رشد ۸۸ درصدی ارزش معاملات بورس کرمانشاه

رشد 88 درصدی ارزش معاملات بورس کرمانشاه

خبرگزاری تسنیم: مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: ارزش معاملات بورس کرمانشاه در هفته منتهی به پانزدهم مرداد ماه با ۸۸ درصد افزایش به ۵۳ میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال رسید.

زهرا دفتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: 27 میلیون و 112 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 53 میلیارد و 284 میلیون ریال در تالار منطقه‌ای کرمانشاه معامله شد.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای کرمانشاه را 83 میلیارد و 284  میلیون ریال بیان و خاطرنشان کرد: 65 کد معاملاتی جدید در تالار منطقه‌ای کرمانشاه در این هفته ایجاد شد.

دفتری با بیان اینکه شرکت‌های تراکتور سازی ایران، پتروشیمی کرمانشاه، اوراق اجاره رایتل و اوراق مشارکت شهرداری مشهد بیشترین تقاضای خرید را داشته‌‌اند، افزود: شرکت‌های بانک صادرات، سایپا و اوراق اجاره رایتل بیشترین متقاضی فروش را در هفته منتهی به پانزدهم مرداد ماه از آن خود کردند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه ارزش معاملات تالار منطقه‌ای کرمانشاه در هفته منتهی به پانزدهم مرداد ماه 88 درصد افزایش یافت، گفت: بیشترین معاملات در این بازار سرمایه مربوط به شرکت‌ اوراق اجاره رایتل و مشارکت مشهد بوده است.

انتهای پیام / آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon