ناگفته‌هایی از دستکاری آرای نظرسنجی برنامه‌های تلویزیون

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادعاهای مطرح شده درباره اینکه جابه‌جایی آرای نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صداوسیما را شرکتی انجام داده است که از این وزارتخانه مجوز دارد را رد کرد.

ناگفته‌هایی از دستکاری آرای نظرسنجی برنامه‌های تلویزیون

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دو‌ روز گذشته پیامکهایی به برخی مشترکان تلفن‌همراه رسید که نشان می‌داد آنها در نظرسنجی برنامه تلویزیونی «برنده باش» شرکت کرده‌اند، در حالیکه این‌ واقعیت نداشت و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات نسبت به این موضوع و برخی اظهارنظرها واکنش نشان داد.

چند روزی است واکنشهایی نسبت به نظرسنجی پیامکی صداوسیما مبنی بر تقلب به گوش می‌رسد، وزیر ارتباطات هم در این راستا اعلام کرد که آرای اعلام شده، واقعی نیستند.

پس از این حواشی، دبیر جشنواره تلویزیونی جام‌جم مدعی شد جابه‌جایی آرای نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است.

سید جمال هادیان طبائی زواره؛ رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره ادعای دبیر جشنواره تلویزیونی جام‌جم این طور پاسخ داد: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد تبلیغات انحصاری صداوسیما صورت گرفته است که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات ندارد.

وی افزود: دبیر جشنواره تلویزیونی جام‌جم مدعی شده است جابه‌جایی آرای نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است.

وی توضیح داد: اظهارات جدید وی را ندیده‌ام اما به فرض صحت، عرض می‌کنم وی پیش از این هم اظهارنظر بررسی نشده و شتاب‌زده‌ای داشته‌اند، ادعای وی در این مورد هم مردود است.

هادیان تصریح کرد: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد انحصاری تبلیغات صداوسیما صورت پذیرفته که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات نیز ندارد و توصیه می‌کنیم منتظر گزارش تکمیلی بمانند و سپس اظها نظر کنند.


انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
مهمترین اخبار اجتماعی
مهمترین اخبار تسنیم
پرواز خارجی
همراه اول
ایران مال
دهکده صبا