استان مرکزی جزو ۵ استان برتر در زمینه بازسازی عتبات عالیات است


استان مرکزی جزو 5 استان برتر در زمینه بازسازی عتبات عالیات است

خبرگزاری تسنیم: جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: استان مرکزی در امر بازسازی عتبات عالیات یکی از ۵ استان برتر کشور بوده که این افتخار بزرگی برای استان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شازند، خلیل نجفی نظام‌آبادی ظهرامروز در نشست اعضای هیئت امناء ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان شازند اظهار داشت: از شهرستان‌های استان مرکزی که بیشترین مشارکت را در بازسازی عتبات عالیات داشته مردم شازند بوده که از ابتدای سال توانسته‌اند 700 میلیون ریال کمک کنند.

وی افزود: استان مرکزی در امر بازسازی عتبات عالیات یکی از 5 استان برتر کشور بوده که توانسته در این زمینه همکاری داشته باشد که این افتخار بزرگی برای استان بوده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی تصریح کرد: از جمله کارهایی که توفیق الهی محسوب می‌شود خدمت به اهل بیت(ع) بوده و این توفیق نعمت بزرگی است و باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را کرد.

نجفی نظام‌آبادی با اشاره به سهم استان در مشارکت با پروژه عتبات عالیات گفت: 30 میلیارد ریال سهم استان مرکزی در مشارکت با پروژه عتبات عالیات بوده که تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال تامین شده است که توسط نذورات نقدی و غیر نقدی بوده است.

وی افزود: به سبب اینکه بتوانیم پروژه‌های عتبات را به مردم در شهرستان‌ها معرفی کنیم در تمام شهرستان‌ها تابعه شازند با همکاری بخشداران همایشی برگزار می‌شود  چرا که معرفی پروژه‌های عتبات عالیات به مردم در افزایش مشارکت‎های انان موثر بوده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرائی و مدیران دولتی، خصوصی باید با مشارکت از پروژه‌های عتبات دیدن و برای جذب پروژه در شهرستان‌ها تلاش کنند.

مجیدعسگری نیز در این نشست با اشاره به همکاری با ستاد بازسازی عتبات گفت: اگر یک پروژه بازسازی عتبات به شهرستان شازند واگذار شود مشارکت تمام بخش‌های دولتی و خصوصی در این پروژه همکاری می‌کنند.

فرماندار شازند افزود: شورای اداری و فرمانداری این شهرستان برای مشارکت با پروژه های عتبات آمادگی همکاری را با ستاد بازسازی عتبات  دارند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon