ساندی تایمز هم از آرمسترانگ درخواست غرامت کرد

خبرگزاری تسنیم : روزنامه ساندی تایمز که در سال ۲۰۰۴ ، لانس آرمسترانگ را به تقلب در مسابقات توردوفرانس متهم کرده و به خاطر آن به پرداخت ۳۰۰ هزار پوند به او محکوم شده بود، حالا خواستار دریافت غرامت شده است.

ارمسترانگ

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ساندی تایمز با چاپ مطلبی ضمن پرداختن به ادعاهای وکلای آرمسترانگ، خواستار بازگرداندن 300 هزار پوند به اضافه سود آن در هشت ساله گذشته از قهرمان سابق توردوفرانس شد.

در نامه‌ای که این روزنامه به وکلای آرمسترانگ فرستاده‌، آمده است: "کاملا مشخص است که آن دادگاه بی‌پایه و اساس و نوعی کلاهبرداری بود. ادعای شما مبنی بر اینکه موکل شما هیچ وقت از دارو برای افزایش عملکرد خود استفاده نکرده‌ است، به صورت معنا‌داری غلط از آب درآمد".

برای اولین بار دیوید والش مسئول بخش ورزش ساندی تایمز، زمانی که لانس آرمسترانگ در سال 1999 برای اولین بار در تور دو فرانس قهرمان شد، درباره نحوه قهرمانی او در این مسابقات پرسش‌هایی را مطرح کرد.

در سال 2004 این روزنامه با چاپ مقاله‌ای، پرسش در مورد عملکرد و چگونگی قهرمانی آرمسترانگ را درست و به جا دانست. وکلای آرمسترانگ پس از چاپ مقاله، علیه این روزنامه شکایت کردند چون به نظر آنها، منظور مقاله این بوده است که آرمسترانگ،کلاهبردار، متقلب و دروغگوست.

آرمسترانگ، 41 ساله، چندی پیش از سوی آژانس ضد دوپینگ آمریکا برای تمام عمر از فعالیت ورزشی محروم شد. فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری با تایید حکم آژانس ضد دوپینگ آمریکا، هفت عنوان قهرمانی توردوفرانس را از او پس گرفت. 

انتهای خبر/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
مهمترین اخبار ورزشی
مهمترین اخبار تسنیم
پرواز خارجی
همراه اول
ایران مال