داورپناه معاون فرهنگی پژوهشی خانه کتاب ایران شد


داورپناه معاون فرهنگی پژوهشی خانه کتاب ایران شد

خبرگزاری تسنیم: افشین داورپناه طی حکمی از سوی مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب ایران به عنوان معاون پژوهشی ـ فرهنگی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در حکم مدیرعامل این موسسه برای افشین داور پناه آمده است: «نظر به سوابق درخشان جناب‌عالی و نیز شایستگی‌ها و توانمندی‌های علمی و حرفه‌ای‌تان به موجب این حکم به عنوان معاون فرهنگی منصوب می‌شوید.

امیدوارم با عنایت حق و با توجه به سیاست‌های کلان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در ارتقای کیفی این مجموعه ارزشمند فرهنگی و توسعه فعالیت‌های آن موفق باشید.»

افشین داورپناه که «مردم‌شناس» و عضو هیئت علمی و مدیر گروه «پژوهش هنر» پژوهشکده فرهنگ و هنر اس،ت پیش از این یک‌بار در جشنواره پژوهش سال، به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه مطالعات مردمشناسی ایران برگزیده شده‌است. از او کتب و مقالات و پژوهش‌های متعددی در حوزه فرهنگ و هنر منتشر شده که از جمله می‌توان به آثاری چون کتب «کاربرد نمادها و نشانه‌های در فضاهای شهری»، «اتنوموزیکولوژی در ایران» و«مبانی هنرهای تجسمی»، «طرح جامع تبلیغات محیطی کلان‌شهر تهران» و ... اشاره کرد. وی همچنین دارای پیشینه مدیریت رسانه‌ای و مطبوعاتی است و به عنوان یک فعال رسانه‌ای نقدهای فرهنگی اجتماعی از او در مطبوعات و خبرگزاری‌ها منتشر می‌شود.

با توجه به سوابق پژوهشی افشین داورپناه، تقویت رویکردهای پژوهشی در حوزه «کتاب‌شناسی»، «نقد»، «مطالعه»، «پایش سالانه امور مربوط به کتاب» و «پیمایش سالانه وضعیت کتابخوانی در کشور» از برنامه‌های معاونت فرهنگی و پژوهشی خانه کتاب ایران در دوره جدید خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران