بیش از ۱۵۰ مسجد گلستان برای مراسم اعتکاف آماده می‌شود


بیش از 150 مسجد گلستان برای مراسم اعتکاف آماده می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: برای مراسم اعتکاف امسال، بیش از ۱۵۰ مسجد استان گلستان درنظر گرفته شده که برای پذیرایی از معتکفان آماده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: امسال مراسم معنوی اعتکاف 12 تا 14 اردیبهشت ماه در مساجد برگزار می‌شود و بیش از 150 مسجد برای این امر درنظر گرفته شده که در صورت نیاز افزایش می‌یابد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به زمان مناسب اعتکاف، پیش بینی می‌شود بیش از 15 هزار نفر برای مراسم معنوی اعتکاف در استان گلستان ثبت‌نام کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: سال گذشته نیز استقبال و حضور جوانان و دانشجویان بسیار خوب بود و بیش از 13 هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

ولی‌نژاد افزود: پارسال 146 مسجد از معتکفان در استان گلستان پذیرایی کردند که امسال پیش‌بینی می‌کنیم این میزان افزایش یابد.

وی اظهار داشت: ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی از اوایل هفته آینده در استان گلستان آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند به مساجد محل زندگی خود و یا اداره‌های تبلیغات اسلامی و نمایندگی‌های نهاد ولی‌فقیه در دانشگاه و مساجد روستاها مراجعه کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: برای افزایش سطح کیفی این مراسم معنوی سخنرانانی از استان قم و قاریان برجسته کشور دعوت شده‌اند و جلسات گفتمان دینی نیز برگزار می‌شود.

ولی‌نژاد با اشاره به آثار اعتکاف گفت: فرد معتکف ثواب بسیار زیادی برایش نوشته می‌شود که از جمله آن ثواب‌ 2 حج و 2 عمره بوده و در روایات به این مهم تأکید شده که فرد معتکف تمامی گناهانش بخشوده می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon