هادي العامري:همه گروه‌ها صفوف خود را براي اخراج نيروهاي بيگانه يكپارچه كنند

هادی العامری:همه گروه‌ها صفوف خود را برای اخراج نیروهای بیگانه یکپارچه کنند

رئيس ائتلاف الفتح عراق در پي شهادت سردار قاسم سليماني و ابومهدي مهندس خواستار اتحاد همه گروههاي عراقي براي اخرج نيروهاي خارجي از خاك اين كشور شد.

به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري تسنيم به نقل از السومريه نيوز، هادي العامري رئيس ائتلاف الفتح و از فرمانده الحشد الشعبي عراق ترور ابومهدي المهندس معاون الحشد الشعبي و سردار سليماني فرمانده سپاه قدس ايران را اقدامي جنايتكارانه و كثيف دانست و از همه گروه‌ها در عراق خواست كه صفوف خود را براي اخراج نيروهاي بيگانه يكپارچه كنند.

وي در پيامي گفت: با نهايت حزن و اندوه خبر شهادت ابومهدي مهندس معاون هيئت الحشد الشعبي همراه با گروهي از مجاهدان در جريان استقبال از حاج قاسم سليماني فرمانده بزرگ را دريافت كرديم. آنها به آرزوي بزرگ خود يعني شهادت كه از سال‌ها قبل انتظار آن را مي‌كشيدند رسيدند.

العامري اظهار داشت: ما اين اقدامات جنايتكارانه و كثيف را محكوم و اعلام مي‌كنيم كه چنين اقداماتي عزم و اراده ما را براي ادامه راه جهاد و جانفشاني در راه اصول و ارزش‌هاي الهي، ساخت عراق قوي و تحقق حاكميت كامل بيشتر خواهد كرد.

رئيس ائتلاف الفتح گفت كه باقي ماندن نيروهاي بيگانه در عراق يعني ريخته شدن خون‌هاي بيشتر در عراق.

العامري از نيروهاي مسلح، حشد شعبي و ساير دستگاه‌هاي امنيتي عراق خواست كه براي محافظت از عراق در برابر پليدترين اشرار هوشيار باشند.

وي از اعضاي پارلمان خواست كه تصميم جسورانه خود براي اخراج نيروهاي بيگانه از عراق را اتخاذ كنند چرا كه حضور آنها عراقي‌ها را تهديد مي‌كند.

انتهاي پيام/

عناوين مختارة