استان فارس رتبه نخست پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را کسب کرد


استان فارس رتبه نخست پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را کسب کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان فارس گفت: این نهاد رتبه‌ نخست کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان فارس، محمد صفری با بیان اینکه کمیته امداد استان فارس رتبه‌ نخست کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: بر اساس سالنامه آماری سال 1392 کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) کشور، این نهاد در استان فارس موفق شده است در دو شاخص مبلغ تسهیلات اشتغال‌زایی اعطاشده به مددجویان و تعداد خانواده‌های تحت حمایت طرح‌های خوداشتغالی، رتبه‌ی نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

صفری تصریح کرد: در پایان سال 1392 بیش از 62 هزار و 833 خانوار با جمعیتی بالغ‌بر 154 هزار و 96 نفر تحت حمایت طرح‌های خوداشتغالی این نهاد قرار داشته‌اند.

وی افزود: در سال 92 نیز با پرداخت مبلغ 833 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی تعداد 10 هزار و 711 طرح خوداشتغالی در استان اجرا شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان فارس خاطرنشان کرد: بر اساس استراتژی‌های برنامه‌ پنج‌ساله‌ کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) یکی از اهداف مطلوبی که امداد به دنبال آن است توانمند‌سازی مددجویان واجد شرایط از طریق اعطای تسهیلات به آنان به‌منظور اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است.

وی گفت: در سال 1392 کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) حداکثر توان خود را به‌منظور ایجاد اشتغال در جامعه‌ی هدف به کار گرفت و در این زمینه توفیقات خوبی به دست آورده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon