تخفیف ۳۰ درصدی صدور پروانه ساخت به شهروندان دهاقان

تخفیف 30 درصدی صدور پروانه ساخت به شهروندان دهاقان

خبرگزاری تسنیم: شهردار دهاقان گفت: همزمان با فرارسیدن روز شهرداری‌ها، به مدت ۱۰ روز ۳۰ درصد تخفیف برای صدور پروانه‌ ساخت و تمدید پایان کارها به شهروندان دهاقان تعلق می‌گیرد.

محمد مقدم‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهاقان، با اشاره به افزایش اعتبارات شهرداری دهاقان در سال جاری اظهار داشت: با توجه به اعتبارات 4 میلیاردی مهرماه سال 92، در سال جاری 6 میلیارد تومان اعتبار شهرداری دهاقان است که 50 درصد آن صرف هزینه‌های عمرانی و 50 درصد آن صرف هزینه‌های جاری می شود.

وی با بیان اینکه فردا روز شهرداری‌ها است، افزود: همزمان با فرارسیدن روز شهرداری‌ها از 14 تیرماه به مدت 10 روز30 درصد تخفیف به شهروندان دهاقانی برای تمدید پروانه‌ ساخت و تمدید پایان کارها داده می‌شود.

شهردار دهاقان تصریح کرد: بعضی ازسازمان‌های شهرداری از جمله آتش‎نشانی و آرامستان درآمدزا نیستند و فقط برای خدمت به مردم در حال فعالیت هستند اما خوشبختانه با توجه به مقایسه مردم دهاقان با شهرهای دیگری که قبلاً در حال خدمت بوده‌ام مردمی بسیار منطقی هستند و درآمد شهرداری را مدنظر قرار می دهند و بر اساس آن از ما انتظار دارند.

وی با بیان اینکه شهرداری تنها سازمانی ارائه دهنده خدمات مستقیم به مردم است، خاطرنشان کرد: اهداف شهرداری شامل 3 قسمت است اهداف کوتاه مدت مانند جمع‌آوری زباله، آسفالت معابر است، اهداف 7 ساله که اهداف بلندمدت محسوب می‌شود و چشم‌انداز 23 ساله که پیامدهای خوبی برای آینده دارند و اعضای شورای اسلامی هم اهداف خود را در سمت‌وسوی اهداف بلندمدت قرار می‌دهند.

مقدم‌فر بیان کرد: در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان شهر اعضای شورای اسلامی و اداره فنی‌وحرفه‌ای در تلاش برای تاسیس کارگاه فرش دستبافت و آموزش سنگ‌های قیمتی و تهیه آن در منزل هستند تا شاهد کارآفرینی در سطح شهرستان باشیم.

وی از توسعه منطقه گردشگری اردسته خبر داد و افزود: مجموعه گردشگری اردسته که در روزهای تابستان پذیرای بسیاری از گردشگران استان بوده تا کنون 700 میلیون تومان هزینه آسفالت و سرویس بهداشتی و 100 میلیون تومان انتقال آب از منطقه برآفتاب را دربر داشته  بنابراین از افرادی که ماشین سنگین دارند، تقاضا داریم از رفت‌وآمد در این منقه گردشگری پرهیز کنند و در حفظ فضای آن کوشا باشند زیرا این سرمایه متعلق به شهروندان است.

شهردار دهاقان با اشاره به ناقص بودن بلوار گلستان اظهار داشت: سعی می‌شود در هفته جاری با دستگاه‌های مربوطه در این راستا تصمیم‌گیری شود و هرچه زودتر به اتمام برسد.  

انتهای پیام/‌‌ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon