محدودیت های صادرات اوره برداشته شد


محدودیت های صادرات اوره برداشته شد

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: طبق مصوبه های قبلی دولت، تا پایان فروردین ماه سال جاری، صادرات اوره با محدودیت هایی مواجه بود که این محدودیت ها اکنون برداشته شده است.

احمد مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: محدودیت های صادراتی که پیش از این بر روی صادرات برخی محصولات پتروشیمی وضع شده بود برطرف شد و در مورد محصول اوره نیز، طبق مصوبه های قبلی دولت، تا پایان فروردین ماه سال جاری، صادرات اوره با محدودیت هایی مواجه بود که این محدودیت ها اکنون برداشته شده است.

وی افزود: در واحدهای پتروشیمی درحال حاضر مشکل خوراک نداریم و ارز حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی را به داخل کشور آورده و بنا بر نظر بانک مرکزی برای تزریق به بازار ارز و به منظور تامین ارز داخلی به صرافی های مجاز عرضه می شود.

دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با بیان اینکه صادرات پلیمرها با سهمیه بندی انجام می شود، گفت: در صادرات تمامی محصولات پتروشیمی، صادرات پس از رفع نیازهای داخلی صورت می گیرد به طوری که به اندازه نیاز داخل در داخل کشور عرضه می شود و مازاد بر آن به بازارهای جهانی صادر می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه