پایان تصویربرداری «قندون جهیزیه» ملاقلی‌پور تا دو هفته آینده

پایان تصویربرداری «قندون جهیزیه» ملاقلی‌پور تا دو هفته آینده

خبرگزاری تسنیم: تهیه‌کننده «قندون جهیزیه» گفت: تصویربرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی علی ملاقلی‌پور تا دو هفته آینده به پایان می‌رسد.

سعید سعدی تهیه‌کننده «قندون جهیزیه» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از پایان تصویربرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی علی ملاقلی‌پور تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: عوامل تولید در لوکیشن اصلی این فیلم در غرب تهران مشغول بازی هستند و ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: تا به امروز 75درصد فیلمبرداری انجام شده است و با برنامه‌ریزی انجام شده تا 25 مهر ماه کار تصویربرداری «قندون جهیزیه» به پایان می‌رسد.

سعدی اضافه کرد: کار تدوین و مونتاژ این فیلم بصورت همزمان در حال انجام است و سعی ما این است که «قندون جهیزیه» را به جشنواره سی‌وسوم فجر برسانیم.

اکبر عبدی، نگار جواهریان، افسانه چهره آزاد، کریم اکبری مبارکه، حسن عباسی، مصطفی ساسانی، حیدر زقمی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

علی ملاقلی‌پور فرزند مرحوم رسول ملاقلی‌پور کارگردان فقید سینمای ایران چندی پیش موفق به دریافت پروانه ساخت برای تولید فیلم اول خود تحت عنوان «قندون جهیزیه» که یک طنز اجتماعی است به تهیه‌کنندگی سعید سعدی شد.

«قندون جهیزیه» برای نمایش در سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران