بیک‌زاده: باید ناکامی‌های سال گذشته را جبران کنیم

بیک‌زاده: باید ناکامی‌های سال گذشته را جبران کنیم

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم فوتبال تأکید کرد او و هم‌تیمی‌هایش باید ناکامی‌های فصل گذشته را در فصل پیش رو جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، هاشم بیک‌زاده درباره تمدید قراردادش با تیم استقلال گفت: خیلی خوشحالم که در استقلال ماندنی شدم. چند سال است که در استقلال حضور دارم و بازیکن این تیم هستم. امیر قلعه‌نویی را هم به خوبی می‌شناسم، او مربی کار بلدی است و شناخت خوبی از مجموعه استقلال دارد.

وی در مورد شرایط این فصل استقلال تصریح کرد: استقلال با سال‌های پیش فرق کرده است. امسال تیم خوب و جوانی داریم و خوشبختانه در یارگیری عملکرد خوبی داشته‌ایم اما نمی‌توان گفت که از حالا قهرمانیم. امیدوارم که در پایان فصل دل هواداران استقلال را شاد کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه انگیزه‌های زیادی برای فصل آینده دارد، اضافه کرد: باید ناکامی‌های سال گذشته را جبران کنیم. همه باید پشت هم باشیم و هر کس باید به اندازه توانش برای موفقیت استقلال تلاش کند.

بیک‌زاده درباره سایر پیشنهاداتی که از تیم‌های دیگر داشت، خاطرنشان کرد: دوست ندارم راجع به پیشنهاداتی که داشتم، صحبتی انجام دهم. اکنون مهم این است که بازیکن استقلال هستم و در کنار هواداران با فرهنگ استقلالی می‌خواهم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به عملکرد تیم ملی در جام جهانی چیست، اظهار داشت: در جام جهانی بازی‌های خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم و نمایش قابل قبولی داشتیم و مردم هم از عملکرد ما راضی بودند. خدا به ما کمک کرد و با تلاش بازیکنان و کارلوس کی‌روش نتایج خوبی را به دست آوردیم. متأسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم بازی کنم اما خوشحالم که الان سالم هستم و می‌توانم برای تیم محبوبم، استقلال به میدان بروم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در پایان با تمجید از وزیر ورزش جوانان و همچنین هواداران استقلال افزود: از آقای گودرزی و خادم تشکر می‌کنم که هیئت مدیره خوبی را انتخاب کردند و در نهایت منجر به  آمدن یک چهره درخشان مثل آقای افشارزاده شدند. وزارت ورزش برنامه خوبی برای حل مشکلات استقلال دارد که امیدوارم استقلال روزهای خوبی را سپری کند. همچنین می‌خواهم از لطف همه هواداران تشکر کنم و به آنها بگویم که شرمنده آنها هستیم که سال گذشته نتیجه دلخواه حاصل نشد. امیدوارم امسال در کنار هواداران فصل خوبی را سپری کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon