قادری: ارتش پاکستان عملیات علیه شبه‌نظامیان را در سراسر کشور گسترش دهد

قادری: ارتش پاکستان عملیات علیه شبه‌نظامیان را در سراسر کشور گسترش دهد

خبرگزاری تسنیم: رهبر حزب «تحریک عوامی» پاکستان ضمن اعلام طرح ۱۴ ماده‌ای از ارتش این کشور خواسته است عملیات نظامی «ضرب عضب» را همزمان با مناطق قبایلی در سراسر پاکستان گسترش دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «طاهرالقادری» رهبر حزب تحریک عوامی پاکستان در واکنش به فعالیت وحشیانه گروه‌های تروریستی در این کشور گفت: هئیتی در رابطه با تحت نظر گرفتن برنامه درسی مدارس دینی از علمای پاکستان تشکیل و فعالیت گروه‌های افراطی نیز تحریم شود.

قادری با ارائه طرح 14 ماده‌ای از ارتش پاکستان خواسته است عملیات نظامی خود را در سراسر این کشور گسترش دهد.

قادری در طرح 14 ماده‌ای خود اعلام کرده: پارلمان پاکستان جنگ علیه تروریسم را جنگ علیه کشور قلمداد کرده و بودجه نیروهای امنیتی که درجنگ علیه تروریسم حضور دارند را افزایش دهد.

قادری اظهارداشت: از ادامه کمک مالی خارجی به گروه‌های تروریستی جلوگیری و نهادی برای بهبودی قربانیان حملات پهپادی و عملیات نظامی در این کشور تشکیل شود.

قادری در این طرح 14 ماده‌ای می‌افزاید: کسانی که درحمایت از گروه‌های تروریستی بیانیه‌ای صادر کنند، مجازات‌شان حبس ابد باشد.

وی اعلام کرد: ادبیات تندرو از بین برده و انتشار این نوع ادبیات نیز تحریم شود.

طاهر القادری رهبر حزب تحریک عوامی در حالی این طرح 14 ماده‌ای را به دولت پاکستان ارائه می‌کند که نواز شریف نخست‌وزیر پاکستان روزهای گذشته پس از 6 سال بار دیگر حکم اعدام را در این کشور جاری و 2 تروریست را به دار آویخت.

انتهای پیام/.

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان