پرداخت عوارض خودرو در مازندران اینترنتی می‌شود

پرداخت عوارض خودرو در مازندران اینترنتی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: پرداخت عوارض خودرو در مازندران از ۱۵ مهرماه به صورت مکانیزه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، محمد محمدی تاکامی اظهار کرد: به منظور اجرای اصل 44 قانون اساسی و به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، سامانه ملی عوارض خودرو از آبان ماه سال گذشته در دفاتر پیشخوان خدمات دولت راه اندازی شد.

وی افزود: استفاده از این سامانه که بصورت کشوری در حال بهره برداری بوده از  15 مهرماه امسال برای همه شهرداری‌ها الزامی بوده و تنها روش ارائه خدمت مذکور است.

محمدی بیان کرد: به جهت ارتقای سطح کیفی خدمات دهی و جلوگیری از هرگونه روش های متفرقه در صدور گواهی پرداخت و مفاصا حساب، همه دفاتر اسناد رسمی از تاریخ اعلام شده از اخذ هرگونه وجه به منظور عوارض خودرو خودداری نموده و هرگونه عملیات نقل و انتقال خودرو صرفاً پس از تسویه حساب از طریق دفاتر پیشخوان و یا بستر اینترنت مجاز است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران تاکید کرد: دفاتر اسناد رسمی و مراکز نقل و انتقال خودرو جهت استعلام از صحت گواهی صادرشده می توانند از پایگاه اینترنتی www.etax.ir بخش استعلام عوارض خودرو شهرداری ها استفاده کنند.

محمدی تاکامی گفت: از 15 مهرماه هرگونه نقل و انتقال خودرو بدون تسویه حساب عوارض خودرو شهرداری و ارائه گواهی پرداخت استاندارد مطابق تصویر پیوست مورد تایید نبوده و مالک جدید متعهد به پرداخت مبالغ بدهی عوارض خودرو خواهد بود.

وی تصریح کرد: این موضوع در قالب بخشنامه ای به جامعه سردفترداران و دفتریاران، پلیس راهور و همه شهرداری‌های استان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ج
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon