ارسال بیش از ۲۰۰۰ پاسخنامه به دبیرخانه جشنواره حکمت‌های رضوی


ارسال بیش از 2000 پاسخنامه به دبیرخانه جشنواره حکمت‌های رضوی

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان البرز با بیان اینکه جشنواره کتابخانه حکمت رضوی در این استان برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۲ هزار پاسخ‌نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

محمد طاهری در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: در جشنواره کتابخانه حکمت رضوی شاهد ارسال پاسخ نامه‌ها از استان‌های مختلف کشور هستیم.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: چند روز پیش شاهد بودیم که 43 پاسخ نامه از کتابخانه روستای قاضی‌جهان استان آذربایجان شرقی برای جشنواره کتابخانه رضوی ارسال شد.

وی‌گفت: جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با ارسال 60 پاسخ‌نامه در جشنواره حکمت‌های رضوی شرکت کرده که نشان‌دهنده این است که استان‌های مختلف کشور فعالانه در این جشنواره شرکت می‌کنند.

وی  با بیان اینکه 10 روز پیش اداره راه و شهرسازی البرز با ارسال بیش از 50 پاسخ نامه در این جشنواره شرکت کرده است،گفت: بیش از 2 هزار پاسخ نامه به دبیرخانه جشنواره کتابخانه رضوی ارسال شده است که استان البرز این افتخار را دارد که این جشنواره در این استان برگزار می‌شود.

وی گفت: از اکثر استانهای کشور مانند آذربایجان شرقی، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمالی، تهران، قم، اصفهان، فارس، هرمزگان، خوزستان و تعداد دیگری پاسخ نامه‌هایی را برای شرکت در این جشنواره دریافت کرده‌ایم که می‌توان بر بحث ملی بودن آن تاکید و مطرح کرد که استانها فعالانه در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon