ادعای روزنامه سعودی علیه راشد الغنوشی دروغ از آب در آمد

ادعای روزنامه سعودی علیه راشد الغنوشی دروغ از آب در آمد

ادعای روزنامه الشرق الاوسط وابسته به عربستان سعودی علیه رهبر حزب اسلامگرای النهضه تونس و رئیس پارلمان این کشور دروغ از آب در آمد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه الصباح نیوز تونس، دفتر اطلاع رسانی  حزب اسلامگرای النهضه تونس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط آنلاین که مقر آن لندن است،  در پنجم ژوئیه 2019 مقاله‌ای منتشر کرد که طی آن راشد الغنوشی رهبر این حزب را به نرمش در قبال گروه‌های تروریستی و دریافت پول از کشورهای بیگانه متهم کرده بود. به همین دلیل،  راشد الغنوشی علیه این پایگاه اینترنتی و صاحب امتیاز آن شکایت کرد.

در این بیانیه آمده است: وکلای مدافع پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط نتوانستند در دادگاه ادعاهای این روزنامه را ثبات کنند لذا دادگاه عالی انگلیس با باطل دانستن ادعاهای مزبور به نفع راشد الغنوشی رای داد.

به نوشته روزنامه الصباح نیوز تونس، الغنوشی در نظر دارد نسبت به سایر جرایم این روزنامه و علیه کسانی که به نشر اکاذیب کمک می‌کنند شکایت کند.

الشرق الاوسط آنلاین یکی از شرکای روزنامه العرب است که در لندن منتشر می‌شود. روزنامه العرب وابسته به عربستان سعودی است.

عربستان، مصر و امارات حزب اسلامگرای النهضه تونس را به داشتن گرایش به اخوان  المسلمین متهم می‌کنند. به همین دلیل،  در محافل سیاسی و رسانه‌ای وابسته به خود به شدت النهضه به ویژه رهبر آن  را تحت فشار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار استانها

تبلیغاتویترین بین المللویترین روز
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
مهمترین اخبار بین الملل
مهمترین اخبار تسنیم
کارگزاری فارابی
hamrah aval
بلیط هواپیما