مشکل آب در استان یزد جدی است

مشکل آب در استان یزد جدی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس گفت: مشکل آب در استان یزد جدی است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آب را از خلیج فارس و دریای عمان شیرین کرد و به شهرها آورد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان سفر خود به استان یزد در جمع خبرنگاران در تشریح دستاوردهای این سفر اظهار داشت: زمانی که در یزد بودم، در برخی شهرهای این استان حضور پیدا کردم و این حضور به خاطر افتتاح، بازدید و حضور در مراسم روحانیون و بزرگداشت شهید پاک‌نژاد بود.

وی با بیان اینکه در استان یزد حرکت خوبی در زمینه تولید وجود دارد، گفت: در این شهر علاقه‌مندی برای ادامه این کار ادامه یافته و زمینه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده است، همچنین در نشست شب گذشته که با فعالان اقتصادی داشتم، مشکلات بخش خصوصی از سوی فعالان اقتصادی مطرح شد و اشکالاتی که در خصوصی‌سازی و حمایت‌های لازم از بخش خصوصی وجود دارد، مورد توجه قرار گرفت که اگر نیاز به قانونگذاری در این زمینه باشد، می‌تواند در کمیسیون ویژه اجرای سیاست‌های اصل 44 پیگیری شود.

لاریجانی ادامه داد: سرمایه خوبی در استان یزد وجود دارد که می‌تواند به جریان قوی در تولید تبدیل شود البته مشکل آب در استان یزد جدی است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آب را از خلیج فارس و دریای عمان شیرین کرد و به شهرها آورد و یا حداقل می‌توان برای بخش‌های صنعتی مورد استقفاده قرار داد البته باید راه‌های دیگری هم برای رفع مشکل آب یزد اندیشیده شود.

رئیس مجلس  با بیان اینکه یکسری نکات فرهنگی وجود دارد که توسط علما مطرح شد و باید به فکر آنها هم بود، گفت: نمایندگان استان یزد در تمام جلسات حضور داشتند و نظرات خود را گفتند و انشاءالله مسائل را پیگیری خواهند کرد.

وی در مورد تمدید مذاکرات ایران با 1+5 گفت: وفاق ملی درجات دارد و ممکن است در زمینه‌هایی که مسائل مهم کشور است، اختلاف نظر وجود داشته باشد اما باید توجه کرد درباره مسائل بین‌المللی و داخلی که با آنها مواجه هستیم، از حاشیه‌پردازی پرهیز کرد.

لاریجانی در پایان گفت: خود موضوعات به اندازه کافی گزنده است و نباید آن را در داخل افزایش داد و انشاءالله این مسیر با تدبیر لازم به نقطه مثبتی خواهد رسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon