سرپرست خبرگزاری بسیج یزد از دفتر تسنیم استان یزد بازدید کرد


سرپرست خبرگزاری بسیج یزد از دفتر تسنیم استان یزد بازدید کرد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست خبرگزاری بسیج یزد به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی از دفتر سرپرستی خبرگزاری تسنیم در یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد برزگر پیش از ظهر امروز به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی و عید مبعث نبی‌مکرم اسلام، با حضور در خبرگزاری تسینم یزد، با مدیر و خبرنگاران این خبرگزاری به گفت‌و‌گو پرداخت.

برزگر در این دیدار با اشاره به اهمیت ایجاد اتحاد میان خبرگزاری‌های ولایی و انقلابی، اظهار داشت: رسانه‌ها باید هدایت کننده انقلاب اسلامی در جهان باشند.

وی با اشاره به اهمیت تقویت ارتباط رسانه‌ها با نهادهای ارزشی و انقلابی، یکی از این نهادها را سپاه و بسیج دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به کشور ایران نمی‌شود و در هرجایی که ندایی یاری طلبی از مظلومی در جهان به گوش برسد، سپاه به یاری این مظلوم می‌شتابد.

سرپرست خبرگزاری بسیج یزد خاطرنشان کرد: رسانه‌های ارزشی و انقلابی هم باید با برخورداری از یک اتحاد منسجم و قوی، هر جایی ندای مظلومی به گوش رسید، به یاری وی بشتابند.

برزگر با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری تسنیم در زمینه اطلاع‌رسانی، خاطرنشان کرد: خبرگزاری تسنیم یکی از خبرگزاری‌های ارزشی و خوب کشور به حساب می‌آید که در زمینه اطلاع‌رسانی به ویژه در ارتباط با مسلمانان مظلوم جهان که تحت ظلم استکبار و آل‌سعود قرار گرفته‌اند، خوب عمل کرده است.

وی با خوب ارزیابی کردن عملکرد خبرگزاری تسنیم و مجموعه سپاه و بسیج، اظهار داشت: دفتر سرپرستی خبرگزاری تسنیم در یزد نسبت به پوشش اخبار مرتبط با بسیج و سپاه عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon