صندوق ذخیره فرهنگیان میدانی برای تاخت‌و‌ تاز فرصت‌طلبان است

صندوق ذخیره فرهنگیان میدانی برای تاخت و تاز فرصت طلبان است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان میدانی برای تاخت‌و‌تاز فرصت‌طلبان و عده‌ای خاص شده است، تحقیق و تفحص از این صندوق را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله بیگی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان عزیز سالهاست با صبوری همراه انقلاب بوده‌اند، گفت: با توجه به مشکلات معیشتی فرهنگیان، با اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری نه تنها حقوق و مزایای آنها جبران نشده بلکه شکافی عمیق بین حقوق آنها با سایر دستگاه‌ها نیز به وجود آمده و موجب تبعیض در پرداخت‌ها شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم همچنین تصریح کرد: از همکاران می‌خواهیم که با طرح دو فوریتی، اعمال یک درصد ارزش افزوده به‌عنوان مالیات آموزش و اختصاص آن به وزارت آموزش و پرورش برای افزایش حقوق پرسنل این وزارتخانه موافقت کنند.

وی افزود: بیمه طلایی فرهنگیان شاهد به‌دلیل هزینه‌های زیاد عاملی شده است که اکثر آنها از این بیمه انصراف بدهند.

بیگی در ادامه تأکید کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان میدانی برای تاخت و تاز عده‌ای خاص شده است  و ما درخواست تحقیق و تفحص از این صندوق را داریم تا مدیریت آن به‌عهده خود فرهنگیان قرار گیرد.

نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه احترام کلامی نمی‌تواند مشکلات معیشتی فرهنگیان را جبران کند و طرح اخیر دولت درخصوص رتبه‌بندی فرهنگیان تنها باعث افزایش شکاف و تبعیض بین خود فرهنگیان شده است.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon