از «نه» بجنوردی‌ها به پلاستیک تا رنج روستائیان خراسان شمالی از کم آبی

از «نه» بجنوردی‌ها به پلاستیک تا رنج روستائیان خراسان شمالی از کم آبی

خبرگزاری تسنیم: راه اندازی کمپینی در بجنورد برای گفتن «نه» به پلاستیک و رنج روستائیان خراسان شنالی به دلیل کم بود آب از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته در خراسان شمالی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، کمپینی در بجنورد راه‌اندازی شد تا به پلاستیک و نایلون این آفت محیط‌زیست «نه» گفته شود.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: خشک‌سالی و کمبود آب، روستائیان این استان را رنج می‌دهد.

احداث گود کشتی چوخه در روستاهای ارکان و باغچق، جذب اعتبار اشتغال‌زایی در استان، بدهکاری 676 میلیارد ریالی پیمانکاران به تأمین اجتماعی، هزینه 8 میلیارد ریال برای تجهیزات درمانی، برگزاری جشنواره مطبوعات، وصول 47 میلیارد تومان مالیات، صدور 100 هزار کارت هوشمند ملی و توسعه فضای آموزشی در بجنورد از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته خراسان شمالی است.

گود کشتی با چوخه در روستاهای ارکان و باغچق بجنورد احداث می‌شود

 رئیس ورزش و جوانان شهرستان بجنورد گفت: گودهای روستاهای ارکان و باغچق در دست احداث است و برای شروع کار 300 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده‌ شده است.

28 میلیارد ریال اعتبار اشتغال‌زایی مددجویان خراسان شمالی جذب شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال 28 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان این استان جذب‌شده است.

کارفرمایان خراسان شمالی 676 میلیارد ریال به تأمین اجتماعی بدهکار هستند

سرپرست تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت: کارفرمایان این استان، 676 میلیارد ریال به تأمین اجتماعی بدهکار هستند.

8 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات درمانی خراسان شمالی هزینه شد

مدیر درمان بیمه تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت: این اداره کل در سال 93، هشت میلیارد ریال برای خرید تجهیزات درمانی هزینه کرده است.

«نه» بجنوردی‌ها به پلاستیک

این روزها کیسه‌های پلاستیکی به‌عنوان دشمنان جدید محیط‌زیست معرفی می‌شوند و به همین دلیل فردا کمپینی در بجنورد راه‌اندازی می‌شود تا به این آفت محیط‌زیست «نه» گفته شود.

روستائیان خراسان شمالی از کم‌آبی رنج می‌برند

 نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: خشک‌سالی و کمبود آب، روستائیان این استان را رنج می‌دهد.

جشنواره مطبوعات در خراسان شمالی برگزار می‌شود

 رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی گفت: پنجمین جشنواره استانی مطبوعات و خبرگزاری‌های خراسان شمالی همزمان با هفدهم مرداد (روز خبرنگار) برگزار می‌شود.

47 میلیارد تومان مالیات در خراسان شمالی وصول شد

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی درباره مالیات وصول‌شده طی سه‌ماهه نخست امسال گفت: طی این مدت 47 میلیارد تومان مالیات وصول‌شده است.

امسال 100 هزار کارت هوشمند ملی در خراسان شمالی صادر می‌شود

 مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود 100 هزار کارت هوشمند ملی برای افراد واجد شرایط در استان صادر شود.

فضای آموزشی بجنورد توسعه می‌یابد

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان بجنورد گفت: سال تحصیلی جدید، 60 کلاس درس به فضای آموزشی این شهرستان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon