انهدام ادوات تروریست‌های سوریه در الحسکه و درعا

انهدام ادوات تروریست‌های سوریه در الحسکه و درعا

خبرگزاری تسنیم: منابع امنیتی سوری از عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور و انهدام ادوات آنها در الحسکه و درعا خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع امنیتی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی در حومه الحسکه دهها تروریست را به هلاکت رساند.

سانا گزارش داد: یک منبع در استان الحسکه از عملیات دقیق و ویژه ارتش سوریه علیه مراکز گروه های مسلح در جاده محور تل حمیس ابوالصایب و منطقه توینه در جنوب قامشلی و هلاکت تعدادی از سرکرده های گروه های تروریستی از جمله ابو عمر الشامی، ابوعبدالرحمن المصری و ابو البراء سلیما خبر داد.

در حومه حماه ارتش سوریه طی عملیاتی مراکز تروریست ها را هدف قرار داد و ده ها تروریست را کشت و برخی دیگر را زخمی کرد.ارتش سوریه در مناطق کفرزیتا در نزدیکی حماه با ادلب، روستای حصرایا در شمال حماه و اللطامنه تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند. در روستاهای ابو رمال و جنی العلباوی ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و تعدادی دیگر را زخمی کرد.در روستاهای بلدات، عطشان، قسطل وسطانی، عبایکه، قلیب الثور در حومه حماه ارتش سوریه مراکز گروه های مسلح را هدف قرار داد.

در مناطق مختلف حومه درعا شامل اطراف گورستان البحار، اردوگاه آوارگان، اطراف مسجد بلال حبشی، گمرک قدیم، موسسه فنی ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریست ها به مناطق شمال مزرعه البیطار در اطراف منطقه عتمان، نامر، شیخ مسکین، ابطع، علما و مزارع آن شد و ادوات تروریست ها شامل توپ 23 میلمتری و موشک انداز و خمپاره اندازهای گروه های مسلح را منهدم کرد.

در حومه قنیطره ارتش سوریه ضربات مهلکی به تروریست ها وارد کرد و مراکز گروههای مسلح موسوم به جبهه انقلابیون سوریه و شهدای الحاره را هدف قرار داد و تعدادی از آنها را به هلاکت رساند. در مناطق کروم جبا، البزاق، مسحره و برخی دیگر از مناطق در حومه قنیطره ارتش سوریه تعدادی از سرکرده‌ای گروه های تروریستی را از جمله صبحی علوش سرکرده گردان موسوم به شهدای الحاره، محمد القعیری سرکرده جبهه موسوم به انقلابیون سوریه را به هلاکت رساند.

در حومه حمص نیز ارتش سوریه در مناطق مختلف شامل العلیانه، رجم القصر، هبره غربی، المشیرفه شمالی، رسم الضبعه،‌ اطراف جب الجراح عملیات های موفقی علیه گروه های مسلح انجام داد.

سانا گزارش داد: در روستای المشیرفه از توابع منطقه جب الجراح تروریست های جبهه النصره و جنبش موسوم به احرار شام مرتکب جنایات زیادی علیه ساکنان شده اند که ارتش طی عملیاتی 18 تروریست را در این منطقه به هلاکت رساند.

ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریست ها به روستای عین حسین در شرق حمص شد.در اطراف میدان نفتی الشاعر ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند.در تل الرستن و ساختمان پست الرستن ارتش سوریه تروریست های جبهه النصره را طی عملیاتی زمین گیر کرد.

در الوعر ارتش سوریه مراکز گروه های تکفیری جبهه النصره، گردان های فاروق را هدف قرار داد به ویژه که تروریست ها در این منطقه از ساکنان به عنوان سپر انسانی استفاده می کردند.

در مناطق العلیانیه، جزل، تلبیسه و الفرحانیه در حومه حمص و نیز خان شیخون، الهبیط، المستریحه، الشوحه،الزفر، الذهبیه، الخفیه، عابدین،‌ تل مرق در حومه ادلب نیز ارتش سوریه عملیات هایی علیه گروه های مسلح انجام داد.

در مناطق حلوز، الطنجره، مجدلیا، کفرشلایا، معرزاف، تفتناز، تل سلمو، طلب و ابوالظهور، موقا، التمانعه، الحویز، دیر سنبل و برخی مناطق دیگر در حومه ادلب ارتش سوریه طی عملیات هایی تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

در القلمون در حومه دمشق و نیز روستای عین البستان در حومه دمشق ارتش سوریه عملیات هایی علیه گروه های مسلح انجام داد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی