آمادگی کامل بنادر برای خدمات‌دهی در دوران جدید تحول اقتصادی

آمادگی کامل بنادر برای خدمات‌دهی در دوران جدید تحول اقتصادی

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل سازمان بنادر ودریانوردی گفت: بنادر بزرگ تجاری کشور باید در نتیجه روند رشد اقتصادی، از آمادگی کامل جهت ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب تمام شده به مشتریان برخوردار باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان بنادر، محمد سعیدنژاد با اعلام اینکه سازمان بنادر و مجموعه حمل و نقل دریایی کشور در دوران جدید تحول اقتصادی از نقش و اهمیت بالاتری برخوردارند، اظهار کرد: بنادر بزرگ تجاری کشور باید در نتیجه روند رشد اقتصادی، از آمادگی کامل جهت ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب تمام شده به مشتریان برخوردار باشد.

وی با اشاره به تهیه و تدوین برنامه ششم توسعه توسط دولت در سال جاری، گفت : این برنامه بر دو محور مبنایی «سیاست های اقتصادی مقاومتی» و «قانون حمایت از تولید داخلی» توسط دولت سازماندهی می شود که مقدماتش در وزارت راه فراهم و جلسات‌اش در سازمان بنادر آغاز شده است.

به گفته وی، توسعه صادرات، ایجاد تسهیلات و شرایط مناسب در بخش تولید داخلی و توسعه بخش خصوصی محورهای کلی این برنامه قلمداد می شوند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از سیاست «توسعه رقابت پذیر بنادر بزرگ بازرگانی کشور»، به موازات سیاست های اسناد بالادستی، به عنوان یکی از برنامه های جدی این سازمان خبر داد و تأکید کرد: خصوصی سازی به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر قطعاً در بنادر کشور اجرا می شود؛ چرا که در غیر این صورت بنادر کشور متناسب و همزمان با سایر دستگاه رشد نمی کند.

سعید‌نژاد با انتقاد از سیستم اداری این سازمان و انجام فعالیت ها با اتکا به کاغذ، پرینت و کپی به رغم وجود تکنولوژی های نو در کشور، بر مدرن سازی سیستم اداری توسط حوزه IT و اجرای آن از بالاترین سطح در سازمان توسط مدیران ارشد و میانی و پس در سطوح پایین تر تأکید کرد و روش‌های اداری متکی به کاغذ را غیر بهره ور و عقب مانده خواند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه