.
1) بیماری های آمیزشی واگیردار حاد در میان جوانان آمریکایی شایع است. بر اساس آخرین ارقام منتشره مرکز کنترل بیماری های آمریکا، هر سال، 20 میلیون عفونت آمیزشی جدید در این کشور دیده می شود و تقریبا 50 درصد مبتلایان به این عفونت های جدید را جوانان 15 تا 24 ساله آمریکایی تشکیل می دهند.
2) بسیاری از نوجوانان آمریکایی به بیماری هایی مبتلا می شوند که حتی نمی توانند آن را به درستی تلفظ کنند. در سال 2011، بیش از 1.4 میلیون مورد مبتلا به کلامیدیا (نوعی بیماری عفونی مقاربتی) در این کشور گزارش شده است. حیرت آور است که 33 درصد موارد مبتلا به این بیماری را جوانان کمتر از 20 سال آمریکایی تشکیل می دادند.
3) ) درحال حاضر، از هر 4 دختر نوجوان آمریکایی، یک نفر حداقل یک بار به بیماری مقاربتی مبتلا شده است. این رقم تا چه میزان باید افزایش یابد تا ما قبول کنیم که مشکلی وجود دارد؟
4) ظاهرا تمام تبلیغات در مورد «روابط جنسی امن» واقعا موثر نبوده است چراکه بر طبق تحقیقات، 24 درصد نوجوانان آمریکایی که بیماری های آمیزشی دارند، گفته اند که هنوز روابط جنسی کنترل نشده دارند.
5) هنگامی که اخلاق را از زندگی اجتماعی حذف می کنیم، نتیجه قابل پیش بینی است. در آمریکا تقریبا 47 درصد دانش آموزان دبیرستان ها روابط جنسی را تجربه کرده اند.
6) به نظر می رسد، بسیاری از جوانان آمریکایی، ارزش انتظار تا زمان ازدواج برای مادر شدن را نمی فهمند، به طرز حیرت آوری، از هر 5 دختر نوجوان آمریکایی یک نفر می خواهد که مادر باشد.

7) زمانی که من مدرسه می رفتم(نویسنده)، حتی یک دختر باردار را در دبیرستان به یاد نمی آورم اما اکنون همه چیز تغییر کرده است. 2 سال پیش اعلام کردند که 86 درصد دختران نوجوان دبیرستانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی یا باردارند یا به تازگی زایمان کرده اند.
8) اگر بتوانید باور کنید، آمریکا بالاترین نرخ بارداری در سنین نوجوانی در سراسر کره خاکی را در اختیار دارد. درحقیقت، نرخ بارداری در سنین نوجوانی در آمریکا بیش از 2 برابر کانادا، بیش از 3 برابر فرانسه و بیش از 7 برابر ژاپن است.
9)به طرز فزاینده ای، در میان جوانان آمریکایی رابطه جنسی دهانی به عنوان رابطه ای امن تر شیوع یافته است. بر اساس تحقیقات تکان دهنده و هولناک مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا، تقریبا دو سوم آمریکایی های 15 تا 24 ساله این رابطه را تجربه کرده اند.
10) آموزش امور جنسی در سال های اخیر بیشتر به شستشوی مغزی تبدیل شده است. روزنامه نیویورک تایمز اخیرا این روند را تشریح کرده است...
تصور کنید که کودکی 10 یا 11 ساله دارید و به مدرسه ای عمومی با سطح متوسط وارد می شوید. اگر به عنوان بخشی از برنامه کلاسی به ظاهر آموزش خطرهای بیماری های آمیزشی، به فرزندتان و همکلاسیش کارت هایی داده شود که انواع اعمال جنسی فردی و متقابل را با تصویر معرفی کرده است، چه احساسی خواهید داشت؟ یا اگر در درسی دیگر، فرزند شما به فراموش کردن آنچه شما به او در مورد امور جنسی گفته اید و اعتماد به آموزه های معلمان و کارکنان کلینیک سلامتی تشویق شود، چه حالی خواهید داشت؟
این چشم انداز اکثر والدین را به وحشت خواهد انداخت اما چنین درس هایی بخشی از برنامه آموزشی مدارس با سطح متوسط در آمریکا است.
11) تجربه رابطه جنسی در میان نوجوانان آمریکایی به بالاترین میزان رسیده است بطوریکه پیش از این چنین آماری دیده نشده است. بر اساس یک تحقیقات، درحال حاضر، روابط جنسی در میان دختران نوجوان آمریکایی در بالاترین سطح ثبت شده تاکنون قرار دارد.
12) امروزه در آمریکا، روابط جنسی در راهروی ورودی مدارس عمومی این کشور به امری عادی تبدیل شده است. در مقاله ای که اخیرا در مورد «دیتروید» منتشر شده است، یکی از خوانندگان در مورد یکی از بهترین مدارس عمومی این شهر نوشته است:
دانش آموزان اغلب در پله ها و در مدرسه رابطه جنسی برقرار می کنند. والدین بارها به مدرسه اطلاع داده اند و گزارش کرده اند که بچه ها در پله ها رابطه جنسی برقرار می کنند.
13) آیا شما از اینکه سرویس بهداشتی دختران و پسران شما در مدرسه مشترک باشد، مشکلی ندارید؟ در ایالت ماساچوست، پسرها اجازه دارند تا در صورت علاقه، آزادانه از سرویس بهداشتی و رختکن دخترها استفاده کنند.
14) یکی از نتایج «فرهنگ جنسی» آمریکا، افزایش ناگهانی تعداد کودکان متولد شده خارج از ازدواج است. بیش از نیمی از فرزندان زنان زیر 30 سال آمریکایی، نتیجه روابط نامشروع هستند.
15) تولد والد بودن به طرز غیرقابل باوری مشکل است اما بیشتر کودکان آمریکایی بیش از گذشته تنها با یکی از والدین خود زندگی می کنند. در این لحظه، از هر 4 کودک آمریکایی، بیش از یک کودک با تک والد بزرگ می شود.
16) به لطف «انقلاب جنسی» صورت گرفته در آمریکا، زنان و مردان در رابطه با یکدیگر به طرز معناداری بیش از هر زمان دیگر، دوران سختی را می گذارند. جوانان آموخته اند که ازدواج یک بار سنگینی است که تا زمان ممکن باید آن را به تاخیر انداخت. در حال حاضر، تنها 44.2 درصد آمریکایی های 25 تا 34 سال ازدواج کرده اند که این رقم کمترین میزان تاکنون برای این کشور بوده است.
17) یک بیماری همه گیر با نام رابطه جنسی میان معلمان و دانش آموزان در آمریکا وجود دارد. در حقیقت، برای برخی از معلمان یک دانش آموزان کافی نیست. برای مثال، یک معلم 33 ساله هنر در آریزونا به داشتن رابطه جنسی با 4 دانش آموز مذکر خود متهم شده است.
18) یک دبیر انگلیسی پیشین دبیرستانی در تگزاس نیز همین مسیر را در پیش گرفته است. وی نیز به داشتن روابط جنسی با 5 دانش آموز مذکر خود متهم شده است. عمق فاجعه در اینجا است که وی مادر 3 کودک است و همسرش در ارتش آمریکا خدمت می کند.
19) دبیر دبیرستانی دیگر در جورجیا از این دو معلم پیشی گرفته و اخیرا مشخص شده است که با 7 دانش آموز خود رابطه جنسی داشته است.
20) گاهی معلمانی که به داشتن رابطه جنسی با دانش آموزان خود محکوم شده اند، حتی نمی توانند مانع خود شوند. برای مثال، موردی وجود دارد که معلمی دانش آموزی را که  وی به داشتن رابطه جنسی با آن محکوم شده است را در کمد خود پنهان کرده و افسر ناظر پرونده این معلم آن را یافته است.
21) متاسفانه، تقریبا هر روز داستان های زیادی در مورد معلمانی که رابطه جنسی با دانش آموزان خود دارند در اخبار منتشر می شود. اخبار زیر تنها تعدادی از اخبار روابط جنسی معلمان در فقط یک هفته است:
«به گفته مقامات، یک مربی بسکتبال در نیوجرسی به داشتن رابطه جنسی با یک دختر 14 ساله اعتراف کرد.»
« معاون کلانتر و یک معلم به اتهام سوء استفاده از کودکان در داگلاس دستگیر شدند.»
«معلم مدرسه عمومی انامیا در ایالت مینه سوتا به داشتن رابطه جنسی با یک دانش آموز متهم شد.»
«یک معلم باردار می گوید، رابطه جنسی با نوجوانان گاهی اتفاق می افتد»
آیا دارید احساس می کنید که مشکلی وجود دارد؟ جایی که زندگی می کنید، چه می بینید؟ آیا اعتقاد دارید که مدارس عمومی آمریکا به مراکز انحراف جنسی تبدیل شده اند؟
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon