مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در اراک برگزار می‌شود


مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از میزبانی استان و شهر اراک در بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی دختر و سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر ابتدایی خبر داد.

سیف الله کریم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به میزبانی استان مرکزی در این دوره از مسابقات اظهار کرد: بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی دختر و سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر ابتدایی در 4 رشته ورزشی شامل فوتبال، والیبال، بسکتبال و هندبال با حضور 3 هزار دانش آموز از سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در 2بخش دانش آموزان دختر و پسر اجرا و مسابقات دختران از 13 تا 17 مردادماه و مسابقات پسران از 21 تا 25 مردادماه برگزار می شود.

کریم زاده تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسابقات در 7سالن ورزشی شهید باهنر، 13 آبان، یادگار امام(ره)، الزهرا(س)، سالن ورزشی دانشگاه صنعتی، سالن ورزشی الغدیر و سالن ورزشی دانشگاه اراک برگزار می‌شود.

به‌منظور اجرای بهتر مسابقات کمیته 12گانه اجرایی تشکیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از تشکیل کمیته دوازده گانه درجهت ارجای هرچه بهتر مسابقات خبر داد و گفت: به منظور اجرایی شدن هر چه بهتر این مسابقات 12 کمیته شامل  کمیته های حراست، فرهنگی، ارزیابی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، پزشکی و سلامت، پذیرش، اسکان و تغذیه، توزیع جوایز و ثبت نتایج، تجهیز و ساماندهی فضاهای ورزشی، تدارکات، نقلیه، مالی، بودجه و اعتبارات تشکیل شده است.

کریم زاده افزود: در مسابقات ورزشی سال 89 و همچنین مسابقات قرآنی سال 90 استان مرکزی میزبانی بسیار خوب و شایسته ای داشته که امیدواریم با تلاش و همکاری اعضای کمیته های مختلف، این دوره از مسابقات نیز به نحو مطلوب برگزار شود.

وی تصریح کرد: آماده سازی‌های لازم به منظور میزبانی شایسته از دانش آموزان مورد توجه آموزش و پرورش استان بوده و باید دانست هر یک از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات  به عنوان یک گردشگر محسوب می شوند از این رو باید تلاش شود خاطره خوشی از مسافرت به استان در ذهن آنها ایجاد شود.

کریم زاده افزود: آئین افتتاحیه این مسابقات ویژه دانش آموزان دختر در روز 13 مرداد و ویژه دانش آموزان پسر در روز 21 مرداد در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

توجه به حوزه فرهنگی-تبلیغی در مسابقات

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به تشکیل 2 کمیته عبادی و فرهنگی- تبلیغات درحوزه فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان، گفت: اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقات اعتقادی برای دانش آموزان ، راه‌اندازی رادیو اردو و مصاحبه  با دانش آموزان و مربیان شرکت کننده و برگزاری جنگ های شبانه و مسابقات سرگرمی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این کمیته ها است.

وی تصریح کرد: نتایج ارزیابی این مسابقات علاوه بر انعکاس در نشریات، از طریق سامانه پیام کوتاه  به سرپرستان هر استان ارسال می شود.

کریم زاده از تلاش جدی برای پوشش رسانه ای و خبری مسابقات خبر داد و افزود: تلاش می‌شود با بهره‌گیری از ظرفیت های رسانه های سراسری و نشریات محلی استان، پوشش خبری این دوره از مسابقات به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: نشریه مسابقات ورزشی در 26 صفحه با مطالب مختلفی از جمله معرفی مشاهیر، جاذبه های تاریخی و گردشگری استان به زودی منتشر می شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon