دیدار گلساپوش و ملوان بندرگز پخش زنده تلویزیونی می‌شود


دیدار گلساپوش و ملوان بندرگز پخش زنده تلویزیونی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به اینکه تیم‌های فوتبال ساحلی گلساپوش یزد و ملوان بندرگز برابر هم قرار می‌گیرند، گفت: این دیدار به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود.

محمدحسین رسولزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به آغاز به کار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، اظهار داشت: تیم‌های فوتبال ساحلی گلساپوش یزد و ملوان بندرگز عصر فردا جمعه برابر هم قرار می‌گیرند.

وی افزود: این دیدار از سری مسابقات لیگ برتر و در هفته ششم برگزار می‌شود و گلساپوش برای حفظ صدرنشینی خود در لیگ به کسب پیروزی در این دیدار نیازمند است.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مواردی که در ارتباط با این دیدار باید به آن توجه صورت گیرد این است که گلساپوش هفته قبل استراحت داشت و با وجود اینکه یک بازی از دیگر تیم‌ها کمتر دارد، با قاطعیت صدرنشین جدول لیگ است.

رسول‌زادگان ادامه داد: گلساپوش یزد در این هفته و در ششمین بازی خود برابر ملوان بندرگز قرار می‌گیرد و در صورتی که بتواند در این دیدار هم به پیروزی دست پیدا کند، رکورد شکست ناپذیری خود را در این لیگ ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: گلساپوش یزد در هفته قبل در اصفهان برابر صنعت کشاورزی مبارکه قرار گرفته بود که توانست در دقایق پایانی این دیدار، با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرده و امتیاز خود را به عدد 13 برساند.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد عنوان کرد: با توافق‌های انجام شده با صدا و سیمای مرکز یزد، دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی گلساپوش یزد و ملوان بندرگز به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی استان یزد پخش می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon