نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در ساری برگزار می‌شود


نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در ساری برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور اتحادیه های مرتبط در ساری خبر داد.

 سبحان بخشی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و مصالح ساختمان با مشارکت اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان در ساری برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته، 18 تا 22 مرداد امسال  با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه ساختمان، طرحان، سازنندگان، انبوه سازان در محل باشگاه برق ساری برگزار می شود.

نایب رئیس اتاق اصناف ساری افزود:  نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان با هدف توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان کشور ،کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان، اشتغالزائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان برگزار می شود.

بخشی گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه همچنین همایش های تخصصی با اعضای اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان انجام می گیرد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه 60 شرکت و اتحادیه های مرتبط  دستاوردهای خود را در زمینه صنعت ساختمان و تاسیسات در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon