نظر بانک مرکزی برای افزایش سقف برداشت از خودپردازها تا پایان تیر اعلام می‌شود

نظر بانک مرکزی برای افزایش سقف برداشت از خودپردازها تا پایان تیر اعلام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با تأکید براینکه افزایش سقف برداشت از خودپردازها برای کارت‌های داخلی بانک‌ها هم نیازمند مجوز بانک مرکزی است، گفت: نتایج بررسی‌های بانک مرکزی در اینباره تا پایان ماه اعلام می شود.

ناصر حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که آیا سقف برداشت روزانه وجه از دستگاه های خودپرداز برای کارت‌های داخلی بانک‌ها نیازمند مجوز بانک مرکزی است؟ اظهار داشت: بله، هر گونه تغییر در برداشت وجه نقدی از دستگاه های خودپرداز نیازمند مجوز بانک مرکزی است.

وی با تأکید براینکه افزایش سقف برداشت از دستگاه های خودپرداز در حال بررسی است، گفت: نتایج بررسی‌های بانک مرکزی در این باره به زودی و احتمالاً تا پایان ماه اعلام می شود.

به گزارش تسنیم، تعدادی از بانک‌های خصوصی و دولتی کشور به تازگی سقف برداشت وجه نقد روزانه از دستگاه های خودپرداز را برای مشتریان خود به 400 تا 500 تومان افزایش داده اند و در توجیه این اقدام خود می گویند: "این کار برای کارت‌های شتاب انجام نشده که نیازمند مجوز بانک مرکزی باشد بلکه برای مشتریان داخلی بانک‌ خودمان انجام شده است".

بانک مرکزی اما هر گونه تغییر در میزان برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز را تخلف می داند و به بانک‌هایی که چنین اقدامی را انجام داده اند تذکر داده است.

انتهای پیام/

اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه