اخبار انتخاباتی «قالیباف»

اخبار انتخاباتی «قالیباف»

خبرگزاری تسنیم: اخبار انتخاباتی مربوط به «محمدباقر قالیباف» تا پایان کامل فرآیند انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم لحظه به لحظه در این خبر به‌روز می‌شود.

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به منظور دسترسی مناسب‌ و آسان‌تر مخاطبان گرامی به اخبار انتخاباتی هر یک از کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، تمامی اخبار مربوط به این کاندیداها را به صورت جداگانه برای هر کاندیدا در یک خبر گردآوری می‌کند که این خبر تا پایان کامل فرآیند انتخابات ریاست جمهوری سال 92 لحظه به لحظه به‌روز می‌شود.

آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

در حال بروزرسانی...

25 خرداد:

20:47: محمدباقر قالیباف در پیامی انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. (لینک خبر)




22 خرداد:

23:42: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه انتخاباتی شبکه خبر در پاسخ به این سئوال که در کابینه‌ آینده شما چه کسانی حضور دارند و آیا می‌توانید نام برخی از آنان را ذکر کنید؟ گفت: اجازه بدهید نامی ذکر نکنم اما این مبنای ماست که هرگز رفتار سیاسی و سیاست‌زده نداشته باشیم. متاسفانه دیده می‌شود که با تغییر یک  مدیر، تمام نیروهای زیرمجموعه او نیز عوض می‌شوند. متاسفانه هر کدام از اصلاحطلبان و اصولگریان که وارد کار شدند نیز به همین صورت عمل کردند. (لینک خبر)


22:54: براساس تازه‌ترین نتایج به دست آمده از مراکز معتبر نظرسنجی‌های داخلی و خارجی که حداقل 5 مرکز نظرسنجی در داخل کشور و 3 مرکز معتبر بین‌المللی را شامل می‌شوند ، محمد باقر قالیباف در مقایسه با دیگر نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اقبال عمومی چشمگیری روبه‌روست. (لینک خبر)


19:45: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع ده‌ها هزار نفر از مردم تهران در میدان فلسطین اظهار داشت: 24 خرداد روز پایان امید انگلیس و آمریکا در کشور خواهد بود و روز آغاز کار تعالی و روز آغاز کار جهادی با فرهنگ انقلابی و فرهنگ خدمت به مردم است. (لینک خبر)


18:00: هواداران محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌اکنون در میادین سراسر کشور و همچنین در میدان فلسطین تهران تجمع کرده‌اند.(لینک خبر)


17:25: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز طی سخنانی در شبکه رادیویی جوان در پاسخ به سوال دیگری راجع به اینکه برخورد و همراهی شما با رقیبتان در انتخابات و در صورت پیروزی او چیست؟ گفت: فکر می‌کنم رقابت تا روز انتخابات است و تا 24 خردادماه که روز حضور مردم برای خلق یک حماسه سیاسی است، رقابت بین کاندیداها وجود دارد و البته باید باشد اما پس از برگزاری انتخابات رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود. (لینک خبر)


17:16: محمد‌باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم کرج اظهار داشت: ما آمده‌ایم که بگوییم در کشور حاکمیت دوگانه وجود ندارد؛ یک حاکمیت وجود دارد و آن هم خواسته مقام معظم رهبری و مردم است.ما آمده‌ایم بگوییم قانون اساسی اختیارات لازم را برای اداره جامعه دارد و هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد. (لینک خبر)


16:34: همایش "فتح قریب" با حضور محمدباقر قالیباف در استان البرز آغاز شد. (لینک خبر)


16:14: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه همایش امروز حامیان محمدباقر قالیباف در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین تهران دارای مجوزهای قانونی است، اظهار داشت: مجوز این مراسم از مبادی قانونی ذیربط اخذ شده و هرگونه خبرسازی و حاشیه سازی برخی مقامات مسئول یا رسانه‌های خاص صرفا به معنی نادیده گرفتن شور و اشتیاق مردم برای تحقق حماسه سیاسی است. (لینک خبر)


16:13: محسن رضایی در پی سفرهای استانی خود پس از خروج از گیلان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد. (لینک خبر)


13:45: هواداران محمد باقر قالیباف روز چهارشنبه ٢٢ خرداد ساعت ١٨ در سراسر کشور در میدان‌های اصلی شهر دور هم جمع می‌شوند تا حمایت خود را از وی اعلام کنند. (لینک خبر)


12:58: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، گفت: طی 48 ساعت گذشته پیامک‌های گسترده تخریبی علیه آقای قالیباف در میان هموطنان و مناطق اهل سنت منتشر شده است که با نسبت دادن مطالب دروغ برای انحراف افکار عمومی و تخریب شخصیت وی عمل می‌کنند. (لینک خبر)


11:50: جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) با صدور بیانیه‌ای از محمدباقر قالیباف حمایت کردند.


10:00: جمعی از ایرانیان خارج از کشور در بیانیه‌ای از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.




21 خرداد:

22:06: محمدباقر قالیباف در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه این تنها یک شعار نیست و برای این کار برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: کشور ظرفیت‌های بسیاری دارد، ولی برای استفاده از این ظرفیت‌ها یک همت و روحیه جهادی و برنامه لازم است. (لینک خبر)


19:38: دقایقی پیش محمد باقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد فرودگاه اهواز شد. (لینک خبر)


15:29: به جهت تغییر زمان ضبط برنامه گفت‌و‌گوی محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخاابت ریاست‌جمهوری، سفر وی به استان هرمزگان که قرار بود عصر امروز صورت پذیرد، لغو شد. (لینک خبر)


12:38: بیش از 50 نفر از علما و فضلای حوزه‌های علمیه قم با امضای بیانیه‌ای ضمن تقدیر از مواضع فرهنگی حجت الاسلام شهاب مرادی به عنوان نماینده فرهنگی قالیباف، از برنامه‌های فرهنگی وی اعلام حمایت کردند. (لینک خبر)


12:03: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی  محمد باقر قالیباف در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم با اعلام اینکه پیگیری‌های حقوقی در این زمینه در حال انجام است، افزود: از جمله طی ساعات اخیر پیامکی مبنی بر پیوستن ستادهای یک کاندیدای انصرافی به ستاد قالیباف منتشر شده که صحت ندارد و تائید نمی‌شود. (لینک خبر)


09:35: حسین مظفر رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، ضمن تکذیب لیست‌های موسوم به "کابینه قالیباف"  و توافق با سایر نامزدها در این زمینه، تاکید کرد: این موضوع برآمده از نیت‌های افراد است. (لینک خبر)


08:58: رئیس ستاد جوانان (رویش) محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه، از برگزاری همایش رای اولی‌های حامی قالیباف در کرمانشاه خبر داد. (لینک خبر)


08:55: هواداران محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، روز چهارشنبه ٢٢ خرداد ساعت ١٨ در سراسر کشور در میدان‌های اصلی شهر دور هم می‌شوند تا حمایت خود را از این نامزد انتخابات اعلام کنند. (لینک خبر)




20 خرداد:

23:42: محمد‌باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم اصفهان در مسجد سید با بیان اینکه دشمنان امروز نیز در تحلیل‌شان اشتباه می‌کنند، گفت: انقلاب ملت ایران، اسلامی است زیرا ما برای نام و نان انقلاب نکردیم، بلکه برای اسلام و فرهنگ محرم و صفر انقلاب کردیم و این مسئله در انقلاب اسلامی یک باور است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: یکی از مظلومیت‌های رهبری این است که در سه دهه گذشته نگاه‌ها، خواسته‌ها و سیاست‌های کلی که تصویب شده بود با همت و تمام تلاش و بدون کم و کسر در قوه مجریه اجرایی نشد و به خواسته‌های ایشان که دغدغه‌های مردم و ضرورت انقلاب بود، توجه نشد. (لینک خبر)


21:45: حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف گفت: استقبال بی نظیر مردم مشهد از قالیباف طلیعه تحقق حماسه ملی است و امیدواریم صدا و سیما نقص پوشش این رویداد غرورانگیز را جبران کند.(لینک خبر)


18:48: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری در جمع مردم شهرکرد با بیان اینکه مردان مرد در داخل خانواده در مقابل خواسته‌های به حق فرزندان خود شرمنده هستند، اظهار داشت: امروز اگر خانواده‌ای مسکن نداشته باشد، حتی اگر 2 شیفت کار کند نمی‌تواند پول مسکن را نمی‌تواند بدهد، چه برسد به اینکه بخواهد دیگر هزینه‌ها مانند درمان و ... بپردازد.

قالیباف یادآور شد: امروز 600 هزار میلیارد دلار هزینه و درآمد داریم، ولی با توجه به اینکه در سال 85، 20 میلیون و 800 هزار نفر مشغول به کار بودند، در سال 91، 600 هزارنفر کمتر مشمولین کار با وجود آنکه درآمد بیشتر شده ولی کمتر شدند. (لینک خبر)


18:00: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در دفتر حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با وی دیدار و‌گفت‌وگو کرد. (لینک خبر)


17:26: رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالبیاف در استان بوشهر گفت: در قالب ستادهای مردمی تاکنون 9 ستاد از حامیان قالیباف در استان بوشهر ساماندهی شده است. (لینک خبر)


16:52: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، گفت: محمد‌باقر قالیباف قبل از ظهر سه شنبه با حضور در استودیوی شبکه خبر آخرین برنامه تلویزیونی خود را ضبط می‌کند و فردا بعد از ظهر راهی استان هرمزگان می‌شود و پس از زیارت مرقد مطهر شهدای انقلاب اسلامی، با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفت‌وگو می‌کند. (لینک خبر)


16:14: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد‌باقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار فهرستی در یکی از سایت‌ها به عنوان کابینه قالیباف، گفت: اینگونه‌ گمانه‌زنی‌ها معمولا پس از انتخابات و مشخص شدن منتخب مردم آغاز می‌شود‌ اما اینکه در مورد محمدباقر قالیباف قبل از انتخابات شروع شده، جالب توجه و چه بسا نمایانگر انتظار عمومی برای پیروزی ایشان است. (لینک خبر)


16:14: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وارد شهرستان شهرکرد شد و مورد استقبال جمعی از مردم قرار گرفت. (لینک خبر)


16:07: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری در جوار مزار شهدای شهرستان بروجن در جمع مردم این شهرستان، گفت: اگر خیر من در این باشد و دل شما به سمت بنده روانه شود، مثل هر جایی که بودم، وعده بی‌عمل به هیچ کسی ندادم و نخواهم داد و امیدوارم بتوانیم با سرعت این نابسامانی‌های اقتصادی را برطرف کنیم‌ البته باید در کنار مسائل اقتصادی به مسائل مربوط فرهنگی‌، آموزشی، تربیتی و... توجه کنیم، زیرا تربیت نیروی انسانی نیز مهم است. (لینک خبر)


15:57: محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود خود به شهر بروجن با حضور در گلزار شهدای این شهر با ادای احترام به مقام شامخ شهدای بروجن بار دیگر با این مردان الهی تجدید بیعت کرد. (لینک خبر)


15:51: محمد‌باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری از غلامعلی حداد‌عادل به خاطر مواضع انقلابی و ارزشی و همچنین پایبندی به توافق‌های ائتلاف سه‌گانه تشکر کرد. (لینک خبر)


15:25: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، در خصوص برخی واژه‌سازی‌ها و یا انتشار فایل‌ ویدیویی یکی از کاندیداها در تخریب قالیباف،‌ گفت: ما از رقابت صریح و رویارو استقبال می‌کنیم و کسی‌که خارج از مجاری متداول و قانونی چنین اقداماتی می‌کند، قبل از هر چیز نشان می‌دهد که معتقد به رقابت بر اساس برنامه و کارنامه نیست و حرف قابل طرحی هم در میدان مناظره ندارد. (لینک خبر)


15:18: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری وارد شهرستان بروجن شد و برای ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت. (لینک خبر)


14:59: پدر محمد‌باقر‌قالیباف در گفت‌و‌گویی نظرات خود را درباره کاندیداتوری پسرش, انتخابات 24 خرداد و عملکرد محمود احمدی‌نژاد مطرح کرد. (لینک خبر)


14:53: محمد‌باقر قالیباف در آخرین روزهای تبلیغات انتخابات، بار دیگر به خوزستان سفر می‌کند. ‌قالیباف ساعت 20 سه‌شنبه وارد اهواز می‌شود و ساعت 21 در مسجد اعظم سخنرانی می‌کند. (لینک خبر)


13:44: ستاد جوانان محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، عصر امروز با حضور در میدان ونک زنجیره انسانی را برای حمایت از قالیباف تشکیل می‌دهند. (لینک خبر)


13:17: مسئول ستاد مردمی قالیباف در بوشهر گفت : همایش بزرگ جامعه پزشکی استان بوشهر در حمایت از محمدرضا قالیباف امشب در بوشهر برگزار می‌شود. (لینک خبر)


13:07: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در دفتر تحقیقات علمی و دینی امیرالمومنین(ع) اصفهان با آیت‌الله کمال‌ فقیه‌ایمانی دیدار و گفت‌وگو کرد. (لینک خبر)


12:01: محمدباقر قالیباف دقایقی پیش  در دیدار با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان اظهار داشت: در زیر خیمه ولایت دست به دست بدهیم تا با استفاده از ظرفیت ویژه کشور و همت نیروهای جوان مسائل اقتصادی را حل کنیم.

محمدباقر قالیباف پس از دیدار با آیت‌الله طباطبایی به دیدار حجت‌الاسلام فقیه ایمانی از اساتید حوزه علمیه اصفهان رفت و با وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد. (لینک خبر)


11:46: آیت‌الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در دیدار ‌محمدباقر قالیباف گفت: دنیای استکبار کشورهای اطراف ایران را به آشوب کشیده است اما همواره به‌دلیل حضور ملت در صحنه‌های سیاسی امن‌ترین کشور دنیا را حتی نسبت به اروپا و آمریکا داشته‌ایم. (لینک خبر)


11:19: محمد باقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری پس از ورود به اصفهان به دیدار طباطبابی امام جمعه اصفهان رفت. (لینک خبر)


10:03: دقایقی پیش محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد. (لینک خبر)


09:22: دبیر ستاد قالیباف در چهارمحال و بختیاری گفت: محمدباقر قالیباف امروز دوشنبه به این استان می‌رود و ساعت 16 در بین مردم شهرکرد سخنرانی می‎کند. (لینک خبر)




19 خرداد:

19:09: محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه رادیو ایران به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های انتخاباتی خود پیرامون مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور پرداخت. (لینک خبر)


18:40: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز یکشنبه در جمع مردم مشهد در سالن شهید بهشتی این شهر با اشاره به اینکه ملت و دولت فرصت آزمون و خطا ندارند، اظهار داشت: امروز در پیچ تاریخی هستیم و برای عبور از این پیچ تاریخی عظیم نمی‌توان با مدیریتی که اقتصاد آن به گل نشسته و دیپلماسی لاک‌پشتی دارد، عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما امروز یک دولت فضایی و دولتی که بر روی کاغذ باشد نمی‌خواهیم، گفت: امروز دولتی می‌خواهیم که با همت جهادی و با غیرت مردانه تبعیض را از بین ببرد و از همه دلدادگان انقلاب برای یک تحول بزرگ استفاده کنند. (لینک خبر)


18:12: محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌اینک در شبکه 4 در حال پاسخگویی به سوالات کارشناسان است. (لینک خبر)


17:22: محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌اکنون با حضور در رادیو ایران به ارائه دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و مواضع خود پرداخت. (لینک خبر)


15:56: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دقایقی پیش برای سخنرانی در جمع مردم وارد شهر مشهد شد. (لینک خبر)


12:32: محمد‌باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش وارد شهرستان شیروان شد. (لینک خبر)


12:13: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مورد قطع برق در همایش انتخاباتی قالیباف در ملارد گفت: امیدواریم که چنین مساله‌ای غیر عمدی باشد، اما از عموم مسئولان محترم محلی می‌خواهیم دلایل این رویداد را پس از بررسی به مردم اعلام کنند. (لینک خبر)


11:52: محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در دفتر حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد و قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد. (لینک خبر)


11:48: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز در جمع مردم بجنورد با بیان اینکه ما کشور ثروتمندی هستیم اما امروز دچار سوء تدبیر شده‌ایم، گفت: امروز کشور را بد اداره می‌کنیم و این روش اداره کشور نیست که اینقدر به مردم زحمت می‌دهیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، با اشاره به اینکه بنده به عنوان محمدباقر قالیباف به کشور، انقلاب اسلامی، امام خمینی  (ره) و مقام معظم رهبری مدیون هستم، گفت: بنده یک روستازاده بیشتر نبودم و در روزهای اول جنگ در سن 17 - 18 سالگی تنها یک بسیجی معمولی بودیم، ولی در دوران دفاع مقدس، انقلاب، نظام و شهدا و جانبازان این فرصت را فراهم کردند که افرادی مثل بنده کار یاد بگیریم. (لینک خبر)


11:46: محمدباقر قالیباف کاندیدای ایازدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری با حضور در دفتر آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با وی دیدار و گفت‌وگو کرد. (لینک خبر)


10:25: آخرین ویژه برنامه انتخاباتی «دیروز، امروز، فردا» به مناظره نمایندگان محمدباقر قالیباف و علی‌اکبر ولایتی اختصاص داشت. حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به نمایندگی از قالیباف و جواد جهانگیرزاده به نمایندگی از ولایتی به مناظره در مورد سیاست داخلی و خارجی  نامزد انتخاباتی کاندیداهای مورد حمایت خود پرداختند. (لینک خبر)


08:31: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دقایقی پیش با استقبال جمعی از مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی وارد استان خراسان شمالی شد. (لینک خبر)




18 خرداد:

 

23:03: آرمین صادقیانی ملی پوش تیم والیبال نوجوانان در جریان سفر محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری به شهرستان قدس، مدال خود را به وی اهدا کرد. (لینک خبر)


22:54: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به شهرستان‌های استان تهران در مصلای شهرستان قدس در جمع مردم گفت: با توجه به همه مشکلاتی که وجود دارد، به عنوان خدمتگزار به شما جوانان می‌گویم مطمئن باشید اگر تقدیر الهی بر این باشد و مردم تصمیم گرفتند در حماسه سیاسی بنده را انتخاب کنند و من توفیق خدمت در دولت را داشته باشم، قول می‌دهم این نابسامانی‌های اقتصادی را در طول 2 سال سامان دهم.

وی ادامه داد: برنامه امروز دشمنان آن است که فشار اقتصادی وارد کنند؛ بر این اساس قول می‌دهم بستری برای جوانان در دهه سوم و چهارم انقلاب در حوزه اقتصادی فراهم خواهم کرد که اگر ما جوان‌های دهه اول انقلاب در عرصه دفاع مقدس درخشیدیم، جوانان امروز نیز درس بزرگی به دشمنان در عرصه اجتماعی و اقتصادی بدهند. (لینک خبر)


21:40: سخنرانی محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ملارد به دلیل قطع برق لغو شد و وی ملارد را به مقصد شهر قدس برای سخنرانی در جمع مردم این شهر ترک کرد. (لینک خبر)


21:04: محمد‌باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به شهرستان استان تهران در جمع مردم شهرستان شهریار، با بیان اینکه مشکلات شما را در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را با اعماق وجودم درک کردم، گفت: من در شهرداری تهران کار خود را شروع کردم. خبرنگاران از من پرسیدند دغدغه شما چیست که من در جواب به آنها گفتم من به عنوان شخص قالیباف دغدغه‌ای ندارم. حق ندارم هیچ دغدغه‌ای غیر از دغدغه شهروندان داشته باشم و تمام تلاشم این است که دغدغه‌های مردم را حل و فصل کنم.

وی با بیان اینکه عهد من با شما این است که هیچ دغدغه‌ای جز دغدغه شما را ندارم، اظهار داشت: اگر بخواهم انقلابی باقی بمانم و مدیون همرزمان شهیدم نباشم و سرباز ولایت باشم، یک راه بیشتر ندارم و آن این است که جز خدمت، کار و تلاش کار دیگری برای شما مردم نیز نداشته باشم. (لینک خبر)


20:27: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم شهرستان بهارستان در امامزاده قاسم (ع)  با بیان اینکه آن چیزی که کشور از آن رنج می‌برد، تحریم نیست، بلکه سوء تدبیر و مدیریت است، تصریح کرد: متاسفانه از ظرفیت های بالای کشور استفاده نمی‌شود و لذا امروز آمده ام بگویم مطمئن باشید در برنامه ای که دارم، در دو سال نابسامانی های اقتصادی را سامان می‌دهیم و آرامش را در حوزه مسائل اقتصادی فراهم می‌کنیم تا هم سرمایه‌گذاران  وهم خانواده‌ها این احساس گرانی بی‌حساب و کتاب را نداشته باشند و تلاش می‌کنیم که قدرت خرید خانواده ها را بالا ببریم.

وی در پایان تاکید کرد: در همین شش ماه دوم سال 92 تصویب قیمت ارز و کاهش قیمت اقلام اساسی خانواده‌ها را در صدر کشور رقم می‌زنم و اتفاق می‌افتد. (لینک خبر)


18:56: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم اسلامشهر با بیان اینکه در این مکان مقدس تعهد من به شما این است که با فرهنگ جهادی دوران دفاع مقدس به شما خدمت کنم، اظهار داشت: در کارهایی که تاکنون انجام دادم، قشر مستضعف و محروم در هر جایی که بودند، در اولویت قرار داشتند و قول می‌دهم تا اولویت را به قشر مستضعف و محروم بدهیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه زمانی که کار را در تهران شروع کردم، قول دادم که اولویت را در مناطق محروم قرار دهم، گفت: البته رشد فعالیت‌ها در شمال شهر بسته و یا کمتر نشد، زیرا ما قبول نداریم یک جا را خراب کنید و جای دیگر را آباد کنید و از سوی دیگر نیز چون ما شهروند درجه یک و دو را قبول نداریم، نباید در مناطق محروم رفتار شهروند درجه دو داشته باشیم. (لینک خبر)


17:05: رئیس شورای راهبردی ستاد قالیباف در خراسان شمالی گفت: قالیباف فردا ساعت 8صبح به همراه چند تن از مشاورانش وارد فرودگاه بجنورد می‌شود. (لینک خبر)


16:19: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به شهرستان‌های استان تهران در مسجد صاحب‌الزمان شهرستان ورامین با بیان اینکه شما مردم دغدغه‌هایی دارید و نگرانی‌های شما کاملا درست است، گفت: کشور ما ظرفیتی دارد که می‌تواند دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را برطرف کند. من صدها زن‌ را می‌شناسم که سرپرست خانواده هستند و با کار و تلاش هزینه‌های دختران و پسران خود را برای تحصیل می‌دهند تا آنها فارغ‌التحصیل شوند. ولی آنها که دختران و پسران آنها می‌خواهند کار کنند و محبت‌های مادر را جبران کنند ولی امروز شرمنده مادرشان هستند.

وی ادامه داد: بعضی فکر می‌کنند به دلیل اینکه من الان شهردار هستم و قبلا نیز مسئولیت‌هایی داشتم، از پشتیبانی قدرت و ثروت برخودار هستم. من از سوم ابتدایی اگر در زنگ تفریح شیرینی نمی‌فروختم، امکان ادامه تحصیل را نداشتم و با کارگری به اینجا رسیده‌ام. در نتیجه این سختی‌ها را لمس می‌کنم و قول می‌دهم اولویت خود را در مناطق محروم قرار دهم. (لینک خبر)


15:07: محمدباقر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری در جریان سفر به شهرستانهای استان تهران، ظهر امروز در مسجد جامع قرچک گفت: ما دست استعمار و دشمنان خارجی را از کشور کوتاه کردیم و به آمریکایی‌ها گفتم که شما چه کار می‌کنید؟ گفتند ما در این کشور منافعی داریم. به برکت تلاش ملت عزیز و شهدا استقلال به کشور آمد و دشمن نیز بعد از انقلاب اسلامی به این کشور حمله نظامی کرد ولی به برکت حضور مردم نتوانستند کاری کنند.

قالیباف با تاکید بر اینکه ما برای مسایل اقتصادی و آب و نان انقلاب نکردیم، اظهار داشت: ما حاضریم فرزندان و خودمان را فدای اسلام کنیم. اما همین اسلام به ما آموخت اگر در جامعه‌ای فقر آمد، دیگر امر به معروف انجام ندهیم و دین رخت برمی‌بندد. (لینک خبر)


14:13: همایش ‌حامیان مردمی قالیباف در شهرستان بابل امروز شنبه 18 خرداد ساعت 18:30 عصر در مسیر ایستگاه آمل برگزار می‌شود. (لینک خبر)


14:10: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف پیشگیری جدی و مبارزه قاطع با شیوع مواد مخدر صنعتی و سنتی، کمک به درمان آسیب دیدگان اجتماعی و افزایش سطح شاخص‌های امید به آینده را از اولویت‌های اجتماعی این کاندیدای ریاست‌جمهوری عنوان کرد. (لینک خبر)


13:52: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد‌باقر قالیباف از سفر قالیباف به استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی در روز یکشنبه خبر داد. (لینک خبر)


13:21: محمد‌باقر قالیباف کاندیدادی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در جریان سفر به شهرستان‌های استان تهران، دقایقی پیش وارد قرچک شد. (لینک خبر)


12:44: معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان از فعالیت 23 کمیته زیر مجموعه این ستاد در راستای جذب مشارکت‌های مردمی و تبین شاخصه‌های فرد اصلح ریاست جمهوری خبر داد. (لینک خبر)


12:19: ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف به صورت مستقل در جنوب کرمان راه‌اندازی شد. این ستاد به صورت جداگانه از ستاد استان کرمان فعالیت می‌کند. (لینک خبر)


11:03: کمیته "سرو"، ستاد تهران دانشجویان و جوانان حامی محمد‌باقر قالیباف،‌ با صدور حکمی از سوی حسین مظفر فعالیت رسمی خود را با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران آغاز کرد. (لینک خبر)




17 خرداد:

23:33: حسین مظفر رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در جمع هواداران این کاندیدای ریاست جمهوری در ورزشگاه شهر ری، گفت: قالیباف در نیروی هوایی سپاه افتخار آفرید و همچنین در نیروی انتظامی منشاء تحول عظیمی بود و هم‌اکنون که مسئولیت شهرداری تهران را برعهده دارد، منشاء خدمات بزرگ و عظیمی در این شهر شده است.

وی تصریح کرد: نام محمدباقر قالیباف به عنوان مدیتی قوی و جهادی برای ما به ارمغان می‌آورد و تداعی می‌کند؛ تلاش‌های وی در احداث بزرگراه امام علی(ع) و بزرگراه صدر تجلی تلاش و لیاقت و شایستگی یک مدیر جهادی است که در زمانی که در داخل جبهه‌ها بود، رزم و فداکاری می‌کرد و هم‌اکنون که در عرصه سازندگی قرار دارد، توان و مدیریت خود را به خوبی به نمایش گذاشته است. (لینک خبر)


22:56: حسین مظفر رئیس ستاد محمدباقر قالیباف با بیان اینکه هنوز موضوع ائتلاف میان قالییاف، ولایتی، حداد عادل امیدواریم، گفت: قالیباف در نظر‌سنجی‌ها، آرای بالاتری دارد و طبیعی است که دوستان دیگر باید به پیمان خود عمل و به نفع وی کنار بشکند. (لینک خبر)


16:00: سومین مناظره  8 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش با موضوع سیاست داخلی و خارجی برگزار و از شبکه اول سیما و رادیو ایران و همچنین شبکه‌های العالم و پرس‌تی‌وی بصورت زنده پخش شد. (لینک خبر)


11:53: جبهه‌ فعالان فرهنگی رسانه‌ای حامی محمدباقر قالیباف در مازندران اعلام موجودیت کرد. (لینک خبر)




16 خرداد:

19:47: محمد‌باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز پنجشنبه در جمع مردم شیراز در ورزشگاه 6هزار نفری شهید دستغیب این شهر سخنرانی کرد. (لینک خبر)


17:55: محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش با استقبال جمعی از مردم وارد شهرستان شیراز شد. (لینک خبر)


15:16: محمد‌باقر قالیباف پس از سخنرانی‌اش در یاسوج به صورت زمینی وارد شیراز می‌شود و قرار است در ساعت 17 امروز در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز با عنوان همایش بزرگ ایران سربلند برای مردم سخنرانی کند. (لینک خبر)


14:26: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در‌گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، گفت: قالیباف پس از شرکت در سومین مناظره تلویزیونی 8 کاندیدای انتخابات یازدهم که ساعت 16 روز جمعه برگزار می‌شود، راهی شهرری خواهد شد و ساعت 21 جمعه شب در محل ورزشگاه شهر سالم پائین‌تر از میدان ساعی با مردم خداجو و نجیب شهرری دیدار و سپس سخنرانی خواهد داشت. (لینک خبر)


12:47: محمدباقر قالیباف در جریان سفر به استان کهکیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جمع مردم یاسوج با بیان اینکه وضعیت فعلی اقتصادی،‌ اشتغال، صنعت و ... برای استان کهلکیلویه و بویراحمد قابل قبول نیست، گفت: این استان از بعد منابع نفتی و گاز و از بعد جغرافیایی و از لحاظ توریستی بسیار زیبا و غنی است ولی واقعیت این است که در هر خانه‌ای را که می‌زنیم، در حوزه اقتصاد دچار مشکل هستند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی تعهد شما و حماسه اقتصادی تعهد من به شما باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ما یک وظیفه بیشتر نداریم و آن نیز این است که پدر و مادران متدینی که به خاطر مشکلات اقتصادی در مقابل فرزندانشان شکسته شده‌اند، ولی در مقابل دشمنان شکسته‌ نشدند را کمک کنیم. اگر انقلابی و خدمتگزار باشیم، باید پایان دهنده این شکستگی‌ها باشیم.

قالیباف در پایان سخنانش اظهار داشت: در اینجا قول می‌دهم آثار چنین حرکتی را در آینده بسیار نزدیک شاهد باشیم. شما نخواهید شنید که من در تهران بمانم و شما در اینجا به من دسترسی نداشته باشید. (لینک خبر)


11:51: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در دفتر حجت‌الاسلام سید‌علی‌اصغر حسینی،‌ امام جمعه شهر یاسوج با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.(لینک خبر)


10:59: همایش بانوان حامی محمدباقر قالیباف، با سخنرانی 'خانم مشیر'، همسر این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در مشهد برگزار شد. (نسیم)


10:54: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به استان کهیکلویه و بویراحمد در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در یاسوج با بیان اینکه بعضی اوقات شایعاتی مطرح می‌شود که از اساس کذب محض است، اظهار داشت: برخی به من می‌گویند تکنوکرات هستی؛ اولا این حرف را من کجا زدم و دوما اینکه بی‌بی‌سی و VOA (صدای آمریکا) قسمتی از صوت من را در حالی پخش می‌کنند که 2 تکه قبل و بعد از آن را حذف کرده‌اند و وقتی ما اصل صوت را منتشر کردیم، بی‌بی‌سی از ما عذرخواهی کرد. (لینک خبر)


09:34: محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دقایقی پیش در راستای سفرهای انتخاباتی خود وارد یاسوج شد. (لینک خبر)




15 خرداد:

20:04: جمعی از مدیران ارشد و متصدیان صنعت نفت با صدور بیانیه‌ای با اعلام حمایت خود از ‌محمدباقر قالیباف، بر سرمایه‌گذاری عالمانه دراین صنعت حیاتی تاکید کردند‌.


16:00: متن کامل مهمترین محورهای مناظره 8 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری که امروز از شبکه یک سیما پخش شد، لحظه به لحظه در این خبر درج شده است. (لینک خبر)


15:51: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پس از ورود به محل مناظره های انتخاباتی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از دو مناظره و نظر‌سنجی از مردم تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. (لینک خبر)


15:49: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در مورد برنامه‌های انتخاباتی پنج‌شنبه قالیباف گفت: محمدباقر قالیباف فردا (پنج‌شنبه) به استان کهکیلویه و بویراحمد می‌رود و پس از زیارت مرقد شهدا به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج می‌رود. (لینک خبر)


15:02: ‌نشست هم‌اندیشی مسئولان ستاد‌جوانان حامی محمدباقر قالیباف با حضور حسین مظفر رئس ستاد انتخاباتی قالیباف برگزار شد. (لینک خبر)


14:06: عبدالرضا هلالی در همایش "تشکل‌های فرهنگی بانوان" که در حمایت از محمد باقر قالیباف در شهرستان کرج برگزار می‌شد،  در خصوص دلیل حمایتش از قالیباف، گفت: هدف ما انتخاب شخصی است که سرباز خوبی برای ولایت باشد لذا می‌خواهیم رئیس جمهوری که انتخاب می‌کنیم، هماهنگ‌ترین فرد با رهبر معظم انقلاب باشد. (لینک خبر)


13:08: محمد باقر قالیباف در ادامه سفرهای استانی خود روز سه شنبه 21خرداد ماه به اهواز می‌رود. (لینک خبر)


12:29: ستادهای مرکزی و مردمی قالیباف در استان اصفهان خود را برای سفر کاندیدای مورد حمایت خود به اصفهان آماده می‌کنند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ‌بعد از ظهر روز دوشنبه قالیباف با فعالان فرهنگی و ‌مردم اصفهان در مسجد سید اصفهان ‌دیدار می‌کند. (لینک خبر)


11:47: ائتلاف "جهاد ادامه دارد" با حضور جمعی از هواداران محمدباقر قالیباف اعلام موجودیت کرد. (باشگاه خبرنگاران)


10:32: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر دیروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه باید برای رفع مشکلات مردم حاشیه ها، سیاسی کاری و حزب و گروه را کنار بگذاریم و از همه ظرفیت ها استفاده کنیم، افزود: با تجربه‌ای که در امور متعدد داشته‌ام، احساس من بر این است که این وضعیت قابل ساماندهی است که اگر خیر بنده و مصلحت بر این باشد که در دولت آینده حضور داشته باشم امیدوارم بتوانیم این وضعیت را سامان بدهم. (لینک خبر)




14 خرداد:

21:24:حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر سه‌شنبه در دیدار با محمد قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم لرستان نگاهشان به رهبر معظم انقلاب است تأکید کرد: هر کسی بامقام معظم رهبری و ولایت فقیه زاویه گرفت، از سوی مردم لرستان طرد خواهد شد، ولی هر کسی مطیع رهبری باشد، این مردم با جان و دل پذیرای او خواهند بود.

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از محمدباقر قالیباف به خاطر حضور در استان لرستان یادآور شد: زحمات و خدمات شما در تهران برای همه مردم ملموس است. شما در تهران کارهای بسیار خوبی انجام داده‌اید که امیدواریم اگر توفیق نصیب شما شد، بتوانید این خدمات را به کل ایران نیز تعمیم بدهید. (لینک خبر)


19:28: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در اجتماع 10 هزار نفری مردم خرم‌‌آباد، با بیان اینکه بنده حقیر 8 سال توفیق خدمت در شهرداری تهران را داشته‌ام، اظهار داشت: ما رشد توسعه در جنوب شهر تهران را چندین برابر شمال تهران در اولویت قرار دادیم و هر کار فرهنگی، اجتماعی و اوقات فراغت آغاز شد به‌طور قطع اولویت را به مناطق محروم دادیم و سپس به سمت مناطق برخوردار رفتیم.

قالیباف خطاب به مردم لرستان گفت: در حضور شما مردم متدین، نجیب و ولایت‌مدار عرض می‌کنم اگر تقدیر الهی بر این بود که توفیق خدمت در دولت آینده را داشته باشم در این 14 خرداد قول می‌دهم آغازگر حرکت‌های اساسی و زیرساخت‌های اساسی در این استان خیلی محروم خواهد بود و به حوزه صنعت و کشاورزی توجه ویژه می‌کنیم مخصوصا برای جوانان برنامه ویژه‌ای داریم تا این نابسامانی‌ها در حوزه اقتصادی و رفع بیکاری و گرانی کمتر شود؛ قول می‌دهم این وضع جاری را کمتر از دو سال ساماندهی کنم و زیرساخت‌های استان لرستان با اولویت مورد توجه باشد. (لینک خبر)


19:09: برنامه پاسخ به پرسش‌های جوانان با حضور محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از شبکه سوم سیما هم‌اکنون در حال پخش است. در این برنامه، قالیباف به سوالات جوانان پاسخ می‌گوید. (لینک خبر)


18:38: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش در جمع مردم خرم‌آباد گفت: در این روز عزیز بیعت می‌کنیم که تا جان در بدن داریم، در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و حفظ دستاوردهای نظام از هیچ کوشش و تلاشی فروگذاری نکنیم و تلاشمان بر این باشد که آرمان‌های امام و شهدا را تحت رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به پیش ببریم. (لینک خبر)


15:53: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دقایقی پیش وارد استان لرستان شد و در بدو ورود مورد استقبال جمعی از مردم قرار گرفت. (لینک خبر)


14:10: کلیپ انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با صدای حامد زمانی خواننده پاپ کشورمان رونمایی شد. (لینک خبر)


13:22: برنامه پایش شب گذشته با حضور نماینده‌های اقتصادی دو تن از نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه یک سیما پخش شد؛ در این برنامه ابراهیم یاوری به عنوان نماینده محمد باقر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری و زاهدی وفا نماینده سعید جلیلی حضور پیدا کردند و به سوالات اقتصادی پاسخ دادند.(لینک خبر)


12:12: محمدباقر قالیباف نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه، 19 خرداد به مشهد سفر می‌کند. (لینک خبر)


11:27: رئیس شورای راهبردی ستاد قالیباف در خراسان شمالی با اشاره به سفر 19 خرداد قالیباف به این استان گفت: استقبال مردم از این کاندیدای ریاست جمهوری بی نظیر خواهد بود. موسی الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: قالیباف در ابتدای سفر یک روزه خود به خراسان شمالی با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهیدان ادای احترام می کند. (لینک خبر)


11:08: همایش ستاد رویش جوانان حامی محمدباقر قالیباف شامگاه دوشنبه با سخنرانی فلاحت پیشه در کرمانشاه پایان یافت. (لینک خبر)




13 خرداد:

19:18: حسین مظفر رئیس ستاد انتخاباتی محمد قالیباف عصر امروز در جمع کمیته‌ها و سرگروه‌های فعالان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به شایعات مطرح شده درباره دیدار یکی از کاندیداها با رهبر معظم انقلاب، گفت:  برادر عزیز ما نه قبل از نامزدی و حتی بعد از نامزدی ملاقاتی با رهبر انقلاب نداشته است؛ چرا این همه دروغ‌های بزرگ منتشر می‌کنند؟ (لینک خبر)


14:27: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، گفت: محمدباقر قالیباف قبل از ظهر سه‌شنبه با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل (ره) همراه با اقشار مردم مومن و انقلابی در مراسم سالگرد ارتحال آن یار سفر کرده، شرکت خواهد کرد و بعد از ظهر راهی استان لرستان می‌شود. (لینک خبر)




12 خرداد:

19:49: محمدباقر قالیباف عصر امروز در جمع مردم تبریز در ورزشگاه شهید پورشریفی با بیان اینکه افتخار آذربایجان این است که به شهر اولین‌ها مشهور است، گفت: ما حداقل همراه ستارخان و حوادث مشروطه نبوده‌ایم، ولی در دوران دفاع مقدس شهید باکری‌ها در میدان جنگ را دیدیم که به آن افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بنده دستم را از خراسان به سمت شما دراز می‌کنم، تصریح کرد: خدا را شکر این کشور چنان ظرفیتی دارد که برای پیشرفت و حرکت عزتمندانه، شما مردم دست به دست هم می‌دهید تا در دو سال آینده اولین گام‌ها را برای حل همه مشکلات روزمره از جمله بیکاری، اقتصاد و ...  برداریم. (لینک خبر)


18:16: محمد باقر قالیباف دقایقی پیش با آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد. (لینک خبر)


17:11: محمد باقر قالیباف دربدو ورود به تبریز از مزار شهدای این شهرستان با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. (لینک خبر)


16:42: اعضای شورای مرکزی ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در شهر تهران با آیت‌الله قرهی رئیس حوزه علمیه امام مهدی(ع) دیدار کردند. (لینک خبر)


15:18: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هم اکنون وارد شهرستان تبریز شد و مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت. (لینک خبر)


13:20: محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به شهرستان ارومیه با آیت الله حسنی نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهر دیدار و گفت و‌گو کرد. (لینک خبر)


13:06: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخاباتی ریاست‌جمهوری ظهر امروز در ورزشگاه 3 هزار نفری ولایت در جمع مردم ارومیه، گفت: امروز در ماه خرداد به ایام رحلت امام خمینی (ره) نزدیک می‌شویم که این مرد الهی با انقلاب اسلامی ما را از ظلمات به سمت نور هدایت کرد.

قالیباف ادامه داد: یکی از حقوق قانون اساسی این است که هیچ تبعیضی در بین مذاهب و گرایش‌ها نباشد تا بتوانیم از این فرصت‌ها در انقلاب اسلامی در کشور استفاده کنیم. (لینک خبر)


11:38:  محمدباقر قالیباف صبح امروز در جمع فعالان اقتصادی در عرصه صنعت و تجارت در اتاق بازرگانی استان ارومیه با بیان اینکه روش کار مدیریتی من اینگونه است که در هیچ حوزه‌ای بدون مشورت با صاحبان آن کار تصمیمی نگرفته‌ام، گفت: در آینده نیز حتما اینگونه خواهد بود و مخصوصا در حوزه صنعت و تجارت با صاحبنظران مشورت خواهم کرد.

وی افزود: شورای گفت‌وگو که مصوب مجلس نیز هست، یکی از بهترین مراکز تصمیم‌سازی برای دولت و به عنوان حلقه وصل است که متاسفانه در چند وقت اخیر به آن کم توجهی شده است. (لینک خبر)

 


10:22: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به استان آذربایجان غربی در با حضور در مزار شهدای شهر ارومیه، به یادمان شهید حمید و مهدی باکری رفت و به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد. (لینک خبر)


09:40: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، دقایقی پیش وارد ارومیه شد و مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت. (لینک خبر)


00:56: محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه انتخاب ایرانی در شبکه جهانی جام جم، طی سخنانی تاکید کرد: من با توجه به سوابقی که دارم، احساس کردم که می‌توانم در انتخابات ریاست‌جمهوری موثر باشم و کمکی به مردم کرده و دینم را به مردم، کشور و نظام ادا کنم.

وی تصریح کرد: حلقه گمشده‌ای داریم به نام مدیریت و نیازمند اصلاح جدی در ساختار اداری و اجرایی کشور هستیم و لازم است که نخبگان در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مشارکت جدی داشته باشند. (لینک خبر)




11 خرداد:

 22:27: محمدباقر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری شامگاه شنبه در جمع هزاران نفری مردم گرگان در ورزشگاه آزادی این شهر با تاکید بر اینکه عدالت جغرافیایی مبنای اصلی برنامه‌هایم است، گفت: ما در شهر تهران امروز تفاوت زیادی میان شمال و جنوب تهران نمی‌بینیم و حتی مناطق محروم وضع بهتری از لحاظ رسیدگی دارند.

وی تاکید کرد: اینگه می‌گوییم ظرف دو سال مشکلات اقتصادی را حل می‌کنیم به معنای این نیست که همه مشکلات حل خواهد شد ولی بعد از دو سال این باور در یکایک فرزندان و پدر و مادرها احساس خواهد شد که مدیریت کشور به آنها کمک می‌کند و آثار این مدیریت در زندگی مردم حس خواهد شد.

قالیباف پس از پایان سخنرانی در جمع مردم، با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار کرد. (لینک خبر)


18:08: محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز شنبه با حضور در جمع مردم شهر ساری و در مسجد جامع این شهر، طی سخنانیبا بیان اینکه بنده هرگز در هیچ شرایطی و در هیچ محیطی حقوق مردم را فراموش نخواهم کرد، گفت: در هر کجا که باشیم دولتی تشکیل خواهیم داد که تا زمانی که کارگران، کشاورزان، صنعتگران، دانشجویان و معلمین وقتی به دولت و کابینه نگاه می‌کنند وجود خود را در آن دولت ببینند و هر انسان و قومی احساس کند در کابینه وجود دارد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بنده به عنوان قالیباف قدرت و ثروت پشت سرم نبوده و روستازاده‌ای بیش نیستم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی فرصتی فراهم کرد که در جایگاه فعلی باشم و لذا باید این فرصت را در اختیار جوانان بگذارم تا حماسیه اقتصادی در کشور ایجاد شود. (لینک خبر)


16:35: محمدباقر قالیباف عصر امروز شنبه در دیدار با آیت‌الله نظری یکی از علمای برجسته مازندران اظهار داشت: در نظام اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایف این است که شهروندان خود را با روح بندگی و عبادت تقویت کنند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله نظری نیز در این دیدار در سخنانی با اشاره به اینکه عقل، علم و دین موجب هدایت افراد می‌شود، افزود: نتیجه این مهم رسیدن به کمال است.

آیت‌الله نظری با اشاره به اینکه دکتر قالیباف در تهران خوب کار کرده و خدمتگزار خوبی برای شهروندان تهرانی بوده است، افزود: امیدواریم این روحیه صادقانه وی برای خدمترسانی بیشتر به آحاد ملت تقویت شود. (لینک خبر)


15:42: محمدعلی حسن‌پور سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت (حامیان محمدباقر قالیباف) از ارسال برنامه‌های راهبردی این نامزد انتخابات به 286 نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گفته وی، برنامه‌های محمدباقر قالیباف امروز (شنبه) 11 خردادماه به دفتر ارتباطات مردمی حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال و همچنین برای نمایندگان نیز ایمیل شده است.(فارس)


14:28: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ظهر امروز به منظور سخنرانی درجمع مردم وارد استان مازندران شد.

قالیباف بعد از حضور در گلزار شهدای ساری، به دیدار آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام‌جمعه ساری رفته و ‌با جمعی از علمای استان مازندران دیدار خواهد کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از سخنرانی در جمع مردم ساری، عازم استان گلستان خواهد شد تا در یکی از ورزشگاه‌های این شهر در جمع مردم سخنرانی کند. (لینک خبر)


12:49: علی غفوری رئیس ستاد قالیباف در استان آذربایجان‌شرقی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز اظهار با اشاره به سفر محمدباقر قالیباف به این استان در ‌روز یکشنبه ‌گفت: فردا یکشنبه دوازدهم خرداد ساعت 7.3 ‌محمدباقر قالیباف وارد فرودگاه شهید آیت‌الله مدنی شده و برای دیدار با مردم آذربایجان‌غربی به سمت شهر ارومیه حرکت می‌کند و ‌ساعت 15.45 نیز به تبریز برگشته و در شهر ایلخچی مورد استقبال مردمی خواهند گرفت، ساعت 16.30 نیز به زیارت مزار شهدای به وادی رحمت رفته و ساعت 17 با آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد. (لینک خبر)


10:46: اسماعیل جلیلی عضو جبهه عدالت و کارآمدی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره حمایت این جبهه از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه عدالت و کارآمدی در هفته آینده کاندیدای مورد حمایت خود را اعلام می‌کند و این کاندیدا از بین آقایان رضایی، قالیباف و ولایتی انتخاب می‌شود. (لینک خبر)


10:33: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد‌باقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در خصوص مناظره تلویزیونی روز جمعه گفت: تعداد کاندیداها برای مناظره زیاد بود و زمان لازم برای پرداختن به مهمترین موضوع امروز اجتماع یعنی اقتصاد در دسترس آنها نبود.

اسماعیلی با بیان اینکه مهمترین دغدغه مردم و محوری‌ترین برنامه کاندیداهای این دوره موضوع اقتصاد است، اظهار داشت: ‌بهتر بود ‌از یک طرف کاندیداها در استرسِ توضیح برنامه‌های خود برای حل مقولات مهمی چون گرانی آن هم در 90 ثانیه قرار نمی‌گرفتند و از طرف دیگر مردم نیز مجال می‌یافتند با دیدگاه‌های تخصصی کاندیداها در حوزه مشکلات اقتصادی عمیق‌تر آشنا شوند. (لینک خبر)




10 خرداد:

20:00:  محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در سازمان صدا وسیما در اولین مناظره 8 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل اقتصادی کشور پرداخت. (لینک خبر)


15:20: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، گفت: محمد باقر قالیباف بعد از ظهر شنبه وارد مرکز استان مازندران می‌شود و پس از زیارت مرقد شهدای انقلاب اسلامی، با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری، همچنین حضرات آیات صدوقی و نظری دیدار می‌کند و ساعت 4 بعدازظهر در محل مسجد جامع ساری با اقشار مختلف مردم شریف این استان دیدار و سخنرانی خواهد داشت.

وی افزود: قالیباف سپس راهی استان گلستان و شهرستان گرگان می‌شود و بعد از زیارت مزار مطهر شهدا، با آیات میبدی و نورمفیدی دیدار و‌گفت‌وگو می‌کند و ‌نماز مغرب و عشا را در مصلای گرگان اقامه و بعد از نماز در همین محل و در میان مردم گرگان سخنرانی خواهد کرد. (لینک خبر)


14:05: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد‌باقر قالیباف در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، گفت: با حکم‌ حسین مظفر، داود مددی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استانهای قشم و کیش منصوب و مشغول به کار شد. (لینک خبر)


13:54:پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی ستاد قالیباف گفت: در راستای تاکید محمد باقر قالیباف و در جهت احترام حداکثری به اخلاق اسلامی، قانون، رقبای محترم و مردم عزیزمان، منشور اخلاقی ستاد انتخاباتی‌ قالیباف با امضای حسین مظفر به تمام روسای ستادی در استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده است. (لینک خبر)




9 خرداد:

19:43: محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، عصر امروز در جمع مردم اردبیل در مسجد قدس، با اشاره به پروژه پل صدر و پرو‌ژه‌های شهرداری تهران، گفت: این امکانات و حرکت عظیمی که اتفاق اتفاده است، توسط کسانی انجام می‌شود که متوسط سنی آنها 35 سال است.

وی ادامه داد: ظرف مدت 2 سال؛ البته اینکه می‌گویم 2 سال غرضم این نیست که در پایان 2 سال اتفاق بیفتد، بلکه در 6 ماه اول حتما تثبیتت قیمت‌ها، تثبیت قیمت ارز و اقلام اساسی زندگی مردم را انجام خواهم داد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با اشاره به تورم 30 درصدی، گفت: این تورم 30 درصدی برای 500 - 600 کالاست ولی وقتی به اقلام غذایی که 90 درصد زندگی مردم را تامین می‌کند، نگاه می‌کنیم مشاهده می‌شود که تورم از 50 درصد بیشتر است که باید به آن توجه کنیم.(لینک خبر)


17:06:  دقایقی پیش محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد فرودگاه استان اردبیل شد و در بدو ورود به استان اردبیل با حضور در مزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و پس از ادای احترام به شهیدان نیز به دیدار امام‌جمعه استان اردبیل خواهد رفت.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، پس از دیدار و گفت‌وگو با امام‌جمعه اردبیل با حضور در جمع مردم در مسجد قدس به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود می‌پردازد. (لینک خبر)


14:26: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم سیستان‌ و بلوچستان در مسجد الغدیر زاهدان، گفت: ‌تصریح کرد:‌ در زمانی که به شهرداری تهران آمده‌ام، عزیزی در یکی از مهم‌ترین سازمان‌های شهرداری مشغول به کار بود. از دوران دفاع مقدس با هم آشنایی داشتیم. او مدیر لایقی بود و به من نیز خیلی نزدیک، حتی از او رضایتمندی کاملی نیز وجود داشت، اما مشاهده کردیم فرد دیگری در همان سازمان وجود دارد که معاون ایشان است و خیلی قابل‌تر و کارآمدتر از دوست 30 ساله من است. می‌خواستم این فرد کارآمد را به جای او منصوب کنم، اما در همان هفته دیدم گزارشی آمد که این فرد کارآمد، از کردهای اهل سنت است. من هم در مقابل گفتم آیا این فرد متدین، مدیر، با عرضه و جوان نیست؟‌ این چه تبعیضی است که بگویم طرف اهل سنت، کرد و یا آذری‌زبان است؟ من این فرد را به عنوان مدیر سازمان منصوب کردم و امروز او از مدیران موفق در شهرداری تهران است.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم کشور با هر گرایش و سلیقه‌ای، همین که در نظام جمهوری اسلامی قرار دارند، باید به دولت خود دلبستگی داشته باشند، حتی اگر شب در کپر می‌خوابند، باید در وجود خود حس کنند‌که دولت آنها را می‌بیند.‌ ممکن است مشکلات، سختی و فقر باشد، اما همین که آن شهروند دلش آرام باشد، رمز موفقیت ما برای حل مشکلات با سرعت غیرقابل تصور است. این مسیری است که من انتخاب کردم و آن را از شهدا، امام(ره)، فرهنگ جهاد و شهادت و بزرگان خود یاد گرفته‌ام. (لینک خبر)


14:25: نخستین همایش مردمی ستاد انتخاباتی قالیباف در جنوب استان کرمان  عصر روز پنج شنبه  نهم خردادماه  سال جاری در شهر جیرفت برگزار می‌شود. همچنین مسئولیت ستاد انتخاباتی قالیباف در جنوب استان کرمان به فرج‌الله عارفی نماینده مردم جیرفت  و عنبر‌آباد در مجلس شورای اسلامی ‌واگذار شد. (لینک خبر)


13:45: ‌سید‌عیسی دارایی فرمانده سابق انتظامی خوزستان و نماینده کنونی مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس ستاد قالیباف در خوزستان منصوب شد. همچنین محمد صفری نیز به عنوان دبیر ستاد در استان انتخاب شد. (لینک خبر)


13:40: کورش گرجی رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مازندران پیش از ظهر امروز در نشستی خبری ازسفر قالیباف به استان مازندران همزمان با شنبه 11 خردادماه جاری خبر داد و برنامه‌های سفر وی را تشریح کرد و گفت: قالیباف در مسجد جامع ساری در بین حامیان خود حاضر شده و سخنرانی خواهد کرد.

به گفته وی، دیدار با نماینده ولی فقیه و علما، دیدار با جانبازان قبل ‌از دیگر برنامه‌های سفر محمد‌باقر قالیباف به مازندران است. (لینک خبر)


13:16: ستاد مرکزی قالیباف در اصفهان در نظر دارد همایشی را با حضور فعالان ستاد خود در اصفهان برگزار کند. این همایش بعد از ظهر امروز پنج شنبه و ساعت 18 در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود. (لینک خبر)


11:13: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهیدان مقدم با برادر شهیدان و جمعی از خانواده معظم شهدا دیدار کرد. پدر و سه فرزند این خانواده در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و در این دیدار سردار دولتی مقدم،  برادر شهیدان و فرزند شهید مقدم میزبان قالیباف بود.

سردار دولتی مقدم، برادر شهیدان و فرزند شهید دولتی مقدم به نمایندگی از جامعه ایثارگران به قرائت میثاق نامه خانواده شهدا و ایثارگران سیستان‌وبلوچستان با محمدباقر قالیباف پرداخت.(لینک خبر)


10:12:محمدباقر‌قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ‌منزل آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با وی دیدار و‌گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سلیمانی در این دیدار ضمن خیرمقدم به قالیباف‌، گفت:‌ قالیباف چهره‌ای جدیدی برای نظام و عنصر نوظهوری برای جامعه ما نیست. شکل‌گیری شخصیت وی پیش از انقلاب و در مشهد بود، چراکه شخصیت وی قبل از انقلاب در دامن مقام معظم رهبری در مشهد شکل گرفته بود و جایگاه مسجد کرامت و برنامه‌های سازنده‌ رهبری نیز در شخصیت وی به چشم می‌خورد.

همچنین در این دیدار محمدباقر قالیباف گفت: در دوره‌ای‌ که در شهرداری تهران حضور داشتم، با توده‌های مردم از جوانان و اقشار مختلف در ارتباط بودم. انصافا در نسل سوم انقلاب نه تنها کم و کاستی نسبت به دوران جوانی خودمان مشاهده نکردم، بلکه باید تاکید کرد نسل سوم انقلاب از ظرفیت‌های بهتری نیز برخوردار هستند. نمونه آن در شهرداری تهران قابل مشاهده است که با کمک قدرت و انگیزه جوانان و تجربه پیشکسوتان کارها را انجام می‌دهیم. (لینک خبر)


09:43: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در فرودگاه شهر زاهدان مورد استقبال‌ مردم این شهر قرار گرفت. همچنین مقامات محلی نیز از قالیباف استقبال کردند.

حضور در مزار شهدا و دفتر امام جمعه شهر زاهدان جزو برنامه‌های بعدی قالیباف خواهد بود. وی همچنین در مسجد الغدیر با مردم این استان دیدار خواهد کرد. (لینک خبر)




8 خرداد:

22:44: محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز چهارشنبه در جریان سفر به قم با خانواده شهیدان احمد، محمود و هادی وکیلی ناطق دیدار و گفت‌‌وگو کرد. (لینک خبر)


22:16: محمد‌باقر قالیباف ‌در برنامه پایانی سفر خود با حضور در بیت آیت الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد. این دیدار در فضای صمیمانه و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

پس از این دیدار، قالیباف به زیارت حرم حضرت معصومه خواهد رفت و سپس عازم تهران خواهد شد. (لینک خبر)


20:27: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در برنامه تبلیغاتی خود به استان قم رفت. وی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این استان و سخنرانی در جمع مردم، به زیارت حرم حضرت معصومه (س) رفت. پس از زیارت و اقامه نماز، قالیباف به دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی خواهد رفت. (لینک خبر)


19:58: به‌ گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم،  برنامه «با دوربین» با حضور محمد باقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از شبکه اول سیما آغاز شد.

مهمترین محورهای سخنان قالیباف در این برنامه به‌ شرح زیر است:

* اختلاف طبقاتی جوری شده که در همین تهران افرادی هستند که گرسنه سر به بالین می‌گذراند. برخی شب‌ها افرادی بالغ بر 2500 نفر هستند که جایی برای خواب ندارند. هرچند جا به اینها دادیم و در زمستان گذشته برخی شب‌ها بالغ بر 3000 نفر را اسکان می‌دادیم.

* صدای من را ضبط کنید، مردم نباید بعد از ریاست‌جمهوری از من بشنوند که اجازه نمی‌دهند من کار کنم، هر روز چوب لای چرخم می‌گذارند. حق ندارم بگویم قانون اساسی ظرفیت لازم را برای کار ندارد. حق ندارم قانون اساسی را سلیقه‌ای عمل کنم.

* افراد با گرایش‌های مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب و اصولگرای منتقد در شهرداری حضور دارند. آیا مردم دیده‌اند که ما در شهرداری دعوایی داشته باشیم؟ و بودجه را با تاخیر ارائه کنیم؟ علت این است که ما دغدغه‌ای جز رفع مشکل مردم نداشتیم و 100 درصد برنامه‌ها را عملیاتی کردیم. ما باندبازی نکردیم. (لینک خبر)


18:31:  محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخبات ریاست‌جمهوری دقایقی پیش در بدو ورود به استان قم، با حضور در گلزار شهدای این استان به مقام شامخ شهیدان استان قم ادای احترام کرد. وی پس از ادای احترام برای سخنرانی در جمع مردم قم، به ورزشگاه حیدریان خواهد رفت.(لینک خبر)

 


16:49: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف‌ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در‌گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، گفت:‌ قالیباف صبح پنجشنبه وارد مرکز استان سیستان و بلوچستان می‌شود و پس از زیارت مرقد شهدای انقلاب اسلامی و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، راس ساعت 9 در مسجد الغدیر با مردم شریف این شهر دیدار خواهد کرد.

وی افزود: قالیباف همچنین بعد از ظهر پنج‌شنبه به استان اردبیل سفر و ضمن زیارت مزار شهدای بزرگوار و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، ساعت 5 عصر در محل مسجد قدس با مردم مومن خطه اردبیل دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف تصریح کرد: قالیباف شامگاه پنج‌شنبه به تهران باز می‌گردد و روز جمعه ساعت 16 با سایر کاندیداهای ریاست جمهوری در شبکه اول سیما مناظره خواهد داشت. (لینک خبر)


13:52: غلامرضا کرمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار داشت: ستادهای مردمی ‌قالیباف در شهرستان‌های سراسر استان کرمان فعال بوده و بر اساس برنامه‌‌ریزی‌های ستاد مرکزی به فعالیت می‌پردازند.

وی با اشاره به اعلام حمایت اکثریت نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از ‌قالیباف افزود: به عنوان نمونه شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و فرج‌الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به معرفی برنامه‌های ‌قالیباف در شهرستان‌های حوزه انتخابی خود می‌پردازند. (لینک خبر)


9:00: گفت‌وگوی 60 دقیقه‌ای محمدباقر قالیباف در رادیو ورزش لغو شد بنا بر اعلام رادیو ورزش این کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری برای ضبط برنامه به استودیو رادیو ورزش نرفته است.




7 خرداد:

22:47: برنامه‌گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه دوم سیما پخش شد.

مهمترین محورهای سخنان محمدباقر قالیباف در این برنامه به شرح ذیل است:

* علت نامزدی‌ام، ادای دین بود به جامعه و مردم کشور. نه عقبه قدرت داشتم و نه عقبه ثروت.* یکی از موضوعاتی که امروز مردم با آن روبرو هستند گرانی و تورم است. گرانی یک درد و رنج است و دیگر اینکه این گرانی ثبات ندارد. یعنی هر هفته قیمت‌ها عوض می‌شود و به صورت غیرمتعارف بالا و پایین می‌شود. البته مثلا هزار تومان می رود بالا و 200 تومان پایین می‌آید. ضمن اینکه کیفیت هم دچار اشکال می‌شود.

* در بحث شغل و اشتغال می‌بینید که خانواده‌ای نیست که مشکلی به نام بیکاری نداشته باشد. چه آنها که تحصیل‌کرده هستند و چه بقیه. بیکاری هم دو بخش است، یک بخش اینکه فردی شغل می‌خواهد تا زندگی حداقلی را برای خودش داشته باشد. تا اینکه زنده باشد. ولی واقعا اگر بخواهیم کرامت انسانی را رعایت کنیم، آیا کار در همین حد حداقل زندگی کفایت می‌کند؟ کار جوهره و انسانیت انسان است.

* اقتصاد را از تصمیمات خلق‌الساعه نجات می‌دهیم.

* من به عنوان رئیس دولت نمی‌توانم بگویم چوب لای چرخم می‌کنند و نمیتوانم کار کنم. نمی توانم بگویم قانون اساسی به رئیس جمهور اختیارات کافی نداده. اینها بهانه جویی است. ما با همین قانون ها کاندیدا شده‌ایم. قانون اساسی باید همه جایش اجرا شود نه اینکه فقط آنجا را که دوست داشتیم اجرا کنیم.

* ما از امام یاد گرفتیم که حرف مرد یکی نیست. حرف مرد دو تا است. رئیس دولت نباید فکر کند که اشتباه نمی‌کند. اگر دید اشتباه کرده باید عذرخواهی کند و تصمیمش را عوض کند. این را شعار نمی‌دهم. این را در مدیریت نیروی انتظامی و در شهرداری اثبات کرده‌ام. (لینک خبر)


20:06: شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بیانیه بیش از 120 تن از نمایندگان مجلس در حمایت از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف خبر داد و گفت: این بیانیه در جلسه علنی امروز آماده و جمع‌آوری امضای آن آغاز شد و بیش از نیمی از نمایندگانی که امروز در صحن علنی حضور داشتند، این بیانیه را امضا کردند.

در این بیانیه آمده است: با توجه به اعلام صلاحیت نامزدها توسط شورای محترم نگهبان و به لحاظ شرایط حساس کشور و نیاز ایران اسلامی به مدیریت توانمند و جهادی برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو ضمن احترام به دیگر نامزدهای محترم، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را که فردی ولایی، بسیجی و مدیری توانا و جهادی و با انگیزه و برنامه می‌باشد، برای قرارگرفتن در راس مدیریت اجرایی کشور اصلح دانسته و حمایت خویش را از نامبرده اعلام می‌داریم. (لینک خبر)


18:50: منشور اخلاقی ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در شهر تهران با تأکید و التزام به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص معیارهای رئیس جمهور اصلح، تنظیم و منتشر شد.

اخلاق‌محوری و عدم تخریب کاندیدهای رقیب،‌ اخلاص در عمل و کار مخلصانه برای رضای خداوند متعال، نقد منصفانه رقیب، نگاه جهادی و تاکید بر همت جهادی و سعی در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با تمام توان مفاد این منشور است. (نسیم)


19:02: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مورد برنامه‌های این کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری در روز چهارشنبه هشتم خرداد ماه گفت: قالیباف قبل از ظهر چهارشنبه با حضور در صدا و سیما در برنامه گفت‌وگو با جوانان شرکت خواهد کرد. این برنامه ضبط شده و در سه شنبه 14 خرداد ماه ساعت 19:10 از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: ساعت 18:30  چهارشنبه، قالیباف در محل ورزشگاه حیدریان با مردم مومن و شریف قم دیدار می‌کند و به احتمال زیاد صبح پنج شنبه برای دیدار با مردم خون‌گرم استان سیستان و بلوچستان راهی زاهدان می‌شوند و بعد از ظهر نیز به دیدار مردم متدین اردبیل خواهند رفت. (لینک خبر)


18:32: محمدباقر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز سه شنبه طی سخنانی در فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: برنامه‌ام این است که ظرف 2 سال اقتصاد را سامان داده و آرامش را به اقتصاد بازگردانم. وی با بیان اینکه بانک مرکزی نباید مثل پول تو جیبی در اختیار دولت باشد، بلکه باید استقلال داشته باشد، افزود: در شهرداری دوستانی هستند که از من مرخصی گرفته و برای دیگر کاندیداها فعالیت می‌کنند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: علقه خاصی به جریانات سیاسی به معنای این گروه و آن گروه نداشته و ندارم؛ اعضای ائتلاف هر زمان که بخواهند تصمیم بگیرند، بنده آماده‌ام چون قول داده‌ام که ائتلاف را من بهم نزنم. قالیباف ادامه داد: در جلساتی که ائتلاف پس از ثبت‌نام‌ها تشکیل داد، سکوت کردم چون در نظرسنجی‌ها وضعیتم بهتر از بقیه بود و احساس کردم که اگر حرف بزنم، برداشت این می‌شود که قالیباف می‌خواهد فشار بیاورد. (لینک خبر)


14:50: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مورد برنامه امروز این کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید: آقای قالیباف همچنین عصر سه‌شنبه به دعوت نمایندگان عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس به دیدار این عزیزان می‌رود.


14:30: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فردا به قم می‌رود.


11:13: دبیر ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان "خبرسازی" یک سایت خبری پیرامون گزینه نهایی ائتلاف سه گانه را کذب محض خواند و گفته این مسئله را به صورت قانونی پیگیری می‌کنیم. حجت‌الاسلام خاموشی می‌گوید بعد از جلسه عصر روز گذشته داشتم، یادآور شدم با تاکید بزرگان روحانیت و تفاهم کامل و مشترک اعضا مقرر شد با توجه به آرایش سیاسی صحنه هر سه نفر فعالیت‌های انتخاباتی خود را ادامه دهند. (لینک خبر)




6 خرداد:

- 21:03:حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی با اشاره به دیدار اعضای ائتلاف با آیت‌الله مهدوی کنی به خبرنگار تسنیم گفته "سه عضو محترم ائتلاف با حفظ مبانی اصولگرایی و تاکید بر «مشروعیت، مقبولیت و کارامدی»، به این نتیجه رسیدند که پیروزی ائتلاف در گرو حضور اعضای آن در صحنه است.

او ادامه داده "در این جلسه اعضای ائتلاف سه گانه ضمن بررسی آرایش سیاسی صحنه انتخابات و با احترام به اصول مورد توافق اولیه و نیز تاکید بزرگان روحانیت، برای ادامه فعالیت در رقابت‌های انتخاباتی به تصمیم مشترک رسیدند". (لینک خبر)


17:58: موسیقی انتخاباتی محمدباقر قالیباف با عنوان «ایران سرفراز» جهت ستادهای انتخاباتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری توسط خبرگزاری تسنیم رونمایی شد.

به گزارش تسنیم، پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف ظهر امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، از رونمایی موسیقی انتخاباتی محمدباقر قالیباف با عنوان «ایران سربلند» خبر داده بود. اسماعیلی در مورد این موسیقی انتخاباتی گفت: شعر این موسیقی توسط عسگری و با آهنگسازی و خوانندگی حامد زمانی رونمایی می‌شود. (لینک خبر)


17:54: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف به بیان برنامه‌های این نامزد انتخاباتی در روز سه‌شنبه پرداخت و گفت: آقای قالیباف روز سه‌شنبه 7 خردادماه علاوه بر حضور در برنامه‌های رادیو تلویزیونی، مهمان فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: آقای قالیباف صبح سه‌شنبه برای ضبط برنامه‌های رادیویی و همچنین ساعت 22:45 دقیقه برای حضور در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری شبکه دو به صداوسیما می‌رود؛ آقای قالیباف همچنین عصر سه‌شنبه به دعوت نمایندگان عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس به دیدار این عزیزان می‌رود. (لینک خبر)


16:50: صادق سلیمی‌بنی سخنگوی ستاد مردمی حمایت از قالیباف موسوم به «هم‌صدا»، با اشاره به روند شکل‌‌گیری این ستاد به معرفی اعضای مؤسس آن پرداخت و از مسعود اسلامی به عنوان رئیس ستاد و احمد ابراهیمی به عنوان قائم مقام و از داوود شیران اصفهانی، صادق شهریاری، مجید محرمی، عباس علیجانی و محمد ابراهیمی اصفهانی به عنوان دیگر بنیانگذاران آن نام برد.

وی تلاش برای تحقق دو امر مهم مشارکت حداکثری شهروندان و انتخاب هوشمندانه از سوی مردم در انتخابات دوره یازدهم را از مهم‌ترین اهداف شکل‌گیری این ستاد عنوان کرد.

سخنگوی ستاد «هم‌صدا» از ایجاد رقابت سالم به منظور به فعلیت رساندن قابلیت‌های انسانی و مشارکت حداکثری در ستادهای هم‌طراز و باز گذاشتن دروازه‌های ورود و سازماندهی نیرویی برای آحاد مختلف مردم به منظور پیوستن به ارودگاه‌های مردمی قالیباف به عنوان دیگر اهداف جزئی شکل‌ گیری این ستاد مردمی یاد کرد.


15:47: نهضت دانشجویی «حماسه پیشرفت» با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرده و حمایت خود را از محمدباقر قالیباف اعلام کرده است. در متن این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد انتخابات امسال، رنگ و بوی قطبی‌زدگی تصنعی و شور و احساس عاری از منطق را نداشته یا کمتر داشته باشد، لذا این بار فرصت مغتنمی است تا مردم ایران اسلامی آگاهانه و بر اساس منطقی قوی انتخاب خویش را انجام دهند؛ انتخابی که در دامنه همت و مدیریت جهادی خواهد بود، در همین راستا و بر اساس گفتمان اصیل انقلاب اسلامی، نهضت دانشجویی «حماسه پیشرفت» در آستانه انتخابات و در حمایت از آقای محمدباقر قالیباف اعلام موجودیت می‌کند.


14:28: کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل و عضو شورای هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه حدود 70 تا 80 درصد اعضای فراکسیون رهروان ولایت از حامیان آقای قالیباف هستند، گفت: تعاملاتی که بنده با همه نمایندگان عضو فراکسیون رهروان ولایت و برخی از اعضای فراکسیون اصولگرایان و همچنین نمایندگان مستقل مجلس داشته‌ام، دیدم که بیشتر آنها با عنایت به اینکه کشور نیازمند یک مدیر همه‌جانبه‌نگر و استراتژیک است، نظرشان معطوف به قالیباف است.

وی افزود: شورای راهبردی قالیباف یک ستاد است که مختص نمایندگان مجلس ایجاد شده و هر هفته با وی جلسه‌ دارد.

پیرموذن افزود:‌ رئیس این ستاد آقای حیدرپور نماینده شهررضا است و در جلسات این ستاد از 20 تا 83 نمایندگان مجلس حضور پیدا می‌کنند که البته تعداد این افراد همچنان رو به افزایش است. (لینک خبر)


13:38:محمدباقر قالیباف ظهر امروز در جمع مردم زنجان بیان اینکه مردم ما از حرف زدن خسته‌ شده‌اند،‌گفت: بزرگترین سرمایه ما که اعتماد محسوب می‌شود دچار خدشه شده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید: امروز اگر‌ از من سئوال کنید که مهمترین چالش کشور چیست خواهم گفت‌که درست است گرانی کمر همه را شکسته و بیکاری دغدغه همه جوانان و خانواده‌هاست و ضعف در اداره کشور همه را نگران کرده، اما وقتی منابع کشور را می‌بینیم که چند سال قبل نفت بشکه‌ای 20 دلار بود و حالا هر بشکه 120دلار به فروش می‌رود و اوضاع اقتصادی ما بدتر شده و بهتر نشده، این به معنی نداشتن پول نیست، پول هست، این حاکی از نداشتن یک مدیر خوب است. در کشور سوءتدبیر وجود دارد. (لینک خبر)


12:20: حسین مظفر رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف طی حکمی الله‌کرم لیراوی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان بوشهر منصوب کرد.همچنین میگلی‌نژاد و دهقان به عنوان مسئولان ستادهای مردمی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر به فعالیت می‌کنند. (لینک خبر)


11:44: ابراهیم انصاریان مسئول دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم از دیدار عصر امروز علی اکبر ولایتی، غلامعلی حدادعادل و محمد باقرقالیباف "اعضای ائتلاف پیشرفت" با آیت الله محمدرضا مهدوی‌کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مجلس خبرگان رهبری خبر داد. او می‌گوید اعضای ائلات پیشرفت ساعت 17 با آیت‌الله مهدوی کنی دیدار خواهند داشت. ( لینک خبر)


11:20:  محمدباقر قالیباف در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین علی‌خاتمی امام جمعه زنجان گفته است امروز چیزی که مردم را رنج می دهد، نبود مدیریت درست است. منابع انسانی‌و مادی وجود دارد اما حلقه گمشده، مدیریت بهینه است‌که امروز چالش‌کشور محسوب می‌شود.

قالیباف تاکید کرده که "باید به این دور بسته و خسته مدیریت در کشور مجددا روح تازه‌ای دمیده شود و حماسه اقتصادی نیز با ماست و غیرتی که در جوانان‌کشور وجود دارد". (لینک خبر)


11:03: محمد‌باقر‌قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت صبح امروز در جریان سفر به شهرستان زنجان با حضور‌در‌ منزل برادران شهید رضایی با خانواده این دو شهید زنجانی‌دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

قالیباف در ملاقات با سه برادر، مادر و پدر شهیدان رضایی درباره چگونگی شهادت شهید رضایی می‌پرسد که پدر این دو شهید نیز خاطراتی را از فرزندان خود در جبهه‌های دفاع مقدس، نحوه شهادت بیان می‌کند.

همچنین برادر شهیدان رضایی از وضعیت محله اسلام‌آباد زنجان به عنوان یکی از محله‌های مستضعف‌که بیشترین شهید و جانباز زنجانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است را بیان می‌کند و خطاب به قالیباف می‌گویند: ان شاء‌الله در دوره ریاست جمهوری حضرتعالی نگاه ویژه‌ای به چنین مناطقی در جنوب شهر زنجان داشته باشید.

قالیباف نیز می‌گوید امروز توفیق شد تا در خدمت پدر شهیدان رضایی به عنوان یک رزمنده و بزرگ خود حضور داشته باشیم و خانواده شهدا را زیارت کنیم. امیدواریم ما به عنوان همسنگران و همرزمان فرزندان شما بتوانیم خدمتی بر اساس فرهنگ جهاد و شهادت انجام دهیم که باعث سربلندی اسلام و انقلاب شود. (لینک خبر)


09:17:محمد باقر قالیباف وارد استان زنجان شد. در بین استقبال کنندگان خانواده های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی نیز حضور دارند. قالیباف هم اکنون در مسیر گلزار شهدای زنجان قرار دارد. (لینک خبر)




5 خرداد:

20:43: محمدباقر قالیباف کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم کرمان با اشاره به اینکه به عقیده برخی تحریم باعث ایجاد مشکلات در کشور شده است، خاطرنشان کرد: سهم تحریم در مشکلات اقتصادی ایران بسیار اندک‌تر از ضعف مدیریت و سوءتدبیر مسئولان کشور است.

قالیباف با اشاره به اینکه ما امروز گرفتار 2 گروه در کشور هستیم که مانند 2 لبه قیچی هستند که کاری واحد انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: گروه اول سیاست‌زدگانی هستند که با تهمت‌زدن، بداخلاقی، هتک حرمت و بردن آبروی اشخاص حرف از اقتصاد و مسائل سیاسی می‌زنند و گروه دوم افرادی هستند که کار و تلاش می‌کنند اما روح کار و حرکتشان با مبانی و تربیت اسلامی سازگاری ندارد.

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سوءتدبیر و مدیریت موجود در جامعه افزود: در جامعه‌ای که در آن سوءتدبیر موج بزند بی‌گمان فقر و ناامنی حاکم می‌شود، لذا وظیفه ما امروز مجاهدت است و نباید اجازه دهیم مردان مردی که در پشت خاکریز از شرف و عزت مردم دفاع کرده و در مقابل دشمن کرنش نکردند امروز در مقابل ابتدائی‌ترین مشکلات زندگی شکسته شده و فرو بریزند.

قالیباف با اشاره به اینکه به عقیده برخی تحریم باعث ایجاد مشکلات در کشور شده است، خاطرنشان کرد: سهم تحریم در مشکلات اقتصادی ایران بسیار اندک‌تر از ضعف مدیریت و سوءتدبیر مسئولان کشور است.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها تنها بخش کوچکی از مشکلات ما را ایجاد کرده‌اند خاطرنشان کرد: چنانچه عزت خود را در مقابل دشمن از دست بدهیم نه تنها مشکلات اقتصادی ما حل نمی‌شوند بلکه در مقابل آنان به زانو در خواهیم آمد.


17:49: محمدباقر قالیباف بعدازظهر امروز پس از دیدار با مردم یزد وارد شهر کرمان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر با مقام شامخ شهدای 8 سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

وی سپس در منزل نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان حضور یافت. سیدیحیی جعفری امام جمعه کرمان در این دیدار بر حفظ اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: امید است تعدد نامزدهای انتخاباتی این دوره موجب خلق حماسه سیاسی شود.

قالیباف پس از دیدار با امام جمعه کرمان به منظور حضور در همایش حماسه‌سازان سیاسی به محل خانه شهر کرمان رفت و در جمع هوادارانش به ایراد سخن پرداخت.(لینک خبر)


16:04: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم اخذ مرخصی توسط شهردار تهران تأکید کرده است، گفت: این بدیهی است که قالیباف همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات انتخاباتی برای فعالیت به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از شهرداری تهران مرخصی گرفته است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه علاقمندان قالیباف در سراسر کشور حضور دارند و با انگیزه‌های بالا و امکانات مردمی تشکل‌هایی را سامان داده و از وی حمایت می‌کنند، تصریح کرد: این حمایت بیشتر از شخص آقای قالیباف، نماد حمایت از اندیشۀ جهاد، کار و تلاش برای خدمت به مردم است.(لینک خبر)


14:06: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی از سفر محمد باقر قالیباف به استان زنجان برای دیدار برای دیدار با مردم این استان خبر داد و گفت: قالیباف صبح دوشنبه وارد زنجان می‌شود و پس از زیارت مزار شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار و گفت‌وگو می‌کند و ‌‌حدود ساعت 10:30 تا 12 نیز از نزدیک با مردم مومن و سرافراز استان زنجان در محل مسجد جامع این شهر دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف پس از زنجان به اردبیل سفر می‌کند، گفت: قالیباف بعد از سفر به زنجان برای دیدار با آیات عظام مهدوی‌کنی و یزدی به تهران باز ‌می‌گردد و  انشاء‌الله برای سفر و دیدار با مردم مهربان استان اردبیل برنامه‌ریزی خواهد شد.(لینک خبر)


14:03: ستاد مردمی همیاران پیشرفت نسخه 16‌‌هزار صفحه‌ای ‌برنامه‌های قالیباف را به رؤسای 300 دانشگاه کشور ارسال کرد. محمدعلی حسن‌پور سخنگوی ستاد مردمی همیاران پیشرفت در همین زمینه اظهار داشت:‌ این برنامه‌ برای رؤسای 300 دانشگاه ارسال شده و قرار است نظرات اعضای هیئت علمی دانشگاه‌‌ها و اساتید درباره این برنامه‌ها به این ستاد ارسال شود.(لینک خبر)


12:32: مسعود اسلامی رئیس ستاد مردمی حمایت از محمدباقر قالیباف که با عنوان «هم‌صدا» آغاز به‌کار کرده است، در تشریح فعالیت ستادهای «هم‌صدا» اظهار داشت: فعالیت‌های ستاد مردمی حامیان دکتر قالیباف از آغاز زمان رسمی تبلیغات (سوم خرداد) شروع شد و تا 24 ساعت قبل از آغاز زمان رأی گیری خاتمه می‌یابد.

وی افزود: اکنون 110 میلیون کاربر تلفن همراه از هر قشر، طیف و سِنّی در کشور وجود دارد که ما به دلیل کاربرد بالای آن و دارابودن زبان‌های تصویر، کتابت، فیلم و موسیقی و عدم محدودیت زمانی و مکانی این وسیله ارتباطی، یکی از محورهای مهم تبلیغاتی خود را در این بخش متمرکز کرده‌ایم.

رئیس ستاد مردمی حمایت از محمدباقر قالیباف خاطرنشان کرد: سایت «هم‌صدا» به عنوان مهم‌ترین حلقه ارتباطی ما با مردم به آدرس www.hamseda-s.com و www.hamseda92.ir در دسترس آحاد مردم قرار دارد.(فارس)


12:24: محمد‌باقر قالیباف ظهر امروز در جمع مردم شهر یزد اظهار داشت: با همه سختی‌هایی که این روزها داریم، همین که خدا عمر ما را در این مقطع قرار داده تا در سایه یک نظام اسلامی باشیم، شاکر هستیم، هرچند شکر این نعمت بزرگ را نمی‌توانیم به جا آوریم.

وی گفت: مردم از یک مدیر انتظار ندارند که نظریه‌پرداز باشد، بلکه مدیر حرفی که می‌زند، باید طوری باشد که مردم احساس کنند دغدغه‌های خودشان را از خود او می‌شنوند، پاسخ آن دغدغه‌ها را هم به جای اینکه با گوش خود بشنوند در زندگی روزانه خود آن را حس کنند.(لینک خبر)


12:12: محمدباقر‌قالیباف‌ عضو‌ائتلاف پیشرفت در‌جریان سفر‌به استان‌یزد،‌ پس از دیدار با امام جمعه شهر یزد با حضور در آسایشگاه جانبازان ثامن‌الائمه این شهر با جمعی از جانبازان قطع نخاعی ویلچری و تنفسی دوران دفاع مقدس دیدار کرد. در بدو ‌ورود قالیباف به آسایشگاه جانبازان یزد، محمدعلی پورباقری، جانباز قطع نخاعی در عملیات بیت‌المقدس به استقبال قالیباف آمد و با وی به‌گفت‌وگو پرداخت.(لینک خبر)


11:47: علی‌اصغر خانی مشاور محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، وی همچنین به برنامه‌های اقتصادی قالیباف اشاره کرد و افزود: محمدباقر قالیباف در عرصه اقتصادی ارتباط خوبی با اساتید دانشگاه و اساتید بازار برقرار کرده و تلفیقی میان تئوری و عمل ایجاد کرده و به محض اینکه مردم او را انتخاب کنند برنامه‌های خود را عملیاتی خواهد کرد.

مشاور محمدباقر قالیباف تصریح کرد:‌ نزدیک به 30 نفر در حوزه اقتصادی برنامه‌های قالیباف را تدوین‌کرده‌اند و این برنامه‌، برنامه‌ای کاربردی است.(لینک خبر)


10:21: محمد باقر قالیباف صبح امروز به دیدار آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد رفت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد. آیت‌الله ناصری در این دیدار، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب کبری(س)، گفت: من شما را از مدت‌ها قبل می‌شناسم؛ چه در دوره دفاع مقدس و حضور درجبهه ها و چه فعالیت‌هایی که بعد از آن داشته‌اید. هدف و مبدا حرکت شما نیز برای حفظ اسلام و انقلاب بوده است. انشاءالله اگر خداوند اراده فرمود و مردم توجه کردند، برنامه شما بر این باشد که از حمایت‌کنندگان اسلام باشید و کمال الهی و رسیدن به خدا را به عنوان هدف اصلی خلقت بشر در نظر داشته باشید.

آیت‌الله ناصری با اشاره به سوابق قالیباف در انجام فعالیت‌های دینی،گفت: سوابق کاری شما در شهرداری و همچنین اقدامات شما را در تاسیس خانه‌های قرآنی و مساجد دیده‌ام. احساس می‌کنم اگر شرایط محقق شود،‌ حرکت بزرگی خواهید داشت و تحول بزرگ فرهنگی، اقتصادی و همچنین حرکت زیر‌ساختی برای تحول درآموزش و پرورش و فرهنگ صورت می‌گیرد تا فرزندان جامعه ما از ابتدا مؤمن، متعهد، عالم و فکور بار بیایند.

محمدباقر قالیباف نیز گفت: واقعیت آن است که کشور ما دارای منابع اقتصادی و انسانی مناسبی است و امید می رود بتوانیم با تدبیر مناسب و مدیریت صحیح به این منابع جهت دهی کنیم. آن وقت می‌توانیم کمک شایانی به مردم کرده و زمینه زیست مومنانه را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر فقر و تنگدستی در جامعه وجود داشته باشد، آسیب‌های اجتماعی و مشکلات بزرگ به وجود می‌آید. در چند سال اخیر برنامه ما این بود که شهرداری را از سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی و فرهنگی تبدیل کنیم، با این هدف که بستری برای عبادت خدا از سوی مردم فراهم شود. ان‌شاءالله با دعای شما و کمک مردم شرایطی برای خدمت بی‌منت به مردم فراهم شود. (لینک خبر)


09:54: حسین مظفر رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در نامه‌ای با اعلام استعفای خود از ریاست ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت تاکید کرد: به نظر می‌رسد ادامه بلاتکلیفی و به تاخیر انداختن معرفی فرد واجد شرایط تا بعد از مناظره های صدا وسیما به امید احتمال در تغییر معنادار آرای مردمی هر یک از نامزدهای ائتلاف، موجب سرگردانی هواداران و بلاتکلیفی نیروهای اصولگرا و ارزشی و به هدر رفتن سرمایه های انسانی و جذب هواداران به سوی نامزدهای دیگر خواهد شد.

در متن استعفای حسین مظفر از ریاست ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت آمده است: به نظر اینجانب نیز تصمیم  شورا بر خاتمه یافتن فعالیت ستاد در شرائط فعلی و تغییر ماموریت ستاد از حالت ائتلافی به سوی حمایت از فرد واجد شرایط آن هم پس از تأیید صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان و شفاف شدن آرایش سیاسی نامزدها و قطعی شدن اطلاع از رقابت‌ها توجیه منطقی داشته و به ویژه با ملاحظه نتایج حاصله از ده‌ها نظرسنجی از نهادهای رسمی و معتبر نظام اسلامی، زمینه برای تصمیم‌گیری و عمل به میثاق اعضای محترم شورا فراهم گردیده و با وصف سه رکن اساسی ائتلاف که مشروعیت، کارآمدی و مقبولیت مردمی است، هم اینک تحقق یافته است. به نظر می‌رسد ادامه بلاتکلیفی و به تأخیر انداختن معرفی فرد واجد شرایط تا بعد از مناظره‌های صدا وسیما به امید احتمال در تغییر معنادار آرای مردمی هر یک از نامزدهای ائتلاف، موجب سرگردانی هواداران و بلاتکلیفی نیروهای اصولگرا و ارزشی و به هدر رفتن سرمایه‌های انسانی و جذب هواداران به سوی نامزدهای دیگر خواهد شد که به نفع هیچ‌یک از اعضای محترم شورا نخواهد بود. (لینک خبر)


09:49: کمال‌الدین پیرمؤذن عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز این فراکسیون گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا از ولایتی و قالیباف دعوت کنیم تا برای تشریح برنامه‌هایشان در این فراکسیون حضور یابند که این دیدار در روز سه‌شنبه این هفته انجام می‌شود و عمده محورهای این نشست، وحدت اصولگراها در انتخابات ریاست جمهوری و همین‌طور برنامه‌ریزی برای حمایت فراکسیون از یکی از کاندیداهاست.

وی تاکید کرد: به طور قطع گزینه نهایی فراکسیون رهروان در انتخابات ریاست جمهوری، قالیباف و ولایتی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه به موضع لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری برای حمایت از کاندیدایی خاص اشاره کرد و افزود: آقای لاریجانی به دلیل اینکه می‌خواهند دولت آینده با مجلس تعاملات لازم را داشته باشد، در این موضوع ورود نمی‌کند اما لاریجانی هم به ولایتی و هم به قالیباف علاقه‌مند است. (لینک خبر)


09:33: محمد‌باقر قالیباف دقایقی پیش وارد شهر یزد شد و مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت. وی همچنین قصد دارد در این سفر به یکی از آسایشگاه جانبازان جنگ تحمیلی سر بزند و با همسنگران دیروز خود تجدید دیدار کند.

قالیباف دقایقی پیش با حضور در گلزار شهدای شهر یزد با اهدای گل و قرائت فاتحه به این شهیدان بزرگوار ادای احترام کرد. وی همچنین بر سر مزار شهیدان  حمید قصیری، محمد‌علی دانش مقدم، سید‌جعفر میرجلیلی و عباس فتحی‌نژاد حاضر شد و به آنها ادای احترام کرد.

قالیباف از مسئولان محلی درباره مزار شهید جعفراده فرمانده  تیپ الغدیر یزد پرس‌و‌جو کرد و به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت. قالیباف پس از حضور در قطعه شهدای گمنام، گلزار شهدا را به سوی دفتر امام جمعه یزد ترک کرد.(لینک خبر)


09:21:سید‌موسی پور‌موسوی ‌با حضور در جمع حامیان ‌محمد‌باقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری، در تالار حافظ بجنورد گفت: راه‌حل قالیباف برای این مسئله به دوبخش اساسی تقسیم می‌شود که استفاده از مکانیزم مدیریت بحران و تعیین اولویت‌ها و همچنین ایجاد وحدت و انسجام در مردم با آموزش عمومی مهمترین عناوین آن است.

پورموسوی درباره راه‌حل‌های ‌قالیباف برای حل مشکلات اقتصادی و پیشرفت کشور نیز گفت: قالیباف از هشت سال پیش، پس از شکست در انتخابات84، با همیاری مجموعه‌ای قدرتمند از متخصصان و کارشناسان در پی تدوین برنامه‌ای جامع برای ریاست جمهوری بوده است که تمامی مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دیپلماسی را در آن مد‌نظر قرار داده و تدوین این برنامه را با سه رویکرد ملی، منطقه‌ای و محلی انجام داده است.(لینک خبر)


09:11: "سیدکمال سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تعیین گزینه نهایی این جبهه برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در حال حاضر جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال رایزنی با تمام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری است اما از میان آنها به ترتیب ولایتی، قالیباف و جلیلی از شانس بیشتری برخوردار هستند. (باشگاه خبرنگاران)




31 اردیبهشت:

11:03: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه فیلم مستند تبلیغاتی محمد باقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سرپرستی سید‌محمود رضوی ساخته می‌شود، گفت: مقرر شده کلیه امور تبلیغاتی ستاد انتخاباتی قالیباف نیز زیر نظر رضوی انجام شود.

وی با بیان اینکه چند نفر از چهره‌های برجسته هنری، رضوی را در مدیریت امور تبلیغاتی اعم از تبلیغات محیطی یا سمعی بصری که فیلم‌های تلویزیونی هم جزو آنهاست، یاری می‌دهند، افزود:رضوی هم‌اکنون با کمک چند تن از کارگردان‌های توانمند سینما در حال ساخت فیلم‌های تبلیغاتی قالیباف است تا بر اساس کنداکتور مصوب صدا و سیما ارائه و پخش شود.

وی اضافه کرد: همزمان با آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی، طی مراسمی رسما از پوسترهای تبلیغاتی قالیباف رونمایی خواهد شد و حتی شمارگان و تعداد چاپ آنها نیز برای اطلاع عموم اعلام می‌شود، بدین ترتیب تبلیغات ستاد قالیباف متمرکز و کم‌هزینه خواهد بود و امیدواریم علاقمندان به وی از هر‌گونه اقدامات شخصی، ناهماهنگ و چه بسا پر هزینه خودداری کنند.




1 خرداد:

16:50: همزمان با جشن میلاد با سعادت حضرت جواد(ع) ستاد مرکزی حامیان مردمی محمد باقرقالیباف در شهر تهران رسما آغاز به کار‌کرد.

همچنین محمدحسین رحمانی خلیلی‌ مسئول ستاد‌ مردمی قالیباف شهر تهران و حجت‌الاسلام تنها‌ مسئول امور مناطق ستاد مردمی قالیباف در این مراسم به سخنرانی پرداختند.




3 خرداد:

11:27: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با بزرگان و شیوخ طوایف، قبایل و عشایر عرب استان خوزستان گفت: با شما بیعت می‌بندم همان‌طور که در دوران دفاع مقدس با هم ایستادیم، خون دادیم و جانباز شدیم، با همان حضور مقتدرانه دولت آینده را از همه اقوام، گروه‌ها و آنهایی که قصد خدمت دارند، تشکیل دهم.

وی افزود: بنده معتقدم اگر جنوب‌غرب ایران را که اساس دارایی‌ها و منابع کشور است، بسازیم در واقع تمامی ایران را ساخته‌ایم. هروقت به اینجا می‌آیم، ‌جز غصه و ناراحتی چیزی باقی نمی‌ماند، امیدوارم اینجا را به‌سرعت به رشد و نمو برسانیم.

هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و در سالروز ولادت امیرالمؤمنین علیه السّلام تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف از خرمشهر و با زیارت شهدای شملچه آغاز شد.

قالیباف وارد یادمان شلمچه، نخستین خاکریز دوران دفاع مقدس شد و به شهدای عملیات کربلای 5 ادای احترام کرد. همچنین او با حضور در نقطه صفر مرزی و در مسجد شلمچه، بر مزار 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس حاضر شد و به قرائت نماز پرداخت.


12:56:محمد‌باقر قالیباف ‌با حضور در منزل آیت‌الله سیدنبی موسوی، امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در خرمشهر با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

قالیباف ‌در این دیدار ضمن تبریک ولادت امام علی(ع) اظهار داشت:‌ از اول انقلاب در حوزه دفاع ‌جهاد آغاز شد و امیدواریم امروز نیز با تأثیر از همین فرهنگ جهادی بتوانیم حماسه سیاسی و پس از آن حماسه اقتصادی را برای مردم ایجاد کنیم.

شهردار تهران با تأکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت خرمشهر گفت: حتماً مردم خرمشهر آگاه هستند که از روزی که بنده در شهرداری تهران حضور یافتم، همواره سعی کردیم ‌تا جایی که امکان دارد، هیچ‌گاه از خرمشهر غافل نشویم و به این جا توجه داشته باشیم، امیدوارم بتوانیم دین خود را به این مردم شریف ادا کنیم، چرا‌که می دانیم مردم خرمشهر چه رنج‌هایی را متحمل شده‌اند.


17:28: در مراسم قرعه‌کشی که با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه‌های تبلیغی نامزدها شامل مناظره‌های مشترک، گفت‌وگوهای رادیویی و مستندهای تبلیغاتی آنها از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.

برنامه تبلیغاتی محمدباقر قالیباف از شبکه‌های رسانه ملی

سه‌شنبه: هفتم خرداد؛ شبکه دوم سیما ــ گفت‌وگوی ویژه ــ ساعت 22:45 دقیقه

چهارشنبه: 8 خرداد؛ شبکه اول سیما ــ برنامه با دوربین ــ ساعت 20

شنبه: یازدهم خرداد؛ شبکه جام جم ــ پاسخ به ایرانیان خارج از کشور ــ ساعت 23:30 دقیقه

سه‌شنبه: 14 خرداد؛ شبکه سوم سیما ــ پاسخ به سؤالات جوانان ــ ساعت 19:10 دقیقه

پنج‌شنبه: 16 خرداد؛ شبکه اول سیما ــ مستند اول ــ ساعت 20:10 دقیقه

این مستند همان شب ساعت 23:30 از شبکه جام جم تکرار خواهد شد

یک‌شنبه: 19 خرداد؛ شبکه چهار سیما ــ پاسخ به سؤالات کارشناسان ــ ساعت 18:10 دقیقه

سه‌شنبه: 21 خرداد؛ شبکه اول سیما ــ مستند دوم ــ ساعت 23:30 دقیقه

این مستند نیز همان شب ساعت 30 دقیقه بامداد از جام جم پخش مجدد می‌شود

چهارشنبه: 22 خرداد؛ شبکه خبر ـ گفت‌وگوی ضبط‌شده ــ ساعت 22:30 دقیقه.

 


18:05: سیدمحمود رضوی سرپرست تیم سازنده فیلم انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه ظاهراً همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید مستند اول خود را زود به سازمان صدا و سیما تحویل دهند، گفت: مستند اول ما در حال ساخت و تدوین است و تقریباً نیمی از کار تدوین شده است.

سرپرست تیم سازنده فیلم انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه‌ از نظر ما مستند اول و دوم یک کار است و به‌صورت تفکیکی عمل نکردیم‌، اظهار داشت: البته منظور ما این نیست که به هم ربط داشته باشد. ما در یک بسته 60دقیقه‌ای در قسمت‌های مختلف، محتواها و کارهای مختلف را نشان می‌دهیم و احتمالاً هیچ شباهتی به هم نداشته باشد.

وی افزود: این  فیلم تبلیغاتی به‌گونه‌ای نیست که بخواهیم بگوییم در قسمت اول، کارنامه و در قسمت دوم برنامه قالیباف است، بلکه در هر دو قسمت همه موارد در نظر گرفته شده است ولی نقطه قوت قالیباف نسبت به دیگر کاندیدا کارنامه روشن و پرقوت وی در عرصه دفاع مقدس، نیروی هوایی، ناجا و به‌خصوص شهرداری است که لزوماً در برنامه‌های مختلف تبلیغاتی وی مدّنظر قرار خواهد گرفت.




4 خرداد:

10:04:ستاد مردمی ‌محمد‌باقر قالیباف یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهور ‌در مرکز خراسان شمالی شروع به کار کرد. در مراسم آغاز به کار این ستاد برخی از نمایندگان مجلس از جمله موسی‌الرضا ثروتی، هادی قوامی، قاسم جعفری و برخی از مسئولان خراسان شمالی و اعضای شورای شهر بجنورد حضور داشتند.


10:41: محمد‌باقر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت، فردا(یکشنبه) به شهرهای کرمان و یزد سفر و‌ در جمع نخبگان و اقشار مختلف مردم سخنرانی می‌کند. قرار است در چند روز آینده طی مراسمی رسمی، پوستر انتخاباتی محمد‌باقر قالیباف رونمایی شود.


12:23:محمدباقر قالیباف روز دوشنبه به زنجان سفر و با مردم این شهر دیدار می‌کند. محمدباقر قالیباف از ساعت 10.30 در مسجد جامع با مردم دیدار می‌کند. همچنین دیدار با امام جمعه زنجان یکی دیگر از برنامه‌های مهم قالیباف در استان است.


12:51: محمد نبی رودکی نماینده مجلس هفتم و عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه تاکنون تعداد زیادی از نمایندگان ادوار مجلس برای حمایت از محمدباقر قالیباف اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهارداشت: تا پایان هفته جاری تعداد دقیق این نمایندگان مشخص می‌شود.

رودکی تاکید کرد: همانگونه که تعداد زیادی از نمایندگان مجلس نهم از قالیباف حمایت کرده‌اند، سازمان رای محمدباقر قالیباف با حضور تعداد زیادی از نمایندگان ادوار مجلس تا چند روز آینده اعلام موجودیت خواهد کرد. (لینک خبر)


13:52: محسن پورسینا به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در اصفهان انتخاب شده و شورای هماهنگی ستاد های انتخاباتی  قالیباف در استان اصفهان نیز با صدور بیانیه ای آمادگی ستادهای مربوطه را برای دریافت کمک های مردمی اعلام کرد. (لینک خبر)


14:07: مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود و عضو شورای راهبردی حمایت از ائتلاف پیشرفت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: شورای راهبردی تحقق حماسه سیاسی چهارشنبه هفته گذشته نشستی را برگزار کرد که در این نشست بیش از 100 نماینده مجلس حمایت خود را از محمد باقر قالیباف اعلام کردند.

نماینده مردم لنگرود همچنین تاکید کرد: احتمالا قریب به 140 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی هفته آینده با محمد باقر قالیباف دیدار می‌کنند و حمایت خود را از وی در این نشست اعلام خواهند کرد. (لینک خبر)


15:00: جامعه جغرافی‌دانان ایران با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که از محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنند.(لینک خبر)


15:58: همزمان با آغاز رسمی تبلیغات محمدباقر قالیباف نخستین نشست هماهنگی حامیان وی در تبریز برگزار شد. مسئولیت ستاد استانی حامیان مردمی قالیباف بر عهده «جواد ششگلانی» رئیس فعلی شورای اسلامی کلانشهر تبریز و مسئولیت این ستاد در تبریز بر عهده شهرام دبیری عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز است. (فارس)


16:57: محسن پورسینا رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ‌درباره برنامه‌های قالیباف در اصفهان اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی آقای قالیباف در مناطق مختلف شهرداری اصفهان تشکیل شده ‌و با اصرار بر کمترین هزینه‌کرد عموه مکان‌ها توسط حامیان مردمی در اختیار ما گذاشته شده است.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست که آقای قالیباف چه زمان به اصفهان می‌آید اما این موضوع تا روز دوشنبه اعلام می‌شود.

پورسینا درباره کنار رفتن یکی از اعضای ائتلاف پیشرفت تصریح کرد: ما تابع شرایط هستیم و اگر در سطوح بالاتر تصمیم گرفتند که یک نفر را به عنوان خروجی ائتلاف معرفی کنند، تمام ستادهای دو مجموعه دیگر در اختیار فرد مورد نظر قرار می‌گیرد و تیم‌ها یکی می‌شود. (لینک خبر)


18:07: پرویز اسماعیلی سخنگوی انتخاباتی محمد باقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه محمد باقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا یکشنبه به دیدار مردم استان‌های یزد و کرمان می‌رود، گفت: قالیباف صبح یکشنبه وارد یزد شده و پس از استقبال مردمی به زیارت مزار مطهر شهدا و سپس دیدار امام جمعه یزد خواهد رفت و پس از آن در حدود ساعت ده و نیم صبح در محل مسجد حضیره با عموم مردم شریف و متدین یزد دیدار خواهد داشت.

وی همچنین تاکید کرد: بعد از ظهر یکشنبه نیز محمد‌باقر قالیباف راهی کرمان خواهد شد و پس از زیارت قبور مطهر شهدا و دیدار با امام جمعه‌کرمان، حدود ساعت پنج و نیم تا شش عصر با مردم‌کرمان در محل «خانه شهر» دیدار می‌کند. (لینک خبر)


18:23: حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مهدی خاموشی دبیر ائتلاف سه گانه اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم با اعلام اینکه جلسات سه عضو این ائتلاف فشرده‌تر شده است، افزود: آقایان حداد‌عادل، قالیباف و ولایتی طی روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته دو بار جلسه داشته‌اند و اعضای ائتلاف سه‌گانه در این دیدارها آخرین وضعیت و آرایش رقبای انتخاباتی را بررسی کردند. (لینک خبر)


19:42: حسین مظفر از سوی محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی منصوب شد. در متن حکم انتصاب حسین مظفر ‌آمده است: ما می‌خواهیم یادآور مردان بی‌ادعایی باشیم که بزرگترین حماسه تاریخ ایران را رقم زدند و نشان دهیم هنوز هم روحیه بسیجی و همت جهادی است که «پیشرفت وعدالت» را برای سرزمین کهن و پر افتخارما به ارمغان می‌آورد. در این راه نباید از دادن جان، و سخت تر از آن تحمل بد‌اخلاقی‌ها‌ و تخریب‌های دروغین و شیطنت‌آمیز، هراسید. (لینک خبر)

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon