مسابقات ورزشی ویژه دهه فجر در موسسه تربیت بدنی آستان قدس برگزار می‌شود

مسابقات ورزشی ویژه دهه فجر در موسسه تربیت بدنی آستان قدس برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت نکوداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در تربیت بدنی آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حسین یوسفی با بیان این که این مسابقات با شعار «ورزش، نشاط و سلامتی» در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این سری از مسابقات با هدف ایجاد بستری مناسب برای نشاط و شادابی و فراهم کردن شرایط مناسب برای یک رقابت توام با رفاقت به مدت 20 روز در این موسسه دنبال می‌شود.

وی با بیان این که این مسابقات در 6 رشته مختلف تکواندو، جودو، بسکتبال، کاراته، کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای اجرا می‌شود افزود: این مسابقات از 10 آبان‌ماه با برگزاری مسابقات جودو، بسکتبال، کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای آغاز و تا اول اسفندماه ادامه دارد.

یوسفی درباره برگزاری مسابقات جودو گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: این مسابقات در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان با حضور 145 شرکت‌کننده در تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار که در پایان به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی ادامه داد: مسابقات هنرهای فردی باستانی – انفرادی زورخانه‌ای در سطح باشگاه‌های استان خراسان با حضور 100 شرکت کننده در رشته‌های کباده، چرخ تیز، چرخ چمنی، 2، 3 و 4 میل بازی، کشتی پهلوانی، مرشدی و 12 گانه انفرادی در محل زورخانه آستان قدس رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon