کی‌روش: بعد از بازی با سوئد و شیلی حتماً به ایران برمی‌گردم

کی‌روش: بعد از بازی با سوئد و شیلی حتماً به ایران برمی‌گردم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد بعد از بازی‌های تدارکاتی این تیم مقابل سوئد و شیلی حتماً به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش که در برنامه بهار نارنج شبکه سوم سیما حضور یافته بود، با بیان اینکه «هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز»، اظهار داشت: امروز شادترین شب برای مردم ایران است، شبی سراسر هیجان. امیدوارم سال‌های 2015، 2016، 2017 و 2018 هم سال خوبی برای مردم ایران باشد. 

وی که امروز اعلام شد پس از دیدارهای دوستانه مقابل سوئد و شیلی از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد، در این خصوص خاطر نشان کرد:  امشب باید شبی سراسر خوشحالی برای مردم ایران باشد به همین خاطر من و بازیکنان تیم ملی با تمرکز کامل فقط به بازی مقابل شیلی و سوئد فکر می‌کنیم و اینکه در این دو بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: در مورد کناره‌گیری‌ام از تیم ملی باید خیلی شفاف بگویم که این بهترین راه و گزینه برای ایجاد صلحی دوباره در فوتبال ایران بود و اینکه آینده‌ای بهتر برای فوتبال ایران ایجاد شود. از صمیم قلب می‌خواهم فوتبال ایران آینده بهتری داشته باشد. با شور، انگیزه و همتی که در فوتبال ایران وجود دارد، ایران می‌تواند بهترین تیم آسیا باشد.

«آیا با بیان این مسائل می‌خواهید از فوتبال ایران خداحافظی کنید؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: من هیچ وقت از صمیم قلب نمی‌توانم از فوتبال ایران خداحافظی کنم، چون از صمیم قلب به مردم و کشور ایران تعلق خاطر دارم. 

وی افزود: البته این تصمیمی که امروز از سوی آقای کفاشیان اعلام شد می‌تواند دوران تازه‌ای را برای فوتبال ایران آغاز کند. از صمیم قلب امیدوارم بهترین اتفاقات برای فوتبال ایران رقم بخورد و دو برابر تمام اتفاقات خوبی که در زمان حضور من در تیم ملی رقم خورد، بازهم تکرار شود و تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی روسیه هم ببینیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد: هواداران و علاقه‌مندان، فدراسیون فوتبال و بازیکنان دلیل آمدن من به ایران بودند اما اینکه تصمیم به کناره‌گیری از تیم ملی گرفته‌ام از دست من خارج است. 

کی‌روش همچنین اظهار داشت: امشب، شب سال نو است و امیدوارم خدا کمک کند که بهترین تصمیم را برای فوتبال ایران بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه در فوتبال و ورزش ایران با هیچکس مشکلی ندارد، در پاسخ به این پرسش که «یک درصد هم احتمال ندارد به ایران برگردید؟»، گفت: مطمئناً بعد از بازی با شیلی و سوئد برمی‌گردم. آینده در دست خداوند است و باید ایمان داشته باشیم که او بهترین‌ها را برای ما می‌خواهد. 

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon