جزیده: ضعف داوری، بازی خوب ما برابر میزان را زیر سؤال برد

جزیده: ضعف داوری، بازی خوب ما برابر میزان را زیر سؤال برد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال تعاون گنبد گفت: ضعف داوری باعث شد تا بازی خیلی خوب شاگردان من مقابل میزان مشهد به چشم نیاید و زیر سؤال برود.

عظیم جزیده، سرمربی تیم والیبال تعاون گنبد در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل میزان مشهد در هفته پنجم لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: به کادر فنی و بازیکنان تیم میزان مشهد تبریک می‌گویم، چون در هر حال برنده بازی شدند.

جزیده ادامه داد: بازیکنان تیم میزان از نظر فنی بالاتر از ما نبودند و همانطور که گفتم، نقطه قوت این تیم، سرعتی‌زن‌های آن بودند که با استفاده از امتیاز میزبانی و تجربه بیشتر در این بازی به پیروزی رسیدند. اگرچه این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود میزان تمام شد اما ما هم توپ‌های زیادی زدیم و اگر در ست نخست که 29 بر 27 به سود حریف تمام شد به پیروزی می‌رسیدیم، سرنوشت بازی عوض می‌شد.

لیبرو پیشین تیم ملی والیبال ایران با اعلام اینکه فشار زیادی روی بازیکنان میزان در بازی مقابل تعاون گنبد بوده است،‌ در مورد داوری این بازی هم گفت: بازیکنان تیم تعاون گنبد در دیدار با میزان،‌ سطح بالایی از والیبال را به نمایش گذاشتند و من از آنها تشکر می‌کنم اما ضعف داوری باعث شد تا بازی خیلی خوب شاگردان من به چشم نیاید و زیر سؤال برود.

جزیده با اشاره به دو بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر والیبال گفت: خیلی زود به پایان نیم‌فصل اول نزدیک شدیم. دو بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل مانده و ما باید در هر دو بازی برنده شویم. بازی آخرمان نیز مقابل تیم همشهری یعنی جواهری گنبد است که به نظر من، کفه ترازوی این مسابقه به سمت ما سنگینی می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon