هلاکت سرکرده سعودی داعش در القائم و پاک‌سازی چند روستا در سامراء

هلاکت سرکرده سعودی داعش در القائم و پاک‌سازی چند روستا در سامراء

منابع عراقی از کشته شدن یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در القائم خبر داد که سعودی‌الاصل بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، الفرات از کشته شدن یک تروریست خطرناک سعودی خبر داد که مسئول به‌اصطلاح یگان ویژه گروه تروریستی داعش در القائم عراق به شمار می‌رفت.

یگان اطلاعاتی عراق خبر هلاکت این سرکرده سعودی داعش ملقب به ابومعتصم الجزراوی را اعلام کرده است که مسئول یگان ویژه حمله داعش در البوکمال و القائم به شمار می‌رفت.

آزادسازی برخی مناطق غرب سامراء و هلاکت 45 داعشی

منابع عراقی از آزادسازی برخی روستاهای واقع در غرب سامراء و کشته شدن دست‌کم 45 تروریست تکفیری در مناطق مختلف عملیاتی خبر دادند.

بر اساس گزارش الفرات، نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی توانستند چندین روستا در غرب شهرستان سامراء را از لوث تروریست‌های تکفیری پاک‌سازی کنند.

همچنین در مناطق مختلف عملیاتی، نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی، 45 تروریست داعشی را به هلاکت رساندند و چندین مقر و تعدادی خودرو و مقادیری سلاح و مهمات آنها را منهدم کردند.

دستگیری اعضای یک هسته تروریستی در کرکوک

به گزارش تسنیم، الفرات همچنین از دستگیری اعضای یک هسته تروریستی در کرکوک خبر داد .

این هسته که متشکل از 11 تروریست بوده، به اقدامات تروریستی در کرکوک و شهرستان طوزخورماتو در شمال استان صلاح الدین دست می‌زد.

به‌گفته سرحد قادر از فرماندهان پلیس کرکوک، تروریست‌های دستگیر شده وابسته به گروه موسوم به انصار الاسلام بودند که برخی از آنها اخیراً به گروه تروریستی داعش پیوسته بودند و افراد باقی‌مانده به اقدامات تروریستی در استان کرکوک دست می‌زدند.

انتهای پیام/*

اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان