بعضی از زنان و دختران جوان مصرف سیگار و قلیان را وسیله سرگرمی می‌دانند

بعضی از زنان و دختران جوان مصرف سیگار و قلیان را وسیله سرگرمی می‌دانند

خبرگزاری تسنیم: یک پژوهشگر و درمانگر آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه اعتیاد به سیگار به عنوان یکی از سرگرمی‌های بعضی از زنان و دختران جوان به شمار می‌رود، گفت: بعضی از زنان کشیدن سیگار یک پوزیشن است که روز به روز دامنه آن گسترده‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت طنین یاس، جعفربای پژوهشگر و درمانگر آسیب‌های اجتماعی با بیان این‌که روند رشد اعتیاد زنان به بعضی از محرک‌ها بیش از مردان است، اظهار داشت: این مسئله هشدار بزرگی است چرا که زنان نقش مادری و تربیتی در جامعه ایفا می‌کنند.

وی افزود: به فراخور معضلاتی که برای زنان اتفاق می‌افتد، نقش مادری که رسالتی بس سنگین است کمرنگ می‌شود و همین مسئله بر تربیت و رشد کودک تأثیر سوءمی‌گذارد که در نهایت آسیب‌های آن جامعه را درگیر خواهد کرد.

این پژوهشگر آسیب‌های اجتماعی با بیان این‌که اعتیاد به سیگار به عنوان یکی از سرگرمی‌های بعضی از زنان و دختران جوان به شمار می‌رود، گفت: متأسفانه امروزه برای پیروی از مد و دور نماندن از قافله چشم و هم چشمی‌ها گویا برای بعضی از زنان کشیدن سیگار یک پوزیشن است که روزبه‌روز دامنه آن گسترده‌تر می‌شود.

بای، کشیدن قلیان را از دیگر سرگرمی‌های زنان و دختران جوان امروزی دانست و افزود: دختران جوان برای بیتوته و گذراندن اوقات بیکاری در کنار دوستانشان در تفرجگاه ها و سراهای به اصطلاح سنتی به وفور قلیان می‌کشند که متأسفانه این پدیده شوم به شهرستان سرایت کرده است.

این کارشناس مسائل اجتماعی خاطر نشان کرد: افراد خصوصاً زنان و دخترانی که به راحتی و بدون توجه به هنجارها در سطح جامعه سیگار می‌کشند قصد نشان دادن ژست‌های روشنفکری دارند.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon