بدون قدس و فلسطین، جهت قطب نما گم می‌شود

بدون قدس و فلسطین، جهت قطب نما گم می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با تاکید بر زوال و نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان یک واقعیت قرآنی و توراتی تصریح کرد طایفه گری جاهلیت نوینی است که دنیای استکبار از طریق آن با امت اسلام می جنگد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در سخنانی در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با عنوان "اتحاد برای مقاومت، اسرائیل رو به زوال و نابودی" که از صبح امروز در لبنان آغاز به کار کرد، اظهار داشت قدس همه ما را دور هم جمع می کند، زیرا قبله مجاهدان است.
وی با بیان این که، اسرائیل رو به زوال و نابودی است، افزود مسلمانان در قبال این وعده حتمی قرآن و وعده الهی چه وظیفه ای برعهده دارند.

شیخ حمود تصریح کرد بدون قدس و فلسطین، جهت قطب نما و مسیر صحیح گم می شود و عقب ماندگی مذهبی همانند یک ویروس فراگیر در جهان اسلام گسترش می یابد، ویروسی که مقاومت و ایران با آن می جنگند.

وی این سئوال را مطرح کرد که علم و قرآن اگر فقط در سینه ها باشد و تبدیل به ارزش کوبنده در برابر ظلم تبدیل نشود، چه ارزشی دارد؟ چرا ما با محور مقاومت که به خیر و ایمان دعوت می کند، همراه نیستیم؟

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت اظهار داشت ما حجم خیانت عربی و توطئه چینی جهانی(علیه مساله فلسطین) را درک می کنیم.

اسرائیل همانند آب شدن نمک نابود خواهد شد

شیخ ماهر حمود خاطر نشان کرد اسرائیلی ها خود از زوال و نابودی شان به عنوان یک حقیقت که در قرآن و تورات و منابع تاریخی آمده است، سخن می گویند و من اعلام می کنم که اسرائیل همانند آب شدن نمک، نابود خواهد شد.

وی افزود اسرائیلی‌ها از داخل شکست خورده اند حتی اگر در ظاهر اقتدار داشته باشند، وضع مسلمانان هر اندازه باشد، ما با ایمان و یقین کامل از زوال و نابودی اسرائیل سخن می گوییم.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت اظهار داشت ما در سایه توطئه ها در اوهام و رویاها به سر نمی بریم، اما مومنان توانسته اند صفوف خود را یکپارچه و متحد کنند، این تلاش اندک گامی در راه صحیح خواهد بود که خواهان زوال اسرائیل و نفی تعصب مذهبی است.

شیخ ماهر حمود افزود آیا زمان آن فرا نرسیده است که حق را بدون این که از سرزنش سرزنش کنندگان ترسی داشته باشیم، به طور کامل اعلام کنیم، چرا می خواهند که علما نوکران شاهان و امیران باشند؟

وی تاکید کرد امت اسلامی با ویروس جهانی به نام ویروس تعصب دینی روبرو است و طایفه گری جاهلیت نوینی است که دنیای استکبار از طریق آن با امت اسلام می جنگد.

حمود رژیم های فاسد و اشغالگر را که به گفته وی مانع حضور بسیاری از علما در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت شدند، محکوم کرد.

سخنان دبیرکل مجمع تقریب بین مذاهب اسلامی در کنفرانس بیروت

حجت الاسلام و المسلمین محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب بین مذاهب اسلامی هم در سخنانی در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت تاکید کرد ما در این کنفرانس حاضر شده ایم تا بار بر عهد و پیمانی که بسته اند، تاکید کنیم به این که همچنان بر مقاومت و جهاد به خاطر حق و دفاع از مظلومان و مستضعفان و ارزش های اسلامی پافشاری می کنیم و در این راه ثابت قدم هستیم.

وی این سئوال را مطرح کرد که چرا نام این کنفرانس، اتحادیه علمای مقاومت نامیده شده است؟ به خاطر این که هویت و عزم و پیروزی را ایجاد می کند. علما در راس کسانی قرار دارند که خداوند از آنها  عهد و پیمان گرفته است تا حق را تبیین کنند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت