تألیف مجموعه ۱۴ جلدی «داستان‌هایی از زندگی ائمه(ع)» ویژه نوجوانان

تألیف مجموعه 14 جلدی «داستان‌هایی از زندگی ائمه(ع)» ویژه نوجوانان

خبرگزاری تسنیم: محمود حکیمی، نویسنده از تألیف یک مجموعه ۱۴ جلدی داستان‌هایی از زندگانی ائمه(ع) ویژه نوجوانان به سفارش انتشارات سروش خبر داد.

محمود حکیمی، نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از تألیف یک مجموعه 14 جلدی داستان‌هایی از زندگانی ائمه(ع) به سفارش انتشارات سروش خبر داد و گفت:‌ این مجموعه 14 جلدی ویژه مخاطبان نوجوان هم اکنون در دست تألیف است.

وی افزود: تاکنون 6 مجلد از این مجموعه تألیف شده است و اکنون در حال تألیف جلد هفتم که مرتبط با داستان‌هایی از زندگانی امام محمد باقر(علیه‌السلام) است،‌ هستم‌. در این مجلدات تلاش کردم داستان‌هایی جذاب از زندگانی ائمه را به شیوه داستانی و با روایتی که برای نوجوان جدید و مناسب باشد،‌ بیان کنم.

حکیمی تصریح کرد:‌ در زمینه زندگانی ائمه معصوم(ع) منابعی بسیاری وجود دارد که من تلاش کردم به مهمترین و مستند‌ترین آن‌ها مراجعه کنم‌، اما مهمترین منبع در نگارش این کتاب‌ها تفسیر الغدیر علامه امینی، است.

این نویسنده داستان‌های دینی و تاریخی در پایان گفت:‌ تلاش خواهم کرد تا مجموعه 14 جلدی را هر چه سریعتر به پایان ببرم تا منتشر و و روانه بازار نشر شود، چرا که در نظر داریم تا کل 14 مجلد را یکجا روانه بازار نشر کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران