سرمایه‌گذاری ۱۵۴.۵ میلیارد ریالی برای ۹۷ طرح عمرانی سپاه بوشهر

سرمایه‌گذاری 154.5 میلیارد ریالی برای 97 طرح عمرانی سپاه بوشهر

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۹۷ طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف ورزشی، درمانی و ساختمان بسیج محلات با اعتبار۱۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، با بیان اینکه تمامی اهداف سپاه با رویکرد رسیدگی و ارائه خدمات به مردم است اظهار کرد: امروز همزمان 97 طرح عمرانی در سپاه استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است که برای استفاده مردم در حوزه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این 97 طرح 154 میلیارد و500 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است خاطرنشان کرد: 142 میلیارد و 500 میلیون ریال از این اعتبارات از محل اعتبارات سپاه پاسداران و مابقی نیز مربوط به مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عسلویه است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه دو سالن ورزشی و با یکهزار و 800 متر مربع مساحت از جمله این طرح‌هاست تصریح کرد: 14 سوله ویژه طرح صالحین با شش‌هزار و 400 متر مربع و باشگاه تیراندازی راه‌اندازی شد که برای استفاده مردم است.

جمیری افتتاح  پنج ساختمان گردان‌های امام حسین (ع) با یک‌هزارو600 مترمربع زیربنا، 12 ساختمان حوزه‌های مقاومت بسیج 3 هزار و 600 متر مربع زربنا و 31 ساختمان بسیج محلات هر کدام 65 متر مربع  از دیگر طرح‌ها دانست.

وی با اشاره به بهره برداری از ساختمان کانون متخصصان بسیج با زیربنای یک‌هزارو500 متر مربع و مرکز عقیدتی با مساحت یک‌هزارو 700 متر مربع  تصریح کرد: امروز همچنین 12 حوزه و پایگاه مقاومت بسیج به مساحت یک‌هزارو 200 متر مربع زیربنا و اعتبار 12 میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon