کفاشیان: ارتباط خوبی بین کادرفنی و بازیکنان تیم ملی وجود دارد

کفاشیان: ارتباط خوبی بین کادرفنی و بازیکنان تیم ملی وجود دارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارتباط خوبی که بین کادر فنی، بازیکنان نیمکت‌ نشین و داخل زمین وجود دارد، باعث شده موفقیت رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان در مورد برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات گفت: قصد کارلوس کی‌روش از ترکیبی که در این دیدار گذاشته بود، تدارکش برای بازی بعدی بود. تغییری که کی‌روش در نفرات تیم به وجود آورد، نشان داد که می‌خواهد از تمام کسانی که برای حضور در جام ملت‌های آسیا انتخاب کرده است، استفاده کند.

وی افزود: کادر فنی می‌خواهد در استرالیا از همه بازیکنان به بهترین استفاده کند و بازیکنان تمام تلاش خود را برای حضور در بازی به کار می‌گیرند. ارتباط خوبی که بین کادر فنی، بازیکنان نیمکت‌ نشین و داخل زمین وجود دارد، باعث شده این موفقیت به دست بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در بازی برابر امارات، بازیکنان موقعیتی به اماراتی‌ها ندادند و با تغییراتی که کی‌روش در ترکیب ایجاد کرد، توانستیم پیروز میدان شویم. برد حق تیم ملی ایران بود.

کفاشیان درباره بازی ایران و عراق در محرله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: امیدوارم در بازی مقابل عراق خوب بازی کنیم و با پیروزی در این دیدار بتوانیم به مرحله بعدی مسابقات راه یابیم.

وی در مورد اینکه حدود 50 درصد تیم ملی از بازیکنان جوان تشکیل شده، تصریح کرد: نگرش کادر فنی برای آینده تیم ملی و رفتن به جام جهانی جوانگرایی است. حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی نشان می‌دهد که کادر فنی روی جوانگرایی برنامه‌ریزی کرده و این فرصت خوبی است که بازیکنان جوان را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. اتفاقی که ابتدا در رقابت‌های لیگ و برنامه ریزی سازمان لیگ و سپس در جام ملت‌ها در بحث جوانگرایی افتاد، باعث می‌شود تیمی خوب در رقابت‌های جام جهانی آینده داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور هوادران در ورزشگاه‌های استرالیا و حمایت همه جانبه از تیم ملی عنوان کرد: شرمنده این هواداران هستیم که در هر شرایطی از کشور، تیم و مملکت خود دفاع می‌کنند و از حضورشان در هر سه بازی ایران برابر حریفان خود لذت بردیم. خوشبختانه حمایت‌های خوبی از سوی ایرانیان صورت گرفت و فرهنگی که تماشاگران ایرانی در مسابقات از خود نشان دادند و با نظمی که در ورزشگاه‌ها داشتند، باعث شد فرهنگ ایرانی را به نمایش بگذاریم.

کفاشیان در پایان از حضور و قضاوت خوب گروه داوری ایرانی در این مسابقات تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به آخرین اخبار به دست آمده، علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی دیدار حساس ژاپن و امارات را قضاوت می‌کنند که برای آنها هم در ادامه راه‌شان آرزوی موفقیت و انجام قضاوتی درست مانند بازی‌های قبل را دارم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon