ویژه برنامه‌های‌ هفته دولت در دزفول برگزار می‌شود


ویژه برنامه‌های‌ هفته دولت در دزفول برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج ادارات شهرستان دزفول گفت: با همکاری و مساعدت بخش‌های مختلف اجرایی و فرهنگی شهرستان امسال بیش از ۲۰ ویژه برنامه به محوریت پاسداشت شایسته هفته دولت در دزفول طراحی و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سید عزیز پژوهیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا نقشی مهم و مؤثر در تحقق ارزش های اسلامی و اعتقادی دارند و توجه به نقش این شهدا در توسعه رویکرد فرهنگی کشور در هفته دولت امری ضروری است.

وی گفت: با همکاری و مساعدت بخش های مختلف اجرایی و فرهنگی شهرستان امسال بیش از 20 ویژه برنامه به محوریت پاسداشت شایسته هفته دولت در دزفول طراحی و اجرا می‌شود.

مسئول بسیج ادارات شهرستان دزفول عنوان کرد: این برنامه‌ها با رویکردی فرهنگی و با هدف توسعه شاخص های اسلامی و ارزشی در جامعه طراحی و به اجرا خواهد رسید.

وی افزود: یکی از برنامه های پیش بینی شده در جهت پاسداشت شایسته هفته دولت دیدار کارکنان بخش های مختلف اجرایی و خدماتی دزفول با امام جمعه شهرستان است.

پژوهیده بیان کرد: همچنین در هفته دولت برگزاری نماز وحدت در شهرستان با هدف توسعه فرهنگ همدلی و هم زبانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: با هدف  تجلیل از نقش شهدا در حفظ عزت و استقلال کشو، ر امسال و در هفته دولت  علاوه بر دیدار با خانواده شهدا،  آیین غبار رویی و ادای احترام به مقام شهدای عالی قدر دزفول،  در عرصه های مختلف انقلابی و اجتماعی به اجرا خواهد رسید.

مسئول مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول عنوان کرد: همچنین در این هفته و با هدف توسعه فرهنگ و سیره شهدا از شهید شاخص سال 1394 دزفول تقدیر و مراسم یابد بودی با نام و افتخار شهدای دزفول در شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon