تصویربرداری «دردسرهای عظیم» به پایان رسید

تصویربرداری «دردسرهای عظیم» به پایان رسید

خبرگزاری تسنیم: تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم» گفت: پایان این سریال از نظر شکلی، شکیل و از نظر محتوایی خوب به پایان رسیده و سعی کردیم پایان‌بندی خوش و پندآمیزی داشته باشد.

ایرج محمدی تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: تصویربرداری این سریال در چند ساعت گذشته در لوکیشن اصلی به پایان رسید و مراحل فنی این سریال برای پخش از شبکه سه سیما درحال انجام است.

وی افزود: مهدی هاشمی و جواد عزتی در لوکیشن اصلی این مجموعه در دارابادجلوی دورین رفتند و  آخرین سکانس‌های این سریال را بازی کردند و با ضبط سکانس‌های خیابانی حدود ساعت 4 صبح کار تصویربرداری «دردسرهای عظیم» به پایان رسید.

محمدی درخصوص پایان‌بندی این سریال توضیح داد: سعی کردیم تا پایان ساخت «دردسرهای شیرین» از نظر شکلی، شکیل باشد و از نظر محتوایی خوب به پایان برسد و پایان‌بندی خوش و پندآمیزی داشته باشد.

«دردسرهای عظیم» براساس طرحی از محمدرضا فاضلی ساخته می شود و داستان آن درباره اعضای خانواده یک مرد متمول است که بعد از مرگش دچار مشکلات متعددی می شوند.

مهدی هاشمی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، جواد عزتی، زهره فکور صبور، الناز حبیبی و مریم سعادت از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

تولید مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای برای شبکه سوم سیما درحال تولید است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران