فرود غیرمنتظره دو بالگرد آمریکایی در استان بابل عراق

فرود غیرمنتظره دو بالگرد آمریکایی در استان بابل عراق

خبرگزاری تسنیم: فرماندهی نیروهای «بسیج مردمی» در استان بابل عراق، دیروز از فرود دو بالگرد آمریکایی در منطقه «مویلحه» در جنوب این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «الشرق الاوسط»، فرماندهی نیروهای «بسیج مردمی» در استان بابل، دیروز اعلام کرد دو بالگرد آپاچی آمریکا در منطقه مویلحه از توابع ناحیه «اسکندریه» در شمال استان بابل در جنوب عراق فرود آمدند.

این منبع افرود از تمام نیروها خواسته شده است بازرسی گسترده‌ای را در این منطقه با هدف مشخص کردن دلایل فرود غیرمنتظره بالگردهای آمریکایی انجام دهند.

منابع محلی عراقی با تأکید بر اینکه فرود آمدن این دو بالگرد آمریکایی عجیب، غیرمنتظره و مبهم است، افزودند نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق بر تمام مناطق شمالی بابل اشراف کامل دارند.

«ثامر ذیبان» رئیس کمیته امنیتی مناطق شمالی در شورای بابل، عصر دیروز تصریح کرد «دو بالگرد آپاچی در ویلحه فرود آمدند ولی دلایل این امر مشخص نیست.»

پیشتر مقامات دولت عراق و کمیته‌های مردمی آمریکا و نیروهای ائتلاف جهانی مبارزه با داعش را به پرتاب محموله‌های تسلیحاتی و غذایی به گروه تروریستی داعش متهم کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت