رشد ۲۲۰ واحدی شاخص بورس در اولین روز هفته

رشد 220 واحدی شاخص بورس در اولین روز هفته

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس ۲۲۰ واحد رشد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ معاملات اولین روز هفته سوم شهریور در حالی به پایان رسید که دادوستد 383 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 57 میلیارد تومان در 32 هزار نوبت در تالار شیشه ای به ثبت رسید و شاخص بورس با رشد 220 واحدی در ارتفاع 64 هزار و 497 واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر مثبت بر روند حرکتی نماگر بازار سرمایه نیز امروز به نام نمادهای معاملاتی وبصادر، وبملت، وخارزم و وتجارت شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فارس، تاپیکو و وامید بیشترین مانع بر افزایش بیشتر شاخص بودند؛ بعلاوه این که سهامداران نمادهای معاملاتی وپترو، رتکو و دانا بیشترین افزایش قیمت و سهامداران نمادهای قمرو، قپیرو و قلرست بیشترین افت قیمت را به خود دیدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز امروز مثبت بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 87 واحد، کل(هموزن) 52 واحد، قیمت(هموزن) 45 واحد، آزادشناور 495 واحد و شاخص بازار اول 232 واحد و بازار دوم 59 واحد رشد کردند.
در بازارهای فرابورس ایران نیز امروز تعداد 114 میلیون ورقه به ارزش 147 میلیارد تومان در 13 هزار نوبت جابجا شد و آیفکس با 5.7 واحد رشد در کانال 738 واحد قرار گرفت.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه