۸۰ درصد پرونده‌های ساخت و سازهای غیر مجاز پرند حکم تخریب گرفتند

80 درصد پرونده‌های ساخت و سازهای غیر مجاز پرند حکم تخریب گرفتند

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی شورای اسلامی شهر جدید پرند گفت: ۸۰ درصد پرونده های مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز حکم تخریب گرفتند.

سعید میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در استان تهران، درباره وجود تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز که سبب درآمد شهرداری در بسیاری از شهرها می شود اظهار کرد: هیچگونه ساخت و ساز غیرمجاز در شهر جدید پرند وجود ندارد.

وی افزود: در این رابطه نیز مجموعه شهرداری و شورای شهر با اراده محکم با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد خواهند کرد از همین رو پرونده‌هایی درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در شورای شهر و شهرداری تشکیل شده است که با رای قاطع شورا با آن‌ها برخورد شده است، به طوری که بیش از 80 درصد از ساخت و سازهای غیرمجاز با رای تخریب شورا و شهرداری روبرو شده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر پرند درباره عملی نشدن برخی تعهدات شرکت عمران در شهر جدید پرند اظهار کرد: تعهدات بزرگ شرکت عمران بیشتر در حوزه عمرانی شامل فضای سبز، ایجاد بوستان‌ها، ایجاد تقاطع‌های غیر همسطح و بسیاری از موارد دیگر است که تاکنون به سرانجام نرسیده و عملیاتی نشده است و همچنین در این رابطه نیز برخی از تعهدات مهم و ضروری شرکت عمران در حوزه مسکن مهر هم بر روی زمین مانده و عملی نشده است. 

میرزایی با اشاره به توافق انجام شده میان استاندار وقت تهران و شرکت عمران شهر جدید پرند در زمان تاسیس شهرداری درباره تحویل 3 فاز دیگر شهر به شهرداری در سال 93  افزود: اگر چنانچه شرکت عمران حاضر به انجام تعهدات خود باشد، شهرداری آمادگی تحویل سه فاز دیگر این شهر جدید را دارد.

عضو شورای اسلامی شهر جدید پرند درباره اقدامات الویت دار شورا و شهرداری پرند در سال جاری گفت: دو موضع اساسی که جزء اولویت‌های کاری سال جاری شورا و شهرداری تعریف شده است، ابتدا افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد مجموعه فرهنگی و گردشگری و همچنین ایجاد نور‌پردازی به منظور زیباسازی شهر جدید در سال 93 است.

میرزایی تصریح کرد: در همین رابطه نیز بوستان 12 هکتاری در ورودی شهر جدید به عنوان بوستان شهدای هسته‌ای در دست طراحی است که امیدواریم در سال جاری نیز عملیاتی شده و به سرانجام برسد و با توجه به نیاز مردم در شهر جدید پرند  3 میدان میوه و تره بار در 3 فاز نخست ساخته خواهد شد و به متقاضیان آن تحویل داده می شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon