کاراباتیچ: فرانسه هنوز قهرمان نشده است

کاراباتیچ: فرانسه هنوز قهرمان نشده است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی هندبال فرانسه گفت: ما هنوز قهرمان جهان نشده‌ایم و به بازی با قطر فکر می‌کنیم.

نیکولا کاراباتیچ در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به قطر اظهار داشت: تیم فرانسه هنوز قهرمان جهان نشده و ما یک بازی دیگر مقابل قطر پیش رو داریم که به آن فکر می‌کنیم.

وی افزود: بازی فرانسه و اسپانیا مانند یک فینال بود. برای من جالب بود که در قطر ورزشگاه از هواداران 2 تیم پر شده بود. اسپانیا قهرمان جهان شده بنابرین ما کار بزرگی انجام دادیم اما برای قهرمانی هنوز یک دیدار دیگر داریم.

کاراباتیچ در واکنش به این موضوع که تیم قطر مجموعه‌ای از بازیکنان بین‌المللی را در اختیار دارد گفت: شاید این برای ما خوب است چرا که این بازیکنان را می‌شناسیم و با آنها آشنایی داریم. قطر دروازه‌بان بسیار خوبی دارد و ساریچ هم مانند من با تیم بارسلونا کار کرده و من از نفرات تیم قطر شناخت دارم.

بازیکن تیم ملی هندبال فرانسه گفت: فراموش نکنید ما تیم بزرگ اسپانیا را شکست دادیم که مجموعه‌ای از بهترین‌های اسپانیا را در ترکیب خود داشت. قطر حریف آسانی نیست اما فکر می‌کنم بازی ما با اسپانیا بسیار دشوارتر بود.

کاراباتیچ خاطر نشان کرد: سرمربی قطر در دوره گذشته اسپانیا را قهرمان جهان کرده است. او مربی بسیار باهوشی است. ضمن اینکه ما روز یک‌شنبه تماشاگران بسیار قطری را علیه خود خواهیم داشت.

وی درباره سطح مسابقات جام جهانی هم به تسنیم گفت: در هر دوره تیم‌ها بهتر می‌شوند در جام جهانی دانمارک، سوئد و آلمان نتوانستند به جمع 4 تیم بیایند در حالیکه هر کدام تیم‌های قدرتمندی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که نسبت به بازیکنان فرانسوی تیم قطر چه احساسی دارد گفت: احساس بدی ندارم ما با هم دوست هستیم و هر کسی در زمین برای تیم خودش خواهد جنگید.

کاراباتیچ در پایان گفت: از نظر من فرانسه شایسته قهرمانی است. امیدوارم داوری بازی با قطر هم خوب باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon