عماد توحیدی ساخت موسیقی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» را آغاز کرد

عماد توحیدی ساخت موسیقی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» را آغاز کرد

خبرگزاری تسنیم: تهیه‌کننده «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» گفت: در حال حاضر کاوه ایمانی در حال تدوین این فیلم است و همزمان عماد توحیدی ساخت موسیقی این فیلم را آغاز کرده است.

مسعود ردایی تهیه‌کننده «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: تصویربرداری این فیلم سینمایی با توجه به کار فیلمبرداری سخت در ارمنستان چند روز گذشته در تهران به پایان رسید.

وی افزود: در حال حاضر کاوه ایمانی در حال تدوین این فیلم است و همزمان عماد توحیدی ساخت موسیقی این فیلم را آغاز کرده است.

ردایی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که مراحل فنی را با دقت سپری شود و انجام مراحل فنی و ساخت این فیلم تا نیمه اسفند ماه به پایان برسد.

امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، مجید صالحی، برزو ارجمند، سحر قریشی و حمید لولایی بازیگران اصلی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

این اولین فیلم بلند سینمایی مهدی مظلومی است که مضمونی کمدی دارد. فیلم داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه های آن ها را به هم می ریزد.

فهرست برخی از عوامل اصلی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته!» عبارتند از کارگردان: مهدی مظلومی، نویسندگان: مهدی مظلومی، امیر برادران، مدیر تولید: مجتبی متولی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سید علی هاشمی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، صدابردار: امیر شاهوردی، تدوین: کاوه ایمانی، تهیه کننده: مسعود ردایی.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران