وقتی ابتکار مادر محیط زیست ایران شد/داستان ابتکار و نوه ۴ ساله‌اش

وقتی ابتکار مادر محیط زیست ایران شد/داستان ابتکار و نوه 4 ساله‌اش

خبرگزاری تسنیم:همایش کودک،‌ شادی و محیط زیست و جشنواره بادبادک‌ها با همت جمعی از سازمان‌های مردم نهاد و سازمان محیط زیست همزمان با هفته کودک برگزار شد که با حاشیه‌هایی همچون داستان ابتکار در رابطه با نوه ۴ ساله‌اش همراه بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همایش کودک، شادی و محیط زیست و جشنواره بادبادک‌ها با همکاری جمعی از سازمان‌های مردم نهاد و سازمان محیط زیست برگزار شد.

این همایش که به مناسبت هفته کودک برای شادی و نشاط کودکان برگزار شده بود با سخنرانی تعدادی از مقام‌های مسئول سازمان بهزیستی و انجمن مددکاری همراه بود اما اینبار مسئولان چون جشنواره خاص کودکان بود و برای اینکه فرصت شادی کودکان از دست نرود سخنرانی خود را کوتاه کردند.

از نکته‌های جالب توجه در این همایش لحن کودکانه معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست هنگام صحبت با کودکان در پشت بلندگو بود؛ ابتکار که با دعوت مجری برنامه و با عنوان مادر محیط زیست ایران به جایگاه سخنرانی دعوت شد با لحنی کودکانه با بچه‌های داخل سالن صحبت کرد و داستان نوه 4 ساله‌اش را برای آنها بیان کرد.

ابتکار در حین سخنرانی خود به کودکان داخل سالن گفت که یک نوه 4 ساله دارد که از او پرسیده تو رئیس شده‌ای؟ حالا که رئیس شده‌ای قراره از درخت‌ها و حیوانات مراقبت کنی؟

رئیس سازمان محیط زیست خطاب به کودکان گفت که برای داشتن آسمانی آبی به کمک آنها و والدینشان نیاز دارد؛‌وی عنوان کرد که باید صدای کودکان را بشنویم و حق آنها را برای برخورداری از محیط سالم برای زندگی را در نظر بگیریم.

در ادامه این مراسم حسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاری ضمن اشاره به ضرورت توجه به کودکان گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری به شادی نیاز دارد که باید آن را از خانواده‌ها شروع کرد.

رئیس انجمن مددکاری همچنین یاد آور شد که این روزها دیگر شادی و نشاط کودکان دغدغه نیست در حالیکه باید به این موضوع توجه داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon